OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Saatan olla oikeassakin, mutta nyt kun tutkailen forkkujen domsseja, niin pahiten tuntuu venytyksessä. Ja sitten kun mietin ylipäätänsä forkkutreenejä, niin niissä ei periaatteessa juurikaan koskaan tule varsinaista venytystä, lähinnä vaan supistusta.

Kun taas noilla Henkan kahvoilla venytti perkeleen hyvin ja tuntui huomattavasti paremmin, niin saattaa olla, että olen rehellisesti löytänyt forkuille graalin maljan mitä Henkka etsi kädenvääntöön.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Hyvä video, tuo musta kahva on Mazurenkon eccentric handle.
Noitakin on useampaa eri kokoa mutta nuo ovat enemmän sormien treenaamiseen kuin ranteen, tai pikemminkin molempien mutta selvästi sormia painottaen.

Ei ehkä paras forkun hypertrofiatreeniin.

eccentric handle.jpg
 
Saatan olla oikeassakin, mutta nyt kun tutkailen forkkujen domsseja, niin pahiten tuntuu venytyksessä. Ja sitten kun mietin ylipäätänsä forkkutreenejä, niin niissä ei periaatteessa juurikaan koskaan tule varsinaista venytystä, lähinnä vaan supistusta.
Kun taas noilla Henkan kahvoilla venytti perkeleen hyvin ja tuntui huomattavasti paremmin, niin saattaa olla, että olen rehellisesti löytänyt forkuille graalin maljan mitä Henkka etsi kädenvääntöön.
Mahtavia nuo, Henkan kanssa tehdyt videot forkkutreeneistä 💪
Tuliko forkkuihin, kaikista kovimmat DOMS tällä treenillä, juuri tuon venytyksen takia?
Pitää testailla noita ja lisätä ohjeidesi mukaan eri treenipäiville. Tilasin itselle joululahjaksi, aika kallis ja varmaan saapumisessa 3-4 viikkoa kestää.
1667551227197.png
 
Tuliko forkkuihin, kaikista kovimmat DOMS tällä treenillä, juuri tuon venytyksen takia?
No en mä oikein muuta syytä keksi kuin sen merkittävän muutoksen venytyksessä ja uskon vahvasti sen olevan avain kunnon forkkuhin. Se tuntuu niin voimakkaasti noilla kahvoilla jotka kiertää vastaan. Toi Sidewinder on armoton hapottaja, se on hyvä ottaa forkkutreenin loppuun ja sillä kun veivaa sen 4 kierrosta täysiä, niin se pumppi on melkoinen.
 
Toivottavasti ei ole vielä kysytty, mutta oletko @Mike mitannut, että onko minkä verran tullut senttejä forkkuihin, sen jälkeen kun olet alkanut enempi panostamaan niiden treenaamiseen?
Mä en ole niitä mittaillut, vaan visuaalisesti näkee jos jotain kokoa tulee. Mittaukset forkuista on aika epätarkkaa.
 
Saatan olla oikeassakin, mutta nyt kun tutkailen forkkujen domsseja, niin pahiten tuntuu venytyksessä. Ja sitten kun mietin ylipäätänsä forkkutreenejä, niin niissä ei periaatteessa juurikaan koskaan tule varsinaista venytystä, lähinnä vaan supistusta.

Kun taas noilla Henkan kahvoilla venytti perkeleen hyvin ja tuntui huomattavasti paremmin, niin saattaa olla, että olen rehellisesti löytänyt forkuille graalin maljan mitä Henkka etsi kädenvääntöön.
Boulderointi. Voi helvetin perse minkälaiset forkku domssit tolla saa. Tuntuu silmissä asti :d.
Miken lempi fribarata?
 
Mike Sirén, yksittäisen miehen kysymys ilman mitään netti-hörhöilyjä - Nyt kun ajattelit vetää vielä "viimeset" lavalla, niin onko lääkääreiden kanssa homma katsottu viimeisen päälle kuntoon, kun sulla on ikä siinä viisissäkymmenissä kuten mullakin. Ettet satuta itteäs "sisäelimellisesti", meinaan että onhan sulla jo näyttöjä bodaus puolella rutkasti.

Toki jos se viimeinen kilpailuvietti vetää pidemmän korren niin sittenhän se on menoa, mutta aina voi myös vetäytyä jos itse ja nuo edellä mainitut lääkärit eivät suosittele..
Minun mielestäni sinulla ei ole mitään todistettavaa enää.

Tämä on minun pakkista lukevan mielipide ja kaikella hyvyydellä.💪
 
Mike Sirén, yksittäisen miehen kysymys ilman mitään netti-hörhöilyjä - Nyt kun ajattelit vetää vielä "viimeset" lavalla, niin onko lääkääreiden kanssa homma katsottu viimeisen päälle kuntoon, kun sulla on ikä siinä viisissäkymmenissä kuten mullakin. Ettet satuta itteäs "sisäelimellisesti", meinaan että onhan sulla jo näyttöjä bodaus puolella rutkasti.

Toki jos se viimeinen kilpailuvietti vetää pidemmän korren niin sittenhän se on menoa, mutta aina voi myös vetäytyä jos itse ja nuo edellä mainitut lääkärit eivät suosittele..
Minun mielestäni sinulla ei ole mitään todistettavaa enää.

Tämä on minun pakkista lukevan mielipide ja kaikella hyvyydellä.💪
Mitähän bodauspuolen näyttöjä mahdat tarkoittaa? Eihän Mike ole kilpaillut kuin penkkipunnerruksessa aikoinaan.
 
Mitähän bodauspuolen näyttöjä mahdat tarkoittaa? Eihän Mike ole kilpaillut kuin penkkipunnerruksessa aikoinaan.
Toki tiesin ettei Mike ole SM bodauslavoilla heilunut - mutta tarkoitin että hänen tietotaitonsa sekä fysiikka on kaikkien näiden vuosien jälkeen antanut ihan tarpeeksi näyttöä, ilman että otetaan viisikymppisenä riski osallistua bodaus-kisoihin ja riskihän se kaikille osallistujille on.
 
Mike Sirén, yksittäisen miehen kysymys ilman mitään netti-hörhöilyjä - Nyt kun ajattelit vetää vielä "viimeset" lavalla, niin onko lääkääreiden kanssa homma katsottu viimeisen päälle kuntoon, kun sulla on ikä siinä viisissäkymmenissä kuten mullakin. Ettet satuta itteäs "sisäelimellisesti", meinaan että onhan sulla jo näyttöjä bodaus puolella rutkasti.

Toki jos se viimeinen kilpailuvietti vetää pidemmän korren niin sittenhän se on menoa, mutta aina voi myös vetäytyä jos itse ja nuo edellä mainitut lääkärit eivät suosittele..
Minun mielestäni sinulla ei ole mitään todistettavaa enää.

Tämä on minun pakkista lukevan mielipide ja kaikella hyvyydellä.💪
Mä olen ihan terve ja varaa olis kyllä myrkyttääkin, mut katotaan nyt ens vuosi saanko ongelmakohtia korjattua.
 
Back
Ylös Bottom