Lueppas mun viestit ja sitten ne muitten viestit uudelleen, niin huomaat, että miksi vastaan samalla tyylillä takasi. Mä oon oikein mukava tyyppi, mut vuosia lueskellu näitä juttuja ja huomannu et täällä ei kestetä sitä jos jollain on vahvat omat mielipiteet. Ja pitää myöntää, et olin kyllä tyhmä kun edes kirjoitin mitään...
Lupaan, että tää on viimenen viesti tänne, niin huokaista helpotuksesta ja jatkaa keskenänne vänkäämistä. Mut oli tästä kokeilusta hyviäkin puoli, nimittäin nyt kyllä arvosta Mikeä entistä enemmän. En voi käsittää, et miten luja pää Mikellä on, kun kestää teidän vänkäämistä
Haluan samalla kiittää Mikeä kaikesta sisällöstä mitä tuottanut, huikee jätkä! Paljon saanu sisältöä myös omaan elämään. Jatkan tästä edespäin vaan lukemista. Sanon suoraan, et ei jääny paskanmaku suuhun, ihan hauskaa oli ja olis kiva vieläkin vähän kettuilla, mut eipä siitä kellekään oo mitään iloa..
En mä aatellu kyl tosiaankaan, et alan vit....lla kellekään ja sori jos nyt pahoitin jonkun mielen. Mä vaan taidan olla vähän liian vanha tänne vänkäämään nuorempien kanssa. Mutta seison mielipiteideni takana silti. Kaikkee hyvää kaikille!
Sen vielä sanon, et kuunnelkaa Mikeä treeniasioissa ja muutenkin, on helvetin fiksu jätkä ja ihan täyttä asiaa puhuu treenistä. Ja arvostakaa sitä mitä tekee tän foorumin takia!