OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Piti ottaa kaverikuva ja sitten kun koneella katoin, niin naurettiin että ei saatana miten vahingossa tuli tommoinen.


View: https://www.instagram.com/p/Cgrzxb2DP_q/?utm_source=ig_web_copy_link

Pitää ensin sanoa että tosi tyylikäs kuva.
Huomaa että valokuvaaja asialla.
Tokaks pitää sanoa että väkisinkin tuli Bareback Mountain mieleen 🤣
( jaahas tulleeko lähtö voorumilta vai tavattaessa turpiin🙄)
Kuitenkin tyylikäs kuva kyllä tuo kelpaisi vaikka mihinkä mainokseen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiiä onko hölmö kysymys, mutta anyway: Mikä on Mike sun ideologia käsien treenaamisessa? Äijällä kuitenkin aika hyvän näköiset kädet. Onko ojentajapainotteinen ja mite mieltä yleensäkin oot, et miten kannattaa lähtä käsiä treenaan jos haluaa niistä isot.
 
En tiiä onko hölmö kysymys, mutta anyway: Mikä on Mike sun ideologia käsien treenaamisessa? Äijällä kuitenkin aika hyvän näköiset kädet. Onko ojentajapainotteinen ja mite mieltä yleensäkin oot, et miten kannattaa lähtä käsiä treenaan jos haluaa niistä isot.
Mä tein just 2 videota joissa kaksi systeemiä mitä käsille käytän.
 
En tiiä onko hölmö kysymys, mutta anyway: Mikä on Mike sun ideologia käsien treenaamisessa? Äijällä kuitenkin aika hyvän näköiset kädet. Onko ojentajapainotteinen ja mite mieltä yleensäkin oot, et miten kannattaa lähtä käsiä treenaan jos haluaa niistä isot.
Mun mielestä geenit ovat suurimmassa roolissa mikä lihas kasvaa kovimmaksi. Itsellä ovat kädet dominoineet koko treeni uran. Ei väliä miten niitä on tehnyt. Kasvoivat heti muuta kroppaa edelle kun aloitti treenin. Mieltä voisin kysyä paljonko sun forkun ympärys on ? Tai mitä luokkaa se ylipäätään on kilpa bodareilla Off seasonilla 🤔 Missään ei ole oikein mainittu asiaa koskaan. Onko ne sitten kaikilla suunnilleen samaa kokoa kun niistä ei juurikaan keskustella.
 
Mieltä voisin kysyä paljonko sun forkun ympärys on ? Tai mitä luokkaa se ylipäätään on kilpa bodareilla Off seasonilla
Niiden mittaaminen aina samasta kohtaa on hankalaa, enkä muista mitä se offilla itellä oli. Nyt lienee jossain 40cm paikkeilla kun on kiristynyt ja painokin alle 90kg.
 
En ookkaan moneen vuoteen käyny meijerillä mutta tuo uus sali näyttää kyllä niin hyvältä että pakko melkein käydä testaamassa se kunhan aukeaa. Ja ehottomasti Uttia videolle!
 
Hienosti jo tekniikka hallussa. Tuli mieleen, että miten kämmenheitot sujuu? En muistaakseni ole yhdelläkään pätkällä niitä nähnyt?
En heitä forea ollenkaan. En viitti ottaa riskiä että jotain hajoaa.
 
Alkaako ’päätoimittajaa’ jännittämään. 😂

90BE6B5A-C3A2-4AE0-932D-837A580A7572.jpeg
 
Tämmöistä se on, huomiota ja kannatusta saa kun aukoo mulle päätänsä. Ja monet sitä toki hyväkseen käyttää. Ja vaikka toi on aivan älytöntä hölötystä, yhtiötä ei voi haastaa kunnnianloukkauksesta, vaan kirjoittajat ovat vastuussa, niin silti loppujen lopuksi tää kääntyy vain siihen, että minä olen sitten kusipää jollain tapaa.
 
