OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ja jos nyt jotkut siihen hupaisaan ketjuun kirjoitti, niin katoin ettei siellä ole kenenkään viesteissä mitään laitonta, paitsi tämän sankarin omissa viesteissä. Eli ettei kukaan nyt kuse hiusuihinsa että kytät olis perässä. Verorahoja tuhlaa vaan jos tekee turhia tutkintapyyntöjä.
Siis ihan asiallisia näytti olevan ja kysytty lähteitä väitteillä ym ihan asiallisesti. Lähteiksi riittää hänen sanansa ilmeisesti 😅
Ja aloittanut jo uuden ketjun, ilmeisesti juuri sen takia että joku erehtyi haastamaan nämä valheet.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis ihan asiallisia näytti olevan ja kysytty lähteitä väitteillä ym ihan asiallisesti. Lähteiksi riittää hänen sanansa ilmeisesti 😅
Ja aloittanut jo uuden ketjun, ilmeisesti juuri sen takia että joku erehtyi haastamaan nämä valheet.
Linkki ketjuun jos on taas täällä.
 
Kirjoitin väärin, teki siis omalla seinällään uuden postauksen samasta asiasta, kun edelliseen tuli ne haastavat kommentit.
Ihan sama mitä se muualla kirjoittaa. Ei oo mitään uutta tämä. Kun ei se reppana oikein muutakaan voi, niin mölisköön seinällään pahimmat angstit pois.
 
Onhan toi sääli, ei voi elämässä kovin pal läheisiä olla, kun ei löydä tietään hoitoon tao ees saatais internetistä pois. Ainoa tie on pohjan kautta ylöspäin.

Edit. Elää elämäänsä facebookkiin, niinkun ihmiset teki joskus 12 vuotta sitten.
 
Mä luulen kyl et toi jassoo tuolla mbm ketjussa on mannine ite
 
Anssi jatkaa sekoilujaan, nyt facessa on pakkiksen kaatava julkaisu jossa on todisteet Mikea vastaan. Kannattaa lukea jos haluaa nähdä jotain todella harhaisen mielen tuotosta.
 
Anssi jatkaa sekoilujaan, nyt facessa on pakkiksen kaatava julkaisu jossa on todisteet Mikea vastaan. Kannattaa lukea jos haluaa nähdä jotain todella harhaisen mielen tuotosta.
Mä en ala edes puolustautumaan noin harhaiseen kirjoitteluun, koska toi on järjetöntä ja jo teknisesti niin päin vittua kun olla voi. Mikä siinä on, että mä saan näitä ihmisiä perääni piinaamaan millon missäkin?
 
Mä en ala edes puolustautumaan noin harhaiseen kirjoitteluun, koska toi on järjetöntä ja jo teknisesti niin päin vittua kun olla voi. Mikä siinä on, että mä saan näitä ihmisiä perääni piinaamaan millon missäkin?

Tuo nyt on lähinnä Kummeliluokkaa, se pahotti mielensä kun sai bannia ja sitten päälle aika pahat MT ongelmat.

Noihin ei kyllä kannata paljoa vastailla, jokainen täysillä hoksottimilla varustettu näkee, että Anssi on itse säveltänyt puutteellisilla tiedoilla nuo "todisteet".
 
Tuo nyt on lähinnä Kummeliluokkaa, se pahotti mielensä kun sai bannia ja sitten päälle aika pahat MT ongelmat.

Noihin ei kyllä kannata paljoa vastailla, jokainen täysillä hoksottimilla varustettu näkee, että Anssi on itse säveltänyt puutteellisilla tiedoilla nuo "todisteet".
Sehän sai bannia jo kuukausia sitten, ties monettako kertaa. Ja vuosien aikana, joka kerta se on kilahtanut siitä. Sit se aloittaa sodan jonnekin suuntaan.
 
