Saatana on ihmisen lähin ystävä. Haluu vaan meiän parasta, ja et me pistetään ranttaliks! Se toinen hupiukko pyrkii vaan rajottaan, ja kieltään kaiken kivan .Jotenkin lohduttavaa, että Saatana on kaltaiseni. Ihan sama itellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatana on ihmisen lähin ystävä. Haluu vaan meiän parasta, ja et me pistetään ranttaliks! Se toinen hupiukko pyrkii vaan rajottaan, ja kieltään kaiken kivan .Jotenkin lohduttavaa, että Saatana on kaltaiseni. Ihan sama itellä
Kyllähän nää lyhkäset bodarit näyttää lähinnä huvittavilta pitkän ihmisen vierellä.
Se nyt taas johtaa tohon lihaskammoon tai halveksuntaan. Jos kaksi eripituista normaalia kävelee kadulla, ei tomekkio kiinnitä huomiota, paitsi jos lyhyempi sattuu olemaan bodari, niin sitten naurattaa. Jos taas se pidempi on bodari, niin kyllä tomekkiokin jos vetäis lääkkeitä ja se varmaan kuolee kohta ja lässynlässyn.Onko siinä jotain huvittavaa että toinen on toista lyhyempi? Vai nimenomaan lyhyt bodari? Onko tilanteella väliä vai huvitutko aina kun näet kadulla lihaksikkaan ihmisen (bodarin) jonka vierestä kävelee huomattavasti pidempi ihminen?
Mä ajattelen ite että toi vois olla se normaali järkevä reaktio, lavalla ne tosiaankin näyttää varmaan aika oudoilta, mutta harvoin ne nyt tuolla pörrää ilman paitaa kisakunnossa.no en usko että ihmisillä mitään lihaskammoa. monet ihmiset luulevat että joku bodarikin näyttää aina samalta ku menee lavalle, eli lähinnä hirveältä.. mitä noita bodareita näkee normi touhuissa nii lähinnä tulee katottua että onpa valtava hauis mutta muuten näyttävät normaaleilta jampoilta..
Jotenkin lohduttavaa, että Saatana on kaltaiseni. Ihan sama itellä
Kas vain.Ilmoittaudun teidän kans samaan joukkoon.
Kas vain.
Entäs, kuulostaa Hutti Ukki Hiekkala tutulta?
Mä en ite koe mitään tunnetta kun nään eripituisia ihmisiä, ne on vain ihmisiä kadulla. Mut mä en ite näe lihaksissa mitään semmoista, joka triggeröis mut dissaamaan sitä, enkä kyllä läskissäkään.
Sulla tulee päivässä näitä Wau-efektejä niinkö kokoajan? 24/7 wau,oho,whooo! Suomen hämmästynen mies kokee wau elämyksiä joka paikassa minne katsoo.Itse taas usein koen "wau tunnetta" kun kadulla näkee massasta selvästi poikkeavan yksilön
Wau ompa lyhyt
Wau ompa pitkä
Wau ompa lihaksikas
Wau ompa kireä
Wau ompa lihava
Jne.
Sulla tulee päivässä näitä Wau-efektejä niinkö kokoajan? 24/7 wau,oho,whooo! Suomen hämmästynen mies kokee wau elämyksiä joka paikassa minne katsoo.
Ei tietenkään,mutta moni bodarihan toivoo että niitä katsottas ja ihailtas, jossain määrin edes,sittenkö ihmiset katsoo,mielenkiinnosta,että mikäs kaveri tuo on ku eroaa massasta,niin bodari vetää salaa herneen nokkaan,ottaa vittuuntuneen ilmeen koska on kova jätkä ja kuvittelee että se katsoja halveksii hänen hauista ku katsoo..no en usko että ihmisillä mitään lihaskammoa. monet ihmiset luulevat että joku bodarikin näyttää aina samalta ku menee lavalle, eli lähinnä hirveältä.. mitä noita bodareita näkee normi touhuissa nii lähinnä tulee katottua että onpa valtava hauis mutta muuten näyttävät normaaleilta jampoilta..
Mulla menee Serkku "Manmai" Tikka. Samoin meni aikoinaan Witer Pelenius ja Okko Mivaskainen.Markku "Tinsei" Sekka?
Ai vittu. Suoraan tunteisiin. Mä en ymmärrä porukkaa jotka kulkee huppareissa, tai takeissa kesällä. Mielipuolista. T: urheillessa paita veks bout 80% ajasta.Ja jos paidatta julkisella paikalla kulkiessa saa katseita - johtuu se siitä, että se on äärimmäisen junttia - oli sitten lihasta tai läskiä.
Urheillessa vähän eri kuin kadulla tai terassilla.Ai vittu. Suoraan tunteisiin. Mä en ymmärrä porukkaa jotka kulkee huppareissa, tai takeissa kesällä. Mielipuolista. T: urheillessa paita veks bout 80% ajasta.
Meetkö myös kauppaan ja ravintolaan ilman paitaa?Ai vittu. Suoraan tunteisiin. Mä en ymmärrä porukkaa jotka kulkee huppareissa, tai takeissa kesällä. Mielipuolista. T: urheillessa paita veks bout 80% ajasta.
Nii "melkeen" samoja asioita kuin urheilu paidatta. Mikä siinä on urpoa jos ihminen haluaa väriä ja tykkää kulkea paidatta oli lihaksikas,läski,laiha?Meetkö myös kauppaan ja ravintolaan ilman paitaa?
Ei mitään kunhan aika ja paikka on sopiva.Nii "melkeen" samoja asioita kuin urheilu paidatta. Mikä siinä on urpoa jos ihminen haluaa väriä ja tykkää kulkea paidatta oli lihaksikas,läski,laiha?
Entä jos menee koiran kanssa kävelemään onko sallittua olla paidatta?Ei mitään kunhan aika ja paikka on sopiva.
Pari kommenttia sitten juuri kirjoitin, että urheillessa hieman eri.
Ei kuulu mielestäni kadulle, kauppaan, ravintolaan yms.
Serkku Mansei TikkaMarkku "Tinsei" Sekka?
Mell Buntula?