OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Natuna ei tuu kummoiseksi vaikka treenaa yöt ja päivät
Syö vaikka kaikki kaupan olevat lisäravinteet.
Treenaa yksi,kaksi,kolmi ,neli tai minkäjakoisilla ohjelmilla tahansa
Treenaa ryskämällä tai tuntumalla ,isoilla tai pienillä painoilla.
Eivät ne lihakset määräänsä enempää kasva.
Puhumattakaan siitä että pääsisi alhaiseen rasvaprosenttiin ja säilyttäisi yhtään lihasmassaa.
Koska se on yksinkertaisesti biologinen mahdottomuus
Testosteroidi on se joka kasvattaa lihakset ei mikään muu ihmeellisyys.
Verratkaa miehiä ja naisia ja heidän lihaksistojaan
Kummalla on enemmän testoa ja kummalla ei?
Eli lihakset eivät todellakaan mihinkään kasva ilman ylimääräistä testoa.
Mä tykkään miten sä laitoit tuon vähän kuin tuollaisen angstisen runon muotoon. Ikään kuin joku paska räppi joltain valkonaamalta Korsosta. Jos tuon lukee kaksi riviä kerrallaa, niin se oikeastaan tavallaan jopa rimmaa!
Koodi:
"Treenaa yksi,kaksi,kolmi ,neli tai minkäjakoisilla ohjelmilla tahansa
Treenaa ryskämällä tai tuntumalla ,isoilla tai pienillä painoilla.
Yo!"

Testosteroidi kuulostaa joltain tosi anaboliselta taivaankappaleelta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä ihmettä sä nyt sekoilet, suomessakin on monta cbb ukkoa ketkä on testauksen alaisia ja ovat kyllä kisakunnossa reilusti alle 10% rasvoissa ja aika paljon niillä on lihastakin normi tallaajaan verrattuna. Ei tietenkään bodareille pärjää lihasmassan määrässä. Ihan höpöhöpö juttuja nyt selität. Pappa tuntuu olevan aika katkera jostain syystä.v
Veikkaan ettei naturaali ole yksikään tuolla cbb lavalla koko skene on kehitetty vaan lisäravinne markkinoijien vuoksi ja avulla koska kaikki tietää millä ne lihakset oikeasti kasvaa ja rasva palaa.Itseä oikein huvittaa nuo nykyiset biki...No en sano miksi niitä nimitän Kaikki on kumminkin kehonrakentajia ja tarkoitus näyttää isoja lihaksia rasvattomalla kropalla ja se on käytännössä biologinen mahdottomuus ilman kemian tuomia apuja.
Anteeksi että puhun suoraan asioista joiden näkemisestä ja kokemisesta minulla on vuosikymmenten kokemus.
 
Mä tykkään miten sä laitoit tuon vähän kuin tuollaisen angstisen runon muotoon. Ikään kuin joku paska räppi joltain valkonaamalta Korsosta. Jos tuon lukee kaksi riviä kerrallaa, niin se oikeastaan tavallaan jopa rimmaa!
Koodi:
"Treenaa yksi,kaksi,kolmi ,neli tai minkäjakoisilla ohjelmilla tahansa
Treenaa ryskämällä tai tuntumalla ,isoilla tai pienillä painoilla.
Yo!"

Testosteroidi kuulostaa joltain tosi anaboliselta taivaankappaleelta.
No aikoinaan kirjoittelin paljonkin ja pitkiä juttuja tiettyihin keskusteluihin niin sain palautetta ettei mun tekstiä jaksa lukee kun on niin yhtä pötköä niin ajattelin että kirjoitan sellaisissa pätkissä jotka nykyajan lukihäiriöisetkin jaksaa tavata mutta kyllä tämäkin kirjoitustyyli onnistuu.No jos paljon kirjoittaessa sattuu kirjoitusvirheitä koska en kaikkia sivistysanoja hallitse niin sehän tietysti vie koko totuuden pois minun jutuistani.Sinällään ei hirveän suurta huumorintajua osoita tuo yritys ilkeillä
Eikö teillä ole mielikuvitusta? Testosteidoitako se pappa siellä soittelee tai muuta sellaista olisin mieluummin odottanut.
 
