OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No en todellakaan tienannut, tippiä silloin vielä sai jotakuinkin kohtuullisesti ainakin tanssipaikoissa.
Juu, aattelin vaan kun tota immun pokevuodet kirjaa luen nii hänen mukaansa tienannut ihan vitun hyvin entis aikoihin.. toki ohi kassan ja epärehellisesti
 
Mannis Anssi taas ottanu asikoiksee puhua paskaa mike's mediasta ja pakkotoistosta.
Jos mike haluaa oikoa vääryksiä niin anssin facesta näkee vaikkei ois kaveri
@Mike
Sanokaa nyt suoraan mikä vika mussa on kun kaikki vaan puhuu paskaa minkä kerkee. Videoita mitä täällä julkaisen, ei kommentoida mitenkään, mutta paskaa ne kyllä saa joka paikassa. Mannisestakaan en ole sanaakaan sanonut ja varmaan taas mun vika jos se jotain paskaa jauhaa. Hyvin harvinaista kaiken paskan seassa on edes orastavat kiitokset mitä lajille olen tehnyt. En vaan tajua mitä teen väärin.
 
Sanokaa nyt suoraan mikä vika mussa on kun kaikki vaan puhuu paskaa minkä kerkee. Videoita mitä täällä julkaisen, ei kommentoida mitenkään, mutta paskaa ne kyllä saa joka paikassa. Mannisestakaan en ole sanaakaan sanonut ja varmaan taas mun vika jos se jotain paskaa jauhaa. Hyvin harvinaista kaiken paskan seassa on edes orastavat kiitokset mitä lajille olen tehnyt. En vaan tajua mitä teen väärin.
Manssi nyt elää harhoissa. Käyttää sua kiukuttelun kohteena, että saa huomioo.

Sillä valitettavasti taitaa mennä henkisesti aika huonosti
 
Aika moni käyttää mua kohteena. Saan myös tämmöisiä tekstiviestejä.

Screenshot 2022-12-05 at 18.29.47.jpg
 
Mä en niinkuin jaksa ottaa kantaa Anssinkaan juttuihin enkä tiedä, enkä haluakaan tietää mitä se nyt kirjoittelee. Koitan keskittyä vaan omiin juttuihin.

Huomenna olis tuoreen IFBB Pro:n kanssa jalkatreeniä. Leeni Sajalahti tulee mun kanssa treenaan.
 
Sanokaa nyt suoraan mikä vika mussa on kun kaikki vaan puhuu paskaa minkä kerkee. Videoita mitä täällä julkaisen, ei kommentoida mitenkään, mutta paskaa ne kyllä saa joka paikassa. Mannisestakaan en ole sanaakaan sanonut ja varmaan taas mun vika jos se jotain paskaa jauhaa. Hyvin harvinaista kaiken paskan seassa on edes orastavat kiitokset mitä lajille olen tehnyt. En vaan tajua mitä teen väärin.
Ihan turhaan sä näistä välität
Oon lukenut ylilautaa ja se on ihan yhtä höpöhöpöä kuin suoli24
Tietty ottaa tunteisiin kyllä ymmärrän mutta pitää pysytellä aina yläpuolella.
Arnold sanoo että maailma on täynnä kusipäitä jotka haluavat pilata päiväsi.
Mietipä politiikan johtohenkilöitä millaisessa tulituksessa he ovat ja pitää aina tehdä päätöksiä jotka eivät ole varmasti monellekaan mieleen jopa niin vaikeita että jotkut tuntevat täyttä vihaa ja politikot tietävät tämän
Silti nämä päätökset joutuu tekemään ei saata olla paljonkaan liikkumavaraa.
Eli tsemppiä Enkä kyllä itse ole havainnut mitään vääryyksiä tällä palstalla.
Sinällään en edes ymmärrä mistä Anssi Mannisen palstoilla oikein kähistään?
Helvetinmoinen joku vittuilu siellä on koko ajan menossa.
Jos joku esittää jotain tyhmiä teorioita niin eikö asian voi antaa olla ja välittämättä.
Mikäli ne osoittautautuvat sitten joskus paikkansapitäviksi niin sitten on näin.
Muussa tapauksessa mitä on väliä ?
Eli tsemppiä Mike ja tee omaa juttuasi omalla tavallasi
Joillekin kelpaa ja joillekin ei " So not" sano Nykäsen Matti.
 