Voisiko joku hirveän yksinkertaisella tavalla selventää yksinkertaiselle vanhalle miehelle mistä tässä Mannisen geississä on kyse?
Kun en yhtään ymmärrä?
Kahdella eri foorumilla ja niissä jopa kahdella eri palstalla on vaan helvetinmoinen vittuilu käynnissä sellaisin sanankääntein että ainakin minä jota ei asia nyt niin hirveesti kiinnosta on ulkona.
Sinällään kiinnostavaksi sen tekee että eniten keskustelua koko bodiskenessä kyseisestä asiasta.
Joten jos joku viitsii ja sen pystyy niin pyydän ihan selkosuomennosta?
 
Voisiko joku hirveän yksinkertaisella tavalla selventää yksinkertaiselle vanhalle miehelle mistä tässä Mannisen geississä on kyse?
Kun en yhtään ymmärrä?
Kahdella eri foorumilla ja niissä jopa kahdella eri palstalla on vaan helvetinmoinen vittuilu käynnissä sellaisin sanankääntein että ainakin minä jota ei asia nyt niin hirveesti kiinnosta on ulkona.
Sinällään kiinnostavaksi sen tekee että eniten keskustelua koko bodiskenessä kyseisestä asiasta.
Joten jos joku viitsii ja sen pystyy niin pyydän ihan selkosuomennosta?
Se tuli ton mbm mallinsa kanssa alunperin ihan asiallisesti ja siltä kyseltiin ihan asiallisesti. Sit alko paljastua että anssi puhuu paskaa, ei vastaa kysymyksiin, valehtelee, vittuilee ja on harhainen. Sit sille alettiin vaan vittuilla, eikä se vaan tajua lopettaa
 
Se tuli ton mbm mallinsa kanssa alunperin ihan asiallisesti ja siltä kyseltiin ihan asiallisesti. Sit alko paljastua että anssi puhuu paskaa, ei vastaa kysymyksiin, valehtelee, vittuilee ja on harhainen. Sit sille alettiin vaan vittuilla, eikä se vaan tajua lopettaa
Ja mulle sanottiin monta kertaa että kato se ketju, tais mode sen sitten sulkea ja siitäkös tää reppana suuttui. Nyt se triggeröityi sitten uudesta lisäravinnemainostajasta kun samaan aikaan alkoi flippaamaan. Sehän kiitteli mua siellä kun saa keskustella ja oli harhaisena ostamassa Teslat kummallekin, sitten yhtäkkiä taas flip flop ja kauheet psykoosit.
 
Ja mulle sanottiin monta kertaa että kato se ketju, tais mode sen sitten sulkea ja siitäkös tää reppana suuttui. Nyt se triggeröityi sitten uudesta lisäravinnemainostajasta kun samaan aikaan alkoi flippaamaan.
Joo tää oli se jatkumo sitten. Potkujen jälkeen toiselle foorumille sama sekoilu ja angsti mikeä kohtaan. Vaikkei mikellä ollut tässä osaa eikä arpaa.
 
Vaikkei mikellä ollut tässä osaa eikä arpaa.
No ei ole joo, ainoa yhdistävä tekijä on, että on tällä forumilla. Sit perseestä on se, että tää samalla sitten fleimaa mun perusvihaajia semmoiseeen kiimaan, että ne nauttii kaikin rinnoin nyt ja musta tasaisesti saadaan taas mulkku.

Mut hei, maistuisko jos Pakkiksen sheikkerit tulis takas yli litran koossa? Niitä kauan sitten lähti maailmalle 500kpl eikä ole sen jälkeen näkynyt.
 
@Mike on konkurssissa ihan just kun ensimmäinen kunnianloukkaus keissi tulee oikeuteen 😅 28 niitä kuulemma on vireillä. Ihan yleisesti ottaen, onko foorumin ylläpitäjällä minkälainen vastuu käyttäjien kirjoituksista? Sehän nyt on järjelläkin ajateltuna aika älytöntä että ylläpitäjä vastaisi 80 000 ihmisen kirjoituksista. Moderoinnilla toki isoimmat nimittelyt pois, mutta jos foorumilla olisi moderointi eikä mitään poistettaisi? Olisiko silloin ylläpidolla mitään vastuuta, vai riittääkö että esimerkiksi virkavallan pyytäessä luovuttaisi näiden käyttäjien i-osoitetta tms? Onko pakkotoiston aikana ikinä ollut mitään kunnianloukkaus juttua, että täällä olisi sellainen tapahtunut?
 