Testosteroidi :D
Olen pahoillani pyhän sanan väärinkirjoituksesta.
Testosteroni on oikea muoto vaikka kyllä olen niitä saanut hankittua tälläkin kielitaidolla.
Kun olen kuitenkin vähän kouluja käynyt yksinkertainen vanha ukko joka toivoo kädet ristissä korvaushoitoon pääsyä
Vai olisko ne ymmärtänyt väärin ? Että toivon jotain testosteroideja 😶
 
Nyyssölälle kuuluu ainakin Gymlogien osalta sama kunnia, me aloitettiin yhdessä koko latu tälle skenen videotuotannolle.
Kyllä, molemmille isot peukut videoista👍ja kätevää kun joku tuttu kyselee treeneihin liittyviä asioita niin voi sanoa että katoppa gymlogit läpi missä ukot painaa monenlaista muuvia eri lihasryhmille.😃 Itse kun -99 aloitteli reenaamaan niin tuommoista tietoa ollut saatavilla mistään.
 
Ei saatana. Onko Anssi vaihtanut kohdetta vai onko tulilinjalla nyt useampia? 😁


View: https://vm.tiktok.com/ZMFpthdsD/


Juu on Anssilla uus kohde, sillä oli enemmänki postauksia tuosta Henkasta, mutta ovat poistuneet. Se äijä on ihan kuutamolla, paljastelee salaliittoja ja nakkelee "fileitä" faceen. Vissiin kohta on taas IP-osoitteet selvitetty ja Henkka limppiny sadan nimimerkin takaa Anssin pöytään, eli siihen viimeiseen mihin kannattaa limppiä.
 
Ei ton Henkan kanssa kannata sotiin lähteä. Edelliseltä tiktok kiusaajalta taisi lähteä/lähtee lapsi sossun mukaan kun Henkka laittoi pyörät pyörimään. Itkien laittoi sitten jälkeenpäin Henkalle viestiä tästä.
 
Ei ton Henkan kanssa kannata sotiin lähteä. Edelliseltä tiktok kiusaajalta taisi lähteä/lähtee lapsi sossun mukaan kun Henkka laittoi pyörät pyörimään. Itkien laittoi sitten jälkeenpäin Henkalle viestiä tästä.

No Anssilla ei taida olla mukuloita, vaikka se vauvakuume oli kova viime talvena. Eli lähteekö mies itse sossun mukaan?
 
Miten mä muistelisin että Wileniuskin olisi hiukan saanut pattia yhtäkkiä kun siirty cbb-bb, jännä juttu jos kemiaa oli jo cbb aikana.. Kyllä sitä natunakin itsensä ihan lihaksikkaaksi ja myös sen näköiseksi saa, ja ihan suht pienillä rasvoillakin. Toki vaatii myös panostusta ruokien ja treenien suhteen. Aika juttuja taas. Mä nyt jotenkin jaksan uskoa Kurosen, Utin, Wileniuksen ym puhtauteen cbb aikoina. Toki joukkoon varmaan mahtuu kusettajiakin.
 
Miten mä muistelisin että Wileniuskin olisi hiukan saanut pattia yhtäkkiä kun siirty cbb-bb, jännä juttu jos kemiaa oli jo cbb aikana.. Kyllä sitä natunakin itsensä ihan lihaksikkaaksi ja myös sen näköiseksi saa, ja ihan suht pienillä rasvoillakin. Toki vaatii myös panostusta ruokien ja treenien suhteen. Aika juttuja taas. Mä nyt jotenkin jaksan uskoa Kurosen, Utin, Wileniuksen ym puhtauteen cbb aikoina. Toki joukkoon varmaan mahtuu kusettajiakin.
Roinaajia kaikki, kyllä Wärkkäri tietää kun on WANHA.
 
Back
Ylös Bottom