Keneltä noin tiukkaa tekstiä tulee?:LOL:

Eihän tommosia nyt tosissaan pidä ainakaan ottaa.
Yksi tapaus joka vuosia on kaikkee paskaa kirjoitellut musta. Kytät sai sen kiinni ja pyysin että puhuu sille järkeä, että ei tässä tartte verorahoja enempää tuhlaa. Oli kuulemma nauhotellut kyttien puhelun, mutta jätti mut rauhaan muutamaksi kuukautta. Nyt taas aloittanut. Ja se soittelee ja kaverit kuuli fribakierroksella sen kaiuttimesta kun avautui taas ties mitä.
 
Niin ja kiitokset vaan viteoista. (Edit: ja foorumista toki)
Ainakin sitä like nappulaa olen painanut kerran jos toisenkin. Jotenkin ajattelisin, että siitäkin näkee aika hyvin, että on materiaalia arvostettu..

Kirjotettavaa ei oikein keksi joka viteosta. Muutenkaan osaa kommunikoida...
 
Niin ja kiitokset vaan viteoista. (Edit: ja foorumista toki)
Ainakin sitä like nappulaa olen painanut kerran jos toisenkin. Jotenkin ajattelisin, että siitäkin näkee aika hyvin, että on materiaalia arvostettu..

Kirjotettavaa ei oikein keksi joka viteosta. Muutenkaan osaa kommunikoida...
Tykkäykset sentään tulee, muutamia / video. Mut olis se paskan määrä vähän alhaisempi kun välillä tulee mieleen, että palvelenko vaan niitä yksilöitä jotka katsoo noita täynnä vihaa. Ymmärtäisin toki jos ottaisin jotain kantaa poliittisesti tai vastaavaa, mutta aika harmittomia videoita on siltä osin.
 
yksilöitä
Näen kyllä silmissäni oikein hyvin, mitä nämä yksilöt ovat.

Ihan joutavia koululaisia varmasti suurin osa, kuluttaa aikaansa jossain koulun "ATK-tunnilla"

Omallakin luokalla noita pölvästejä oli joskus vaikka kuinka paljon, näin ja kuulin ihan livenä sitä touhua.

Jossain Suomi24:ssä vaan joka ketjuun "tunge löylykauha perseesees vitu homoxdxdxd"
 
Sanokaa nyt suoraan mikä vika mussa on kun kaikki vaan puhuu paskaa minkä kerkee. Videoita mitä täällä julkaisen, ei kommentoida mitenkään, mutta paskaa ne kyllä saa joka paikassa. Mannisestakaan en ole sanaakaan sanonut ja varmaan taas mun vika jos se jotain paskaa jauhaa. Hyvin harvinaista kaiken paskan seassa on edes orastavat kiitokset mitä lajille olen tehnyt. En vaan tajua mitä teen väärin.