@Mike on konkurssissa ihan just kun ensimmäinen kunnianloukkaus keissi tulee oikeuteen 😅 28 niitä kuulemma on vireillä. Ihan yleisesti ottaen, onko foorumin ylläpitäjällä minkälainen vastuu käyttäjien kirjoituksista? Sehän nyt on järjelläkin ajateltuna aika älytöntä että ylläpitäjä vastaisi 80 000 ihmisen kirjoituksista. Moderoinnilla toki isoimmat nimittelyt pois, mutta jos foorumilla olisi moderointi eikä mitään poistettaisi? Olisiko silloin ylläpidolla mitään vastuuta, vai riittääkö että esimerkiksi virkavallan pyytäessä luovuttaisi näiden käyttäjien i-osoitetta tms? Onko pakkotoiston aikana ikinä ollut mitään kunnianloukkaus juttua, että täällä olisi sellainen tapahtunut?
Laki menee niin, että kirjoittaja on vastuussa omista kirjoituksistaan, mutta jos kolmas asianomainen taho pyytää poistamaan viestin, on se poistettava jos siihen lailliset perusteet on. Jos esim joku tekee kunnianloukkauksen, enkä pyynnöstä poista viestiä, siirtyy vastuu mulle. Mutta ei niitä voi kuka tahansa pyydellä poistettavaksi ja niissä pitää olla aina rikollista asiaa, jotka nyt muutenkin moderoidaan täällä automaattisesti.

Hölmön tästä jutusta tekee uusi GPRS laki, joka velvoittaa julkaisijoita "unohtamaan" käyttäjän, eli poistamaan kaikki indentifoiva data kuten email ja ip. Mutta sitten taas Suomen laki vaatii, että tämmöisellä sivustolla pitää säilyttää muistaakseni 3 kuukautta tiedot jos rikos on tapahtunut. Eli peritaatteessa rikon lakia kävi miten tahansa, jos siis joku asia menis oikeuteen asti, tossa on paha ristiriita.

Esim joku uhkaa julkisesti tappaa toisen, sitten kirjoittaa sen isolle forumille, kohde tekee rikosilmoituksen, kirjoittaja pyytää "unohtamaan" käyttäjän tiedot. Jos poistan tiedot, ei poliisi saa dataa kirjoittajasta, jos en poista, rikon GPRS lakia.

Näitä tapauksia ei tosin ole ollut ainuttakaan ja muutamissa myynti-ilmoissa on poliisi pyytänyt IP-osoitteet kun joku massahuijari on myynyt jotain täällä. Ja joo, edes poliisi ei saa selville ip-osoitteita, vaan niiden pitää se multa kysyä. Mutta Anssi Manninen on mielestään jumalaa ylempänä ja tosta vaan selvittelee kenen tahansa ip-osoitteet.
 
Anssin mania kiihtyy uudelle levelille.

"PAKKOTOISTOFILES – JAKSO II

I am asking more closely about these messages sent from Siren's IP number. According to your report, about two thousand of these messages are smearing Manninen, right? I'll rephrase the question, because of course it's not your job to judge what is considered defamatory. Is your professional expertise such that there has been systematic blackmail in Manninen's direction? Or I'll change the question a bit more. Do you think there are any hints that Manninen has been systematically smeared on the www.pakkotoisto.com site? I'll change the question a bit more: Does it seem to your professional eye that the website www.pakkotoisto.com has been used to systematically blackmail Manninen?

Yes.

Based on what?

Because there are practically no messages other than those defaming Manninen.

Fair enough. It is still not your job to analyze what is defamatory and what is not, but if I ask from the point of view of an IT expert: Based on the analysis report you have provided, does it seem to you that Manninen has been systematically smeared on the www.pakkotoisto.com site?

Yes.

Based on what?

As I mentioned earlier, there are practically no messages other than those defaming Manninen."
 
Back
Ylös Bottom