OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mike kuulemma postaa kokoajan ja jahtaa...

"Jännä homma, että mun sivulle ilmestyi yhtäkkiä lukuisilta Miken valetileiltä viestejä sen jälkeen, kun laitoin tuon em. kyselyn. Onko siellä hätä?"

Se kuvittelee siis että Mike kiusaa sitä kokoajan kymmeniltä valetileiltä. Kyllä viiraa päässä ja Mike on sen pakkomielle joka on syyllinen kaikkeen.
Se ihan puhtaasti valehtelee aivan 100% joka asian. Miksi ihmeessä mun tarttis tehdä valetilejä kun mä yleensä sanon kyllä aivan suoraan omalla nimellä. Toi on kyllä sairas yksilö.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se ihan puhtaasti valehtelee aivan 100% joka asian. Miksi ihmeessä mun tarttis tehdä valetilejä kun mä yleensä sanon kyllä aivan suoraan omalla nimellä.
Tätä tuskin kukaan muu epäilee ku manninen. Varmaan kuumottaa tuollanen mielenterveysongelmainen joka ottaa silmätikuksi ilman sen kummempaa riitaa ja alottaa jonku ajojahdin inernetissä 5000 seuraajan katsellessa tapahtumia. Kai tuohon pitäs jonku jo puuttua,ei ole täyspäistä hommaa tuollanen jahtaaminen,huijariksi sanominen julkisesti ym. jos semmosesta ei oikeesti ole mitään näyttöä(enkä usko että on vaan tarkoitin että jos niin sanoo niin sitten on syytä olla faktoja taskussa ja esittää ne heti alkuunsa)
 
Sanokaa nyt suoraan mikä vika mussa on kun kaikki vaan puhuu paskaa minkä kerkee. Videoita mitä täällä julkaisen, ei kommentoida mitenkään, mutta paskaa ne kyllä saa joka paikassa. Mannisestakaan en ole sanaakaan sanonut ja varmaan taas mun vika jos se jotain paskaa jauhaa. Hyvin harvinaista kaiken paskan seassa on edes orastavat kiitokset mitä lajille olen tehnyt. En vaan tajua mitä teen väärin.
Mike, sinussa ei ole mitään vikaa. Jos joku ei sinun persoonastasi tai sisällöntuotostasi pidä, niin so f.cking what? Kaikkia ei kuitenkaan voi miellyttää. Ymmärrän kyllä sen, että jokaisen maljassa on reunat ja ymmärrän sen, että sinun sietorajasi vittuilun suhteen on tapissa.

Uskon kuitenkin niin, että meitä, jotka arvostavat tekemistäsi on paljon enemmän kuin vihaajia. Itse ainakin arvostan korkealle sinun tekemääsi työtä suomalaisen bodyskenen eteen jo kahden vuosikymmenen ajan.

Me suomalaiset, kun olemme sellaisia, että jos kaikki on hyvin ja olemme tyytyväisiä, niin ei kuulu mitään. Mutta annas olla jos jokin on pielessä,
niin kyllä älämölöä riittää. Säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita. Jatka hyvää duuniasi Mike.
 
Nyt se höpöttää, että minun viestit tulee Miken IP osoitteesta 😅 Ei varmasti muuten tule.
Miten vitun sairas se ihminen on. Sillä ei ole minkään maan teknistä mahdollisuutta selvittää mitään ip-osoitteita täällä tai facebookissa.
 
Katotaan kuukauden päästä.

katso liitettä 249416
Ei saatana mikä hanska.
Sain oman sidewinderini tällä viikolla ja kahtena päivänä väännellut. Aika huima laite, näyttäisi tuloksia tulevan todella nopeasti.
Tosin olen kauhea mätisäkki ja salitreeneistä aikaa kohta 10v, mutta aikoinaan olin ihan OK kondiksessa ja forkkujakin tuli treenattua, eli tiedän mikä toimii.
 
Onko tolla skitsofrenia?

Screenshot 2022-12-11 at 0.13.13.jpg
 
Mua kiinnostaa kelle se tota narratiivia yrittää syöttää. Kehen se oikein yrittää tehdä vaikutuksen?
 
Mua kiinnostaa kelle se tota narratiivia yrittää syöttää. Kehen se oikein yrittää tehdä vaikutuksen?
Itseensä? Lupaava ura ja hyvä taloudellinen tilanne vedetty vituiks ja nyt uitetaan itselle valhetta netissä, et olllaan joku vaikutusvaltainen guru ja rahaa on tuloillaan hetkenä minä hyvänsä
 
Mustakin tuntuu että se käy tuota keskustelua itsensä kanssa, kun ei sen 4000 "kaverista" ketään edes kiinnosta. Mietin että miten tuollainen saa mitään yhteistyökumppaneita tai muuta, kun tuo lapsellinen touhu jatkuu vuodesta toiseen. Tosin ne taitaa olla ulkomailla ne kuviot, niin ei tule heidän tietoon. Ei ilmeisesti ole mitään työkuvioita tai muuta, kun on päivät pitkät aikaa tuohon paranoidiseen touhuun. Onko tuo oikeasti varakas, eli onko menestynyt noilla lisäravinne ym touhuilla? Ihan mielenkiinnosta kysyn, jos @Mike jotain tietoa?
 
Onko tuo oikeasti varakas, eli onko menestynyt noilla lisäravinne ym touhuilla? Ihan mielenkiinnosta kysyn, jos @Mike jotain tietoa?
Ei kyllä kiinnosta että olisin mitenkään vaivautunut tutkimaan. Epäilen vahvasti.
 
Nään Verttiä ens viikolla jalkatreenin muodossa. Laittakaas kyssäreitä tulemaan, niin alan videoiden alussa kysymään 5 parasta kysymystä vieraalta. Eli Vertille kyssät nyt.
Onko vertillä usein kolotuksia ja lihakset jumissa?? Mitä lihashuoltoa tekee ja kuinka usein?? Tässä tavallaan yksi kysymys.:)
 
Back
Ylös Bottom