Itse jos vastaan ihan täysin rehellisesti, niin en kyllä keksimällä keksi mitään varsinaisesti negatiivista. Välillä kärkkäät mielipiteet joista jotkut ei välttämättä diggaa, itseäni se ei häiritse. Tai tuskin kyselisin mielipidettäkään mihinkään jos häiritsisi. Lisäksi kun koitan miettiä asiaa sitä kautta, että jos pakkotoistoa ei olisi, niin olisihan sekin perseestä. Kuitenkin helppo täältä seurata kuulumiset kun ei kaikkia jaksa somessa seurata, ja hyviä keskusteluja. Jäänyt tavaksi päivittäin täällä pyörähtää, välillä useammankin kerran. En mäkään kaikista ihmisistä välitä, mut sillon en niitä seuraa, saati että kiinnostaisi kirjoittaa jotain paskaa nettiin. Tää sama homma Miken suhteen ollut niin kauan kuin muistan, 15 vuotta varmaan ainakin. Mutta joo, arvostan videoita & podcasteja & ylipäätään foorumin sisältöä. Näille mielensäpahoittajille tämäkin on varmaan perseennuolemista mutta who cares.
Pakko myöntää että tykkäyksiä muistan laiskasti kyllä itsekin laittaa videoihin vaikka niistä pidän ja ne katson. Kanava kyllä tilattu.
Edit. Siis mitä vi**a, kävin tsekkaamassa ton nimeltä mainitsemattoman apinan fb:n, niin ukkohan on ihan psykoosissa?!
Hänestä kertova ketju foorumin suosituin? Ja käytännössä kuollut koko foorumi, ei saatana 😂 Kateellisen ininää. Taitaa olla kotiasiat huonosti.
 
Viimeksi muokattu:
Itse aloitin punttien kolistelun lähemmäs 30v tauon jälkeen.
Reilu vuoden nyt nostellut aika aktiivisesti ja täältä pakkotoiston kautta löytänyt parhaat vinkit, hyviä videoita ja paljon asiaa.
Innolla odotan seuraavaa "ei näin vaan näin" videota :)
Eiköhän se suurin osa ole kuitenkin tyytyväistä katsojaa, mutta hiljaista (kuten minäkin).
Kumminkin löytyy se pieni ryhmä joka ei osaa muuta kuin itkeä ja se on yleensä se äänekkäin.
Tsemppiä Mike, jatka samaan malliin👍
 
Itse jos vastaan ihan täysin rehellisesti, niin en kyllä keksimällä keksi mitään varsinaisesti negatiivista. Välillä kärkkäät mielipiteet joista jotkut ei välttämättä diggaa, itseäni se ei häiritse. Tai tuskin kyselisin mielipidettäkään mihinkään jos häiritsisi. Lisäksi kun koitan miettiä asiaa sitä kautta, että jos pakkotoistoa ei olisi, niin olisihan sekin perseestä. Kuitenkin helppo täältä seurata kuulumiset kun ei kaikkia jaksa somessa seurata, ja hyviä keskusteluja. Jäänyt tavaksi päivittäin täällä pyörähtää, välillä useammankin kerran. En mäkään kaikista ihmisistä välitä, mut sillon en niitä seuraa, saati että kiinnostaisi kirjoittaa jotain paskaa nettiin. Tää sama homma Miken suhteen ollut niin kauan kuin muistan, 15 vuotta varmaan ainakin. Mutta joo, arvostan videoita & podcasteja & ylipäätään foorumin sisältöä. Näille mielensäpahoittajille tämäkin on varmaan perseennuolemista mutta who cares.
Pakko myöntää että tykkäyksiä muistan laiskasti kyllä itsekin laittaa videoihin vaikka niistä pidän ja ne katson. Kanava kyllä tilattu.
Edit. Siis mitä vi**a, kävin tsekkaamassa ton nimeltä mainitsemattoman apinan fb:n, niin ukkohan on ihan psykoosissa?!
Hänestä kertova ketju foorumin suosituin? Ja käytännössä kuollut koko foorumi, ei saatana 😂 Kateellisen ininää. Taitaa olla kotiasiat huonosti.
Kiitos...
Itse aloitin punttien kolistelun lähemmäs 30v tauon jälkeen.
Reilu vuoden nyt nostellut aika aktiivisesti ja täältä pakkotoiston kautta löytänyt parhaat vinkit, hyviä videoita ja paljon asiaa.
Innolla odotan seuraavaa "ei näin vaan näin" videota :)
Eiköhän se suurin osa ole kuitenkin tyytyväistä katsojaa, mutta hiljaista (kuten minäkin).
Kumminkin löytyy se pieni ryhmä joka ei osaa muuta kuin itkeä ja se on yleensä se äänekkäin.
Tsemppiä Mike, jatka samaan malliin👍
...ja kiitos!
 
Back
Ylös Bottom