Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syystä, että kilomäärällisesti sitä lihasmassaa pitää olla jossakin 185cm niin paljon enempi kuin 170cm varressa, että visuaalisesti lihaspaksuus olisi verrattavissa. Ja se on myös todella paljon epäterveempää sitten, jos rasvatonta massaa vaaditaan 20-30kg enempi ollakseen vertailukelpoinen. Mikäli on sellainen friikki, että kisapaino pyörii yli 130 kilossa. McCarver ja Cedric ehkä surullisimpia esimerkkejä. McCarverin kisapaino oli yli 135kg? Eivätkähän hekään mitään valtavan pitkiä vielä olleet.Missä tälläisiä oikeen on?
Itse en ainakaan ole nähnyt yhtään suomalaista vaikka yli185cm bodaria joka pääsisi suhteellisessa massassa edes lähelle sinua, maailmalta voi jokunen sellainen jättiläinen löytyä.
Mutta kyllä lähtökohtaisesti lyhyemmän (alle 180cm) ihmisen on huomattavasti helpompaa kerätä, sellainen lihas massa joka joltain näyttää kuin pidemmän.
Juu moni maailmanluokan kehonrakentaja on livena nahtyna ollut yllattavan pieni. Ja joku taysin tuntematon pitka tyyppi vaikuttava naky, pienuudesta huolimatta.Kisoissa nähnyt messupuolella ihan Olympia-tason kisaajia ja kyllä silti enemmän "joltain" näytti mm. eräs kotimainen päälle 190cm bodari.
Ei mulla ookkaan enää nälkä .Tietenkin tälläisessä keskustelussa pitäisi määritellä ensiksi mitä tarkoitetaan isolla, ihmiset tarkoittavat niin erilaisia asioita.
Joskus isoudella viitataan ikään mutta itse ajattelen sen lähinnä absoluuttisena kokona.
Kumpi näistä herroista on isompi, lyhytkasvuinen kehonrakentaja vai lähes 250cm pitkä jätti.
Mielestäni jättikasvuinen vaikka ei käden ympärysmitta olisikaan yhtä iso kuin kehonrakentajalla.katso liitettä 251983katso liitettä 251984
Toki tuollainen jättikasvuinen painaa jo enemmän kuin isoimmat kehonrakentajat mutta kuitenkin, entäs kun viereen lyödään 600kg himoläski, jolla on painoa niin paljon että painoindeksi lasketaan kiloja neliömetrillä.katso liitettä 251988katso liitettä 251989
Tulikohan vedettyä keskustelu hieman ääripäihin no se tuntuu kuuluvan vallitsevaan keskustelukulttuuriin.
Ei sitä joo voimalla heitetä, tai mistäs sitä tietää, katotaan ens vuonna MP50.
View: https://youtube.com/shorts/VgHuzw0EPK8?feature=share
Thanks.On kyllä melko räyheät forkut
Noinhan se lasketaan ainapainoa niin paljon että painoindeksi lasketaan kiloja neliömetrillä
No juu mutta tarkoitin lähinnä ettei perinteinen Bmi enää riitäNoinhan se lasketaan aina
Totta.Juu moni maailmanluokan kehonrakentaja on livena nahtyna ollut yllattavan pieni. Ja joku taysin tuntematon pitka tyyppi vaikuttava naky, pienuudesta huolimatta.
Sehän tuo on. Paino (kg) jaettuna (/) pituuden (m) neliöllä (^2). Vai mitä mä en nyt ymmärrä?No juu mutta tarkoitin lähinnä ettei perinteinen Bmi enää riitä
Siis sitä vain että ns. normijampan painoindeksi on yleensä 19-30, ei +150Sehän tuo on. Paino (kg) jaettuna (/) pituuden (m) neliöllä (^2). Vai mitä mä en nyt ymmärrä?
Kuvissa ilman "verrokkia" näyttää todella tyylikkäältä ja hienolta, livenä tai pitkän ihmisen vierellä vähän koomiselta.Kyllähän nää lyhkäset bodarit näyttää lähinnä huvittavilta pitkän ihmisen vierellä.
Jotenkin lohduttavaa, että Saatana on kaltaiseni. Ihan sama itelläYhä etelleenkin, luen tämän ketjun otsikon aina kuvia mikkiksen pakesta.
Ajattelin vaan ilmottaa.
Jotenkin lohduttavaa, että Saatana on kaltaiseni. Ihan sama itellä