Deleted member 131583
Kaiken maaliman tyyppejä sitä löytyy Kannattas käydä jotkut pällilääkkeet hakemassa ennen kuin rysähtää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostan heti tuollaisia kaksi.No ei ole joo, ainoa yhdistävä tekijä on, että on tällä forumilla. Sit perseestä on se, että tää samalla sitten fleimaa mun perusvihaajia semmoiseeen kiimaan, että ne nauttii kaikin rinnoin nyt ja musta tasaisesti saadaan taas mulkku.
Mut hei, maistuisko jos Pakkiksen sheikkerit tulis takas yli litran koossa? Niitä kauan sitten lähti maailmalle 500kpl eikä ole sen jälkeen näkynyt.
Ostan heti tuollaisia kaksi.
Toisen koska haluan ja toisen koska se syö maanista
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n kanssa saadaan tehtyä ne. Mä ite käytän vain isoja yli litran sheikkerin mallisia, en niitä isoja tonkkia.Ihan jo kannanottona lupaan myös tilata tuollaisen sheikkerin, ja koska ei tuollaisia isoja itsellä vielä ole, niin tästä syystä toisen. Kun se on mahdollista, niin tuleeko ne tilattavaksi mistä, pakkiksen storesta?
Kyllä kelpais,ostan heti jos tulee myyntiinNo ei ole joo, ainoa yhdistävä tekijä on, että on tällä forumilla. Sit perseestä on se, että tää samalla sitten fleimaa mun perusvihaajia semmoiseeen kiimaan, että ne nauttii kaikin rinnoin nyt ja musta tasaisesti saadaan taas mulkku.
Mut hei, maistuisko jos Pakkiksen sheikkerit tulis takas yli litran koossa? Niitä kauan sitten lähti maailmalle 500kpl eikä ole sen jälkeen näkynyt.
Niinku mistä mun pitäis pyytää anteeksi?Kaikki 28 syytettä kuittaantuu sillä, että Mike pyytää anteeksi Voi voi Anssia…
Luulin eilen että se on vaan pyhäpäivän kunniaksi kännissä ja sekoilee, sitten googlailin vähän kun muistelin että aiemminkin jotain ollut, ja totesin että ei se kännissä voi koko ajan olla, eli on ihan aidosti hullu.Toi läski juttelee itsensä kanssa, ei juma mikä ukko.
Tai jotain että lääkityksessä taukoja, ei kukaan täyspäinen ole noin harhainen ja kehitä aivan älyttömiä skenaarioita kiristyksestä jne.Luulin eilen että se on vaan pyhäpäivän kunniaksi kännissä ja sekoilee, sitten googlailin vähän kun muistelin että aiemminkin jotain ollut, ja totesin että ei se kännissä voi koko ajan olla, eli on ihan aidosti hullu.
Tavallaan jopa surullista että korkeasti koulutettu, ja väkisinkin älykäs ihminen on jutuiltaan ja sosiaalisilta taidoiltaan murrosikäisen tasolla, ja nämä salaliittoteoriat viittaa vahvasti jonkinlaiseen skitsofreniaan tai muuhun sairauteen.Tai jotain että lääkityksessä taukoja, ei kukaan täyspäinen ole noin harhainen ja kehitä aivan älyttömiä skenaarioita kiristyksestä jne.
No kaikista sinun kiusaamisista mitkä olet tehnyt useiden nimimerkkien takaa ja vääristelet sekä annat väärää tietoa yhteystyökumppaneille sivuton kävijä määristä. Olikohan noin mitä se höperö mouhuaa tuollaNiinku mistä mun pitäis pyytää anteeksi?
Väitteet kummatkin ovat semmoista tietoa, jonka varmentamiseen tolla persereiällä ei ole mitään keinoja.No kaikista sinun kiusaamisista mitkä olet tehnyt useiden nimimerkkien takaa ja vääristelet sekä annat väärää tietoa yhteystyökumppaneille sivuton kävijä määristä. Olikohan noin mitä se höperö mouhuaa tuolla