OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä tälläisiä oikeen on?
Itse en ainakaan ole nähnyt yhtään suomalaista vaikka yli185cm bodaria joka pääsisi suhteellisessa massassa edes lähelle sinua, maailmalta voi jokunen sellainen jättiläinen löytyä.

Mutta kyllä lähtökohtaisesti lyhyemmän (alle 180cm) ihmisen on huomattavasti helpompaa kerätä, sellainen lihas massa joka joltain näyttää kuin pidemmän.
Syystä, että kilomäärällisesti sitä lihasmassaa pitää olla jossakin 185cm niin paljon enempi kuin 170cm varressa, että visuaalisesti lihaspaksuus olisi verrattavissa. Ja se on myös todella paljon epäterveempää sitten, jos rasvatonta massaa vaaditaan 20-30kg enempi ollakseen vertailukelpoinen. Mikäli on sellainen friikki, että kisapaino pyörii yli 130 kilossa. McCarver ja Cedric ehkä surullisimpia esimerkkejä. McCarverin kisapaino oli yli 135kg? Eivätkähän hekään mitään valtavan pitkiä vielä olleet.
 
Vain pakkiksella Lauri Markkanen ei ole iso, siis mies joka joutuu kumartumaan kun menee tavallisen korkuisesta oviaukosta sisään.

Olkoon kuinka laiha tahansa 213cm pitkä ihminen on aivan valtava, pisin ihminen joka allekirjoittaneelle on tullut vastaan oli 208cm.
Itse olen hieman yli 180cm pitkä ja vaikka olin suhteellisesti leveämpi kuin tuo pitkä mies niin silti minä olin se pienempi kun jouduin katsomalla katsomaan silmiin.

Lee Priest.jpg


Taas jos Lee Priest tulisi vastaan niin tottakai tekisi vaikutuksen kun on valtavat lihakset ja näyttävä fysiikka, mutta en tiedä kuinka isona voisin absoluuttisesti pitää miestä joka on lyhyempi kuin oma mummoni.
 
Tietenkin tälläisessä keskustelussa pitäisi määritellä ensiksi mitä tarkoitetaan isolla, ihmiset tarkoittavat niin erilaisia asioita.
Joskus isoudella viitataan ikään mutta itse ajattelen sen lähinnä absoluuttisena kokona.

Kumpi näistä herroista on isompi, lyhytkasvuinen kehonrakentaja vai lähes 250cm pitkä jätti.
Mielestäni jättikasvuinen vaikka ei käden ympärysmitta olisikaan yhtä iso kuin kehonrakentajalla.
jason owen.png
väinö_myllyrinne_.png


Toki tuollainen jättikasvuinen painaa jo enemmän kuin isoimmat kehonrakentajat mutta kuitenkin, entäs kun viereen lyödään 600kg himoläski, jolla on painoa niin paljon että painoindeksi lasketaan kiloja neliömetrillä.
manuel uribe.jpg
manuel uribe_.png


Tulikohan vedettyä keskustelu hieman ääripäihin 😄 no se tuntuu kuuluvan vallitsevaan keskustelukulttuuriin.
 
Tietenkin tälläisessä keskustelussa pitäisi määritellä ensiksi mitä tarkoitetaan isolla, ihmiset tarkoittavat niin erilaisia asioita.
Joskus isoudella viitataan ikään mutta itse ajattelen sen lähinnä absoluuttisena kokona.

Kumpi näistä herroista on isompi, lyhytkasvuinen kehonrakentaja vai lähes 250cm pitkä jätti.
Mielestäni jättikasvuinen vaikka ei käden ympärysmitta olisikaan yhtä iso kuin kehonrakentajalla.katso liitettä 251983katso liitettä 251984

Toki tuollainen jättikasvuinen painaa jo enemmän kuin isoimmat kehonrakentajat mutta kuitenkin, entäs kun viereen lyödään 600kg himoläski, jolla on painoa niin paljon että painoindeksi lasketaan kiloja neliömetrillä.katso liitettä 251988katso liitettä 251989

Tulikohan vedettyä keskustelu hieman ääripäihin 😄 no se tuntuu kuuluvan vallitsevaan keskustelukulttuuriin.
Ei mulla ookkaan enää nälkä :david:.
 
Juu moni maailmanluokan kehonrakentaja on livena nahtyna ollut yllattavan pieni. Ja joku taysin tuntematon pitka tyyppi vaikuttava naky, pienuudesta huolimatta.
Totta.
Pyysin Nesserilta nimmarin Kultsalla ysärin lopulla. Ei ollut jättimäinen niinkuin ennalta olis kuvitellut. Toisaalta kyllähän siellä keilapallot muljahteli paidan sisällä kun nimeään raapusti!
 
Omaan silmään lyhyet bodarit näyttää kyllä kovilta missä seurassa tahansa. Huvittavilta näyttää mielestäni ne pidemmät hujopit, jotka on "päätä pidempiä", mutta hyvä jos saman verran painaa. Mutta nämä ovat nimenomaan niitä makuasioita 👍
 
Back
Ylös Bottom