OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseä hämmentää kyllä eniten, että Mannisesta ja hänen touhustaan jaksetaan käydä keskustelua. Voin sanoa, että on todella tyypillistä ja kuin suoraan oppikirjasta maanisen ja psykoottisen ihmisen toimintaa ja käytöstä. Ei sitä voi yrittää rationalisoida tai pohtia, että miksi. Ymmärrän, että Mikeä tuo toiminta vituttaa ja haluaa siihen puuttua, mutta ei tuon ihmettelyyn meidän muiden kannata aikaa käyttää. Tai toki halutessaan voi niinkin tehdä...
 
Itseä hämmentää kyllä eniten, että Mannisesta ja hänen touhustaan jaksetaan käydä keskustelua. Voin sanoa, että on todella tyypillistä ja kuin suoraan oppikirjasta maanisen ja psykoottisen ihmisen toimintaa ja käytöstä. Ei sitä voi yrittää rationalisoida tai pohtia, että miksi. Ymmärrän, että Mikeä tuo toiminta vituttaa ja haluaa siihen puuttua, mutta ei tuon ihmettelyyn meidän muiden kannata aikaa käyttää. Tai toki halutessaan voi niinkin tehdä...
Jaksaahan noi netin sankarit myös ihmetellä niinkin mullistavia asioita kuin lippalakki, hiukset, video tubessa jne jne. Niin en nyt ihmettele jos porukka miettii jotain kilahtanutta hullua. Erikoista tosin on, että kun joku kilahtaa totaalisesti ja rikkoo jopa lakia, niin se herättää vähemmän kommenttia kuin se, että satuin pitämään lippalakkia videolla. Lippalakkihan ei muiden päässä ole mikään asia, mutta mun päässä siitä puhutaan vuosia.
 
Mua kiinnostaa kelle se tota narratiivia yrittää syöttää. Kehen se oikein yrittää tehdä vaikutuksen?
Tämä on kyllä jäänyt vähän auki. Täällä pakkiksellakin vaikutti, että itselleen lähinnä puhui. Sitten oli muutamia jotka yritti kysellä jutustaan jotain, niin saivat hyökkäykset päällensä. Sitten muutama trollausmielessä komppasi sen juttuja. Samat kuviot taineet toistua kaikkialla missä kirjoittaa. Ehkä jossain välissä joku oikea kaveri yrittää vähän rauhoitella.
 
Itseä hämmentää kyllä eniten, että Mannisesta ja hänen touhustaan jaksetaan käydä keskustelua. Voin sanoa, että on todella tyypillistä ja kuin suoraan oppikirjasta maanisen ja psykoottisen ihmisen toimintaa ja käytöstä. Ei sitä voi yrittää rationalisoida tai pohtia, että miksi. Ymmärrän, että Mikeä tuo toiminta vituttaa ja haluaa siihen puuttua, mutta ei tuon ihmettelyyn meidän muiden kannata aikaa käyttää. Tai toki halutessaan voi niinkin tehdä...
Kyllähän vähempikin keskiverrosta poikkeava toiminta kiinnostaa. Hänen tyylinsä on vielä hyvin ehdotonta ja grandioottista, mikä joko ärsyttää tai sitten huvittaa. Itse olen joskus ihan livenäkin pitkään seurannut maanikon touhuja. Oli entinen naapuri siis. Se oli netissä aivan vastaavaa agressiivista yksinpuhelua kuviteltuja vihollisia vastaan. Aihealueet ja vaikutuspiiri eri mutta tyyli sama. Hänestäkin piti tulla bisnesideallaan suomen rikkain mies. Kateelliset sitten kuulema jarrutti ja heitti kapuloita rattaisiin. Kova sekin oli uhkailemaan ja kävi pesismailalla kuviteltujen vihollisten ovia hakkaamassa. Olihan sillä sellainen ihan aito projekti-idea mutta ei siitä mitään sitten tullut. Eipä hänenkään touhuihin voinut oikein mitenkään vaikuttaa. Mitään ei ottanut vastaan muilta. Sitten sitä vaan seuraili mitä tapahtuu.
 
