OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän nää lyhkäset bodarit näyttää lähinnä huvittavilta pitkän ihmisen vierellä.

Onko siinä jotain huvittavaa että toinen on toista lyhyempi? Vai nimenomaan lyhyt bodari? Onko tilanteella väliä vai huvitutko aina kun näet kadulla lihaksikkaan ihmisen (bodarin) jonka vierestä kävelee huomattavasti pidempi ihminen?
 
Onko siinä jotain huvittavaa että toinen on toista lyhyempi? Vai nimenomaan lyhyt bodari? Onko tilanteella väliä vai huvitutko aina kun näet kadulla lihaksikkaan ihmisen (bodarin) jonka vierestä kävelee huomattavasti pidempi ihminen?
Se nyt taas johtaa tohon lihaskammoon tai halveksuntaan. Jos kaksi eripituista normaalia kävelee kadulla, ei tomekkio kiinnitä huomiota, paitsi jos lyhyempi sattuu olemaan bodari, niin sitten naurattaa. Jos taas se pidempi on bodari, niin kyllä tomekkiokin jos vetäis lääkkeitä ja se varmaan kuolee kohta ja lässynlässyn.

Mä en ite koe mitään tunnetta kun nään eripituisia ihmisiä, ne on vain ihmisiä kadulla. Mut mä en ite näe lihaksissa mitään semmoista, joka triggeröis mut dissaamaan sitä, enkä kyllä läskissäkään.
 
no en usko että ihmisillä mitään lihaskammoa. monet ihmiset luulevat että joku bodarikin näyttää aina samalta ku menee lavalle, eli lähinnä hirveältä.. mitä noita bodareita näkee normi touhuissa nii lähinnä tulee katottua että onpa valtava hauis mutta muuten näyttävät normaaleilta jampoilta..
 
no en usko että ihmisillä mitään lihaskammoa. monet ihmiset luulevat että joku bodarikin näyttää aina samalta ku menee lavalle, eli lähinnä hirveältä.. mitä noita bodareita näkee normi touhuissa nii lähinnä tulee katottua että onpa valtava hauis mutta muuten näyttävät normaaleilta jampoilta..
Mä ajattelen ite että toi vois olla se normaali järkevä reaktio, lavalla ne tosiaankin näyttää varmaan aika oudoilta, mutta harvoin ne nyt tuolla pörrää ilman paitaa kisakunnossa.
 
Vaatteet päällä suurimmasta osasta ei etes huomaa, että on salilla käyty, ainakaan mitenkään silmäänpistävästi - vaikka olisi ihan kisaava kaveri.
Ja jos paidatta julkisella paikalla kulkiessa saa katseita - johtuu se siitä, että se on äärimmäisen junttia - oli sitten lihasta tai läskiä.
Minä en ole lihasten halveksuntaan törmännyt missään muualla kuin tällä palstalla, täälläkin sitä toitottaa vain muutama nimimerkki.
 
Mä en ite koe mitään tunnetta kun nään eripituisia ihmisiä, ne on vain ihmisiä kadulla. Mut mä en ite näe lihaksissa mitään semmoista, joka triggeröis mut dissaamaan sitä, enkä kyllä läskissäkään.

Itse taas usein koen "wau tunnetta" kun kadulla näkee massasta selvästi poikkeavan yksilön

Wau ompa lyhyt
Wau ompa pitkä
Wau ompa lihaksikas
Wau ompa kireä
Wau ompa lihava
Jne.
 
Itse taas usein koen "wau tunnetta" kun kadulla näkee massasta selvästi poikkeavan yksilön

Wau ompa lyhyt
Wau ompa pitkä
Wau ompa lihaksikas
Wau ompa kireä
Wau ompa lihava
Jne.
Sulla tulee päivässä näitä Wau-efektejä niinkö kokoajan? 24/7 wau,oho,whooo! Suomen hämmästynen mies kokee wau elämyksiä joka paikassa minne katsoo.
 
Sulla tulee päivässä näitä Wau-efektejä niinkö kokoajan? 24/7 wau,oho,whooo! Suomen hämmästynen mies kokee wau elämyksiä joka paikassa minne katsoo.

Itse asiassa aika harvoin, ei lähellekään edes joka kuukausi.

En tiedä missä sinä liikut, mutta itse ainakin hyvin harvoin näen selvästi ympäröivästä massasta poikkeavia ihmisiä.
 
no en usko että ihmisillä mitään lihaskammoa. monet ihmiset luulevat että joku bodarikin näyttää aina samalta ku menee lavalle, eli lähinnä hirveältä.. mitä noita bodareita näkee normi touhuissa nii lähinnä tulee katottua että onpa valtava hauis mutta muuten näyttävät normaaleilta jampoilta..
Ei tietenkään,mutta moni bodarihan toivoo että niitä katsottas ja ihailtas, jossain määrin edes,sittenkö ihmiset katsoo,mielenkiinnosta,että mikäs kaveri tuo on ku eroaa massasta,niin bodari vetää salaa herneen nokkaan,ottaa vittuuntuneen ilmeen koska on kova jätkä ja kuvittelee että se katsoja halveksii hänen hauista ku katsoo..

Se katsoo ihan vain koska sitä kiinnostaa erilaisuus.Ei siksi että se triggeröityy tai halveksii.
Bodarit on ainoa porukka jotka kuvitteleee mitä sattuu itsestä ja aina pahaa.
Punkkareita,rokkareita,hinttejä ym. erilaisia katsotaan kans eikä ne pidä sitä minään,koska ne tietää olevansa erilaisia ja että siksi ihmiset katsoo,kun ihmisillä on tapana katsoa jos sattuu porukasta pistämään silmään.
Tietenkään bodarit ei katso ketään,niillä on semmoset hevosen juoksuläpät silmien vieressä ettei ne näe ympärillä erilaisuuttaa,paitsi läskit ne huomaa heti ja kattoo niitä nenän vartta pitkin halveksien, mutta joka pelin kohdalla ne katsoo itseä keimaillen ja ihaillen :D

Kuvassa esiintyy kuollut bodari joka syntyi uudestaan hevosena.
sAlHFxM.jpg
 
Nii "melkeen" samoja asioita kuin urheilu paidatta. Mikä siinä on urpoa jos ihminen haluaa väriä ja tykkää kulkea paidatta oli lihaksikas,läski,laiha?
Ei mitään kunhan aika ja paikka on sopiva.
Pari kommenttia sitten juuri kirjoitin, että urheillessa hieman eri.
Ei kuulu mielestäni kadulle, kauppaan, ravintolaan yms.
 
Back
Ylös Bottom