...kääntyy vain siihen, että minä olen sitten kusipää jollain tapaa.
Ainoastaan tämän yhden sankarin silmissä, kyllähän nyt kaikki tajuaa missä tässä mennään.
Ja nyt kuulemma on jo esitutkintakynnys ylittynyt noissa.
Aikamoista paskapuhetta - ihan kuin poliisi alkaisi oikeasti noita tutkimaan (ja näin nopeasti) - varsinkin nähtyään mitä sontaa tämä sankari itse suoltaa.
 
Ainoastaan tämän yhden sankarin silmissä, kyllähän nyt kaikki tajuaa missä tässä mennään.
Ja nyt kuulemma on jo esitutkintakynnys ylittynyt noissa.
Aikamoista paskapuhetta - ihan kuin poliisi alkaisi oikeasti noita tutkimaan (ja näin nopeasti) - varsinkin nähtyään mitä sontaa tämä sankari itse suoltaa.
Mä olen niin monta tutkintapyyntöä tehnyt itse, että tiedän miten toi menee. Ensinnäkään ne ei sieltä mitään ilmoittele välkiaikatietoja, vaan mitä ne 99% tapauksista ilmoittaa, on että tutkinta keskeytetään. Ja tosiaankin, et sä voi nettisivustoa vastaan nostaa syytettä, muuten esim Ylilauta olis aikoja sitten kuopattu. Ne kirjoittajat ovat vastuussa. Sivustolle ja sen omistajalle siirtyy vastuu vasta jos ensiksi pyydetään poistamaan sisältö ja sitä ei poisteta pyynnöstä huolimatta. Mutta tässä tapauksessa mitään viestejä ei ole edes pyydetty poistettavaksi ja noin yleisesti, kaikki jotka sinne ketjuun kirjoitti, olkaa huoletta, siellä ei kukaan mitään laitonta kirjoittanut.

Anssilla itsellä on vähän kyllä menossa raja yli tossa kirjoittelussa ja jos tässä joku saa jutun aikaan, se olen minä. Tuo konkurssin tavoittelu alkaa olemaan jo liiketoimminnan haittaamista. Olis nyt hiljaa kun sillä on oma paskalaatikko missä nyt kirjoittelee ja omistajakin on yhtä katkera mun tekemisistä.
 
Mä olen niin monta tutkintapyyntöä tehnyt itse, että tiedän miten toi menee. Ensinnäkään ne ei sieltä mitään ilmoittele välkiaikatietoja, vaan mitä ne 99% tapauksista ilmoittaa, on että tutkinta keskeytetään. Ja tosiaankin, et sä voi nettisivustoa vastaan nostaa syytettä, muuten esim Ylilauta olis aikoja sitten kuopattu. Ne kirjoittajat ovat vastuussa. Sivustolle ja sen omistajalle siirtyy vastuu vasta jos ensiksi pyydetään poistamaan sisältö ja sitä ei poisteta pyynnöstä huolimatta. Mutta tässä tapauksessa mitään viestejä ei ole edes pyydetty poistettavaksi ja noin yleisesti, kaikki jotka sinne ketjuun kirjoitti, olkaa huoletta, siellä ei kukaan mitään laitonta kirjoittanut.

Anssilla itsellä on vähän kyllä menossa raja yli tossa kirjoittelussa ja jos tässä joku saa jutun aikaan, se olen minä. Tuo konkurssin tavoittelu alkaa olemaan jo liiketoimminnan haittaamista. Olis nyt hiljaa kun sillä on oma paskalaatikko missä nyt kirjoittelee ja omistajakin on yhtä katkera mun tekemisistä.
Täytyy kyllä myöntää, että vaikka yleisesti vihaan kaikkea reality tuubaa, enkä jaksa seurata juoruja tai julkkisten tekemisiä, niin tää sirkus on ollut jollain kierolla tapaa viihdyttävä.
En tietenkään toivo kellekkään mitään pahaa, mut jotenki jännä nähdä, et mihin ja millon toi yksittäisen henkilön häröily päättyy.
 
Back
Ylös Bottom