OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salilla vaan.
Jos vaan mahdollista Mike niin mä joskus koittaisin sellasen priorisointi jakson että tekisit joka päivä yhden pumppisarjan himassa tolla...mä en usko että ton kanssa tulee edes mitään tulehdus ongelmia kun on aika hellä kiinnikkeille 🤔 olisi mielenkiintoista ja uskon että kehittäisi myös!

T:henkka
 
Jos vaan mahdollista Mike niin mä joskus koittaisin sellasen priorisointi jakson että tekisit joka päivä yhden pumppisarjan himassa tolla...mä en usko että ton kanssa tulee edes mitään tulehdus ongelmia kun on aika hellä kiinnikkeille 🤔 olisi mielenkiintoista ja uskon että kehittäisi myös!

T:henkka
Voishan sitä ottaa esim 3 viikon testin, jossa joka päivä treenin päälle 50 toistoa. Sit kiristää valmiiksi inasen aina joka päivä.
 
Joo ehdottomasti!sitten ajoitat sen vielä sellain että kun emäntäs tuo kavereitaan teille kylää niin oot jossain makkarin nurkassa selkäovelle päin veivaamaassa ja ähisemässä 😂
Joo kun veivaa vielä pystysuunnassa, niin jo näyttää, mutta saattaa sitten sen kaverit innostua liikaa, sillä liikerata on melkoisen näköinen tolla vekottimella.
 
You tubessa on niiden oma kanava, jossa ne infoaa videon tekijöitä uudistuksista jne. Ovat saaneet palautetta niiden videoiden laadusta, joita on kuvattu puhelimella, siis Google, multimiljardiyritys ja niiden työntekijät duunaa noita videoita puhelimella. No nyt ovat sitten ottaneet onkeensa ja tässä uudistus mitä saivat aikaan.

Ennen

Screenshot 2022-11-16 at 23.51.23.jpg


Jälkeen :D

Screenshot 2022-11-16 at 23.50.51.jpg
 
Back
Ylös Bottom