Mutta aiotko myrkyttää?Mä olen ihan terve ja varaa olis kyllä myrkyttääkin, mut katotaan nyt ens vuosi saanko ongelmakohtia korjattua.
Kun yrittäjyys toimii ja toimeentulo on taattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta aiotko myrkyttää?Mä olen ihan terve ja varaa olis kyllä myrkyttääkin, mut katotaan nyt ens vuosi saanko ongelmakohtia korjattua.
No noi nyt ei kyl liity toisiinsa.Mutta aiotko myrkyttää?
Mutta aiotko myrkyttää?
Jos meet sinne lavalle ni pidä sitten toi mulletti. Kattelin Killer Sallya ja totesin että olipahan hienoa matskua vanhoista bodauskisoista ku ei joka ukko ollu kalju. No ei kaikki nykyäänkään oo mutta kuitenkin.
Mulletti ei onneksi mitenkään liity bodaukseen mulla, tykkään ite kyllä.Jos meet sinne lavalle ni pidä sitten toi mulletti. Kattelin Killer Sallya ja totesin että olipahan hienoa matskua vanhoista bodauskisoista ku ei joka ukko ollu kalju. No ei kaikki nykyäänkään oo mutta kuitenkin.
Toi fleda kyl käy sulle iha hillittömän hyvin. Monella toi mulletti on mun mielestä sellanen "vitsikäs" mut sulla toi jotenki on iha vakavasti otettava ja tyylikäs.
Tää on vähän tuunattu versio, eli pidän sen tasaisen pituisena päältä ja takaa, en sillai että päällä on lyhyttä ja niskassa pitkää.Toi fleda kyl käy sulle iha hillittömän hyvin. Monella toi mulletti on mun mielestä sellanen "vitsikäs" mut sulla toi jotenki on iha vakavasti otettava ja tyylikäs.
En muista ollenkaan häntä, mutta juttuja kuulin jostain hurjasta eukosta. En tavannut.Useamman kerran kans pohtinut, että mikelle kyllä sopii kadehdittavan hyvin mulletti! :D
Tuli eilen mieleen, kun näin uutiset Virpi Butt:sta, että ehtikö Mike 2000-luvun alkupuolella tutustumaan ko. henkilöön, kun skenessä oot pitkään pyörinyt? Karseita tekoja kyllä.
Onko testotimolla ees minkään valtakunnan meriittejö pitää mitää koulutusta? Ihan kysymys, ei vittuilua. En meinaa tiiä kaverista mitään, viimeiset tiedot vuosien takaa ja sillon oli vaan huvibodaajaMitä mieltä oot Testotimon kehonrakennuskoulusta, jossa hän opastaa mm. steroidien kuuriohjelman laatimiseen? Näen vaan, kun bodauksesta innostuneet junnut alkaa käyttämään roinaa, kun kuvitellaan parin vuoden jälkeen, että oma potentiaali naturaalina on saavutettu tai muuten vaan halutaan tuloksii nopeesti.
Tällä alalla niitä ei kai tarvi ollakaan. Esim. Niclas Pitkänen myy valmennuksia (käsittääkseni) ilman alan opintoja, samoin Paula Ranta. Ei mikään estä tekemästä valmennuksella tuloa itselleen, jos vaan onnistuu löytämään ostajia. Ostajan ongelmaksi jää hyvien valmentajien löytäminen kaikista vaihtoehdoista.Onko testotimolla ees minkään valtakunnan meriittejö pitää mitää koulutusta?
En mä nii koulutuksista, vaan ees jotain näyttöjä. Mut joo, vastauksen sain, eli ei.Tällä alalla niitä ei kai tarvi ollakaan. Esim. Niclas Pitkänen myy valmennuksia (käsittääkseni) ilman alan opintoja, samoin Paula Ranta. Ei mikään estä tekemästä valmennuksella tuloa itselleen, jos vaan onnistuu löytämään ostajia. Ostajan ongelmaksi jää hyvien valmentajien löytäminen kaikista vaihtoehdoista.
Ja onhan testotimolla joku Yatesin kurssitodistus bodauksesta sentään.
En mä itse lähtis lääkkeissä neuvomaan ja siitä aina kieltäydyn. Mut Timo on tiensä valinnut ja mä kunnioitan sitä. Enemmän mua ihmetyttää miten mä menetin staran snäpissä mukamas jonkun mystisen rikkomuksen takia, mutta muut saa siellä tehdä mitä vaan.Mitä mieltä oot Testotimon kehonrakennuskoulusta, jossa hän opastaa mm. steroidien kuuriohjelman laatimiseen? Näen vaan, kun bodauksesta innostuneet junnut alkaa käyttämään roinaa, kun kuvitellaan parin vuoden jälkeen, että oma potentiaali naturaalina on saavutettu tai muuten vaan halutaan tuloksii nopeesti.