OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei ole joo, ainoa yhdistävä tekijä on, että on tällä forumilla. Sit perseestä on se, että tää samalla sitten fleimaa mun perusvihaajia semmoiseeen kiimaan, että ne nauttii kaikin rinnoin nyt ja musta tasaisesti saadaan taas mulkku.

Mut hei, maistuisko jos Pakkiksen sheikkerit tulis takas yli litran koossa? Niitä kauan sitten lähti maailmalle 500kpl eikä ole sen jälkeen näkynyt.
Ostan heti tuollaisia kaksi.
Toisen koska haluan ja toisen koska se syö maanista
 
Ihan jo kannanottona lupaan myös tilata tuollaisen sheikkerin, ja koska ei tuollaisia isoja itsellä vielä ole, niin tästä syystä toisen. Kun se on mahdollista, niin tuleeko ne tilattavaksi mistä, pakkiksen storesta?
 
Ihan jo kannanottona lupaan myös tilata tuollaisen sheikkerin, ja koska ei tuollaisia isoja itsellä vielä ole, niin tästä syystä toisen. Kun se on mahdollista, niin tuleeko ne tilattavaksi mistä, pakkiksen storesta?
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n kanssa saadaan tehtyä ne. Mä ite käytän vain isoja yli litran sheikkerin mallisia, en niitä isoja tonkkia.
 
Ostaisin heti jos jostain saisi järkevästi juomapullon mihin mahtuu 2l nestettä mutta olisi maksimissaan vähän kolapullon levyinen, ei mahu fribareppuun tollaset 2l juomapullot mitä myydään salikävijöille.
 
Hyvä mielikuvitus Anssilla.

"PAKKOTOISTOFILES – JAKSO III
I would like to ask more about the maintenance of this www.pakkotoisto.com site. So, Mike Siren is the main moderator?
Yes.
Does he have assistant moderators?
He has a couple, but based on my analysis, it can be concluded that Mike practically alone moderates the site.
OK. Let's get back to it. It is still not your job to judge what is defamation and what is not, but I am asking from the point of view of telecommunications: the website www.pakkotoisto.com had numerous messages defaming Manninen. How does moderation react to these messages?
They were never deleted, but Mike explicitly encouraged users to engage in the same type of communication. He also did it internally with a couple of moderators.
So, Siren accelerated this defamatory action?
Yes.
No further questions."
 
No ei ole joo, ainoa yhdistävä tekijä on, että on tällä forumilla. Sit perseestä on se, että tää samalla sitten fleimaa mun perusvihaajia semmoiseeen kiimaan, että ne nauttii kaikin rinnoin nyt ja musta tasaisesti saadaan taas mulkku.

Mut hei, maistuisko jos Pakkiksen sheikkerit tulis takas yli litran koossa? Niitä kauan sitten lähti maailmalle 500kpl eikä ole sen jälkeen näkynyt.
Kyllä kelpais,ostan heti jos tulee myyntiin
 
Kaikki 28 syytettä kuittaantuu sillä, että Mike pyytää anteeksi 😅😅 Voi voi Anssia…
 
Pakkis sheikkeri olis kova. Itse olen kiroillut näitä sheikkereitä ku kannet hajoaa ym. Löysin saksan amazonista vahingossa järkyttävän hyvän teräksisen. Suuaukko sen verta iso et menee jauhot hyvin sisään ja teräs pitää juoman viileänä. Saatavilla 1,3L tai 2,2L, itellä toi isompi. muutaman kerran on pudonnut korkealta eikä edes klommoa tullu.
 

Liitteet

  • khroom.jpg
    khroom.jpg
    396,3 KB · Katsottu: 162
Luulin eilen että se on vaan pyhäpäivän kunniaksi kännissä ja sekoilee, sitten googlailin vähän kun muistelin että aiemminkin jotain ollut, ja totesin että ei se kännissä voi koko ajan olla, eli on ihan aidosti hullu.
Tai jotain että lääkityksessä taukoja, ei kukaan täyspäinen ole noin harhainen ja kehitä aivan älyttömiä skenaarioita kiristyksestä jne.
 
Tai jotain että lääkityksessä taukoja, ei kukaan täyspäinen ole noin harhainen ja kehitä aivan älyttömiä skenaarioita kiristyksestä jne.
Tavallaan jopa surullista että korkeasti koulutettu, ja väkisinkin älykäs ihminen on jutuiltaan ja sosiaalisilta taidoiltaan murrosikäisen tasolla, ja nämä salaliittoteoriat viittaa vahvasti jonkinlaiseen skitsofreniaan tai muuhun sairauteen.
 
Niinku mistä mun pitäis pyytää anteeksi?
No kaikista sinun kiusaamisista mitkä olet tehnyt useiden nimimerkkien takaa ja vääristelet sekä annat väärää tietoa yhteystyökumppaneille sivuton kävijä määristä. Olikohan noin mitä se höperö mouhuaa tuolla :ROFLMAO:
 
No kaikista sinun kiusaamisista mitkä olet tehnyt useiden nimimerkkien takaa ja vääristelet sekä annat väärää tietoa yhteystyökumppaneille sivuton kävijä määristä. Olikohan noin mitä se höperö mouhuaa tuolla :ROFLMAO:
Väitteet kummatkin ovat semmoista tietoa, jonka varmentamiseen tolla persereiällä ei ole mitään keinoja.
 
Back
Ylös Bottom