OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos meet sinne lavalle ni pidä sitten toi mulletti. Kattelin Killer Sallya ja totesin että olipahan hienoa matskua vanhoista bodauskisoista ku ei joka ukko ollu kalju. No ei kaikki nykyäänkään oo mutta kuitenkin.
Mulletti ei onneksi mitenkään liity bodaukseen mulla, tykkään ite kyllä.
 
Toi fleda kyl käy sulle iha hillittömän hyvin. Monella toi mulletti on mun mielestä sellanen "vitsikäs" mut sulla toi jotenki on iha vakavasti otettava ja tyylikäs.
Tää on vähän tuunattu versio, eli pidän sen tasaisen pituisena päältä ja takaa, en sillai että päällä on lyhyttä ja niskassa pitkää.
 
Useamman kerran kans pohtinut, että mikelle kyllä sopii kadehdittavan hyvin mulletti! :D

Tuli eilen mieleen, kun näin uutiset Virpi Butt:sta, että ehtikö Mike 2000-luvun alkupuolella tutustumaan ko. henkilöön, kun skenessä oot pitkään pyörinyt? Karseita tekoja kyllä.
 
Useamman kerran kans pohtinut, että mikelle kyllä sopii kadehdittavan hyvin mulletti! :D

Tuli eilen mieleen, kun näin uutiset Virpi Butt:sta, että ehtikö Mike 2000-luvun alkupuolella tutustumaan ko. henkilöön, kun skenessä oot pitkään pyörinyt? Karseita tekoja kyllä.
En muista ollenkaan häntä, mutta juttuja kuulin jostain hurjasta eukosta. En tavannut.
 
Mitä mieltä oot Testotimon kehonrakennuskoulusta, jossa hän opastaa mm. steroidien kuuriohjelman laatimiseen? Näen vaan, kun bodauksesta innostuneet junnut alkaa käyttämään roinaa, kun kuvitellaan parin vuoden jälkeen, että oma potentiaali naturaalina on saavutettu tai muuten vaan halutaan tuloksii nopeesti.
 
Mitä mieltä oot Testotimon kehonrakennuskoulusta, jossa hän opastaa mm. steroidien kuuriohjelman laatimiseen? Näen vaan, kun bodauksesta innostuneet junnut alkaa käyttämään roinaa, kun kuvitellaan parin vuoden jälkeen, että oma potentiaali naturaalina on saavutettu tai muuten vaan halutaan tuloksii nopeesti.
Onko testotimolla ees minkään valtakunnan meriittejö pitää mitää koulutusta? Ihan kysymys, ei vittuilua. En meinaa tiiä kaverista mitään, viimeiset tiedot vuosien takaa ja sillon oli vaan huvibodaaja
 
Onko testotimolla ees minkään valtakunnan meriittejö pitää mitää koulutusta?
Tällä alalla niitä ei kai tarvi ollakaan. Esim. Niclas Pitkänen myy valmennuksia (käsittääkseni) ilman alan opintoja, samoin Paula Ranta. Ei mikään estä tekemästä valmennuksella tuloa itselleen, jos vaan onnistuu löytämään ostajia. Ostajan ongelmaksi jää hyvien valmentajien löytäminen kaikista vaihtoehdoista.

Ja onhan testotimolla joku Yatesin kurssitodistus bodauksesta sentään. 🙂
 
Timo enemmänkin säälittää nykyään. Ratsasti Vatasen vanavedessä ja luuli olevansa jotain. Nyt tulee enemmänkin mieleen mielenterveyspotilas, joka ei suostu näkemään oman kuplansa ulkopuolelle. Asuu jossain favelan kyljessä erakoituneena, pajauttelee ja vetää horppaa ja kaikenlaisia psykedeelejä, elää unelmaansa. Maailman parhaat metodit, mutta niillä ei vain tule mitään näkyvää kehitystä hänelle eikä naisystävälleen, vaikka pääfokus elämässä on ainoastaan kehonrakennus. Toivottavasti taru kuitenkin heidän osaltaan päättyy hyvin.
 
Tällä alalla niitä ei kai tarvi ollakaan. Esim. Niclas Pitkänen myy valmennuksia (käsittääkseni) ilman alan opintoja, samoin Paula Ranta. Ei mikään estä tekemästä valmennuksella tuloa itselleen, jos vaan onnistuu löytämään ostajia. Ostajan ongelmaksi jää hyvien valmentajien löytäminen kaikista vaihtoehdoista.

Ja onhan testotimolla joku Yatesin kurssitodistus bodauksesta sentään. 🙂
En mä nii koulutuksista, vaan ees jotain näyttöjä. Mut joo, vastauksen sain, eli ei.
 
Mitä mieltä oot Testotimon kehonrakennuskoulusta, jossa hän opastaa mm. steroidien kuuriohjelman laatimiseen? Näen vaan, kun bodauksesta innostuneet junnut alkaa käyttämään roinaa, kun kuvitellaan parin vuoden jälkeen, että oma potentiaali naturaalina on saavutettu tai muuten vaan halutaan tuloksii nopeesti.
En mä itse lähtis lääkkeissä neuvomaan ja siitä aina kieltäydyn. Mut Timo on tiensä valinnut ja mä kunnioitan sitä. Enemmän mua ihmetyttää miten mä menetin staran snäpissä mukamas jonkun mystisen rikkomuksen takia, mutta muut saa siellä tehdä mitä vaan.
 
Aika paljon putos bensankulutus mun ajossa.

EF347D8D-4BC5-44AB-9D2E-E38BE78586B4.jpeg
 
Back
Ylös Bottom