Miten sulla toi fribahomma lähti, kävit vaan kokeilemassa jonkun kanssa ja innostuit? Olitko skeptinen lajin suhteen, vai ajattelitko että se vois jopa olla "sun juttu"?
Olin nähnyt aikaisemmin korin vaan Töölössä jossa on se kusinen ruostunut kori. En ollut katsonut ainoatakaan videota, enkä edes tiennyt miten paljon kiekkoja on tai miten iso laji on. Juuso laittoi sitten viestiä että mennäänkö pelaamaan yhden viikkokisoja kiertävän kaverin kanssa ja mentiin sitten. Sillai vitutti kun heitin niin huonosti ja suht atleettisena ihmisenä sisuunnuin ja ostin muutamia kiekkoja. Eka peli oli siis Äijänpellossa, joka on haastava rata. Pelasin jotain +58 sen. Vuoden päästä sitten otin uusintamatsin Teijoa vastaan joka ekassa pelissä oli mukana ja heitin +8 ja voitin Teijon.

Ens kesänä saan Äijän miinukselle kun nyt tota puttia tulee treenattua koko talvi.
 
Tammikuussa ajattelin järkkää forkkukisan. Aloituskuva forkusta ja sitten kuukauden päästä lopetuskuva. Teen videolle vielä pikku ohjelman, jolla voi forkkuja sitten veivaa ilman erikoisia kahvoja. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop vippaa palkinnon voittajalle jonka sitten valitsen. Sikäli helppo osallistua kun ei tartte kun tollaisen forkkukuvan. Nään sitten ite kyllä onko valoilla ja muuten huijattu. Olisko teillä kiinnostusta? Kuka siis saa parhaan muutoksen forkkuihin kuukaudessa.
Hehheh säästän joulukinkkua pakkasessa tammikuulle, tuutte näkemään aivan jäätävän muutoksen😂
 
Olin nähnyt aikaisemmin korin vaan Töölössä jossa on se kusinen ruostunut kori. En ollut katsonut ainoatakaan videota, enkä edes tiennyt miten paljon kiekkoja on tai miten iso laji on. Juuso laittoi sitten viestiä että mennäänkö pelaamaan yhden viikkokisoja kiertävän kaverin kanssa ja mentiin sitten. Sillai vitutti kun heitin niin huonosti ja suht atleettisena ihmisenä sisuunnuin ja ostin muutamia kiekkoja. Eka peli oli siis Äijänpellossa, joka on haastava rata. Pelasin jotain +58 sen. Vuoden päästä sitten otin uusintamatsin Teijoa vastaan joka ekassa pelissä oli mukana ja heitin +8 ja voitin Teijon.

Ens kesänä saan Äijän miinukselle kun nyt tota puttia tulee treenattua koko talvi.
Mulla on sellainen muistikuva että muutamia vuosia sitten ehotin että käy kokeilee ja nauroit että et vitussa mee :D
 
Saattaa olla, ei meinaan ollut mitään käryy lajista.
Mä olin kans ennenku menin testaa et ihan pelleilyy, eikä mua vois tollanen kiinnostaa, ei oo yhtään mun laji.
 
Aika heikosti, paljon tarkemmin pitää ajaa kun perä viskoo aika helposti.
Mennytkin tämä vaihto ohi. Onko siis takatuuppari? Olisihan noita bemareita nelivetoinakin. Jotenkin mielikuva vuosien varrelta, että aika paljon olet nelareita ylistänyt. Vai onko bemarinelivedot tehty takapyöräpainotteiseksi. Toki kivaahan se perän heittäminen vaan on.
 
Mennytkin tämä vaihto ohi. Onko siis takatuuppari? Olisihan noita bemareita nelivetoinakin. Jotenkin mielikuva vuosien varrelta, että aika paljon olet nelareita ylistänyt. Vai onko bemarinelivedot tehty takapyöräpainotteiseksi. Toki kivaahan se perän heittäminen vaan on.
Oli niin hieno että tuli tohon vaihdettua. Seuraava on sit vaan käytänöllinen tavallinen sähkö.
 
Back
Ylös Bottom