OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mites Miken kalorit ja makrot nykyään?
En laske kaloreita, enkä makroja, syön vaan fiiliksen mukaan.
Ei pidä enää KP:n keksimä ns. "hillokäsi" paikkaansa ;)
No ei ole joo.
Tästä puheenollen Miken "full day of eating" olisi mukava nähdä!
No se olis aika simppeliä, mutta voinhan mä sen vaikka videoida.
Niin ja miten olet sisältänyt herkuttelut ruokavalioosi? Kun sitä pullaa menee silloin tällöin muistaakseni. Mitä muita herkkuja tykkäät syödä?
Mä syön herkkuja jos tekee mieli ja tuntuu siltä. Paino putoaa nyt vaikka olen nyt mussuttanut puol litraa jäätelöä, sekä kilotolkulla mansikoita kun niitä nyt kesällä saa. Kolmatta iltaa jo peräkkäin menee jätskii ja marjoja. Mut joo, tänään ollut jo olkapäätreeni ja 2 pitkää rataa. 26 tuhatta askelta kävelty.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä aika tuskaa Elixialla treenata kun mä en kestä katsoa kun ne monet tekee niin väärin liikkeitä. Mulla oli suuria vaikeuksia olla puuttumatta jonkun nuoren kaverin ylätaljaan, tarttisin vain 10sec aikaa ja korjaisin sen ylätaljan sille lopuksi elämää, mutta siellä ei saa neuvoa ketään. Ja PT:T vieressä katsoo toisen asiakkaan luona eivätkä edes huomauta, että sori, toi menee tosi väärin.
 

Kokeilin tän käsitreenin ja pumppi oli aivan jäätävä. Mulla on ollut ongelmia kyynärpäiden kanssa käsitreeneissä, mutta tässä ei todellakaan ollut mitään kipua niissä.

Pidätkö Mike tarkoituksella kyynärpäitä hieman ”takana” noissa hauiskäännöissä vai hämääkö kuvakulma?
Kokeilin itse pitää hieman kyynärpäitä taaempana niin meni tosi hyvin perille.

Kiitos hyvästä videosta👌
 
Pidätkö Mike tarkoituksella kyynärpäitä hieman ”takana” noissa hauiskäännöissä vai hämääkö kuvakulma?
Pidän ihan tarkoituksella, välillä taas teen otsalle asti, eli vaihtelu aina kannattaa.
 
Mulla on muuten paino edelleen menossa alaspäin, syön vähän turhankin puhtaasti ja vaikka sitä riisiä ja puuroa menee, niin 90kg on nyt. Toki kiristyy tässä kuten viimeisimmästä kuvastakin voi päätellä.

Mut joo, on tässä töitäkin tehty. Eka tossa pari päivää sitten pelattiin Äijänpelto, siitä sitten salille jossa kyykkynousut 20kg korotuksilla 160kgx5. Perään Suorinjaloin mave 100x10 - 120x10 - 140x10. Sen perään sitten maastaveto 160kg 2 sarjaa. Perään 7x10 vaakahackia 30sec resteillä.

Ja mä siis en käytä vyötä ollenkaan missään enää. Selkä oli runneltun oloinen seuraavana päivänä, jolloin avattiin kalvot ja sitten vielä 1,5 tuntia hierottiin ja selkä taas kuin ei mitään olis tehnyt.
Vähän vanhaan viestiin vastaus, mutta kalvoja (faskioita) ei availla hieronnassa, fysioterapiassa, osteopatiassa ynms. Toki kalvokäsittely voi auttaa, mutta ne mekanismit on muuta kuin kalvojen availua. Jos joku manuaaliterapiaa harjoittava ammattilainen puhuu kalvojen availusta niin sit on vääristynyttä tietoa tai puhuu paskaa.
 
Vähän vanhaan viestiin vastaus, mutta kalvoja (faskioita) ei availla hieronnassa, fysioterapiassa, osteopatiassa ynms. Toki kalvokäsittely voi auttaa, mutta ne mekanismit on muuta kuin kalvojen availua. Jos joku manuaaliterapiaa harjoittava ammattilainen puhuu kalvojen availusta niin sit on vääristynyttä tietoa tai puhuu paskaa.
Kyllähän ne avattua saa - puukolla.
 
Vähän vanhaan viestiin vastaus, mutta kalvoja (faskioita) ei availla hieronnassa, fysioterapiassa, osteopatiassa ynms. Toki kalvokäsittely voi auttaa, mutta ne mekanismit on muuta kuin kalvojen availua. Jos joku manuaaliterapiaa harjoittava ammattilainen puhuu kalvojen availusta niin sit on vääristynyttä tietoa tai puhuu paskaa.
ihan mielenkiinnosta miten ne sitten avataan oikein?
 
ihan mielenkiinnosta miten ne sitten avataan oikein?
Niin kuin tuossa yllä sanottiin. Puukolla.

Käsittelyllä ja omalla liikkeellä saattaa kalvojen liukumista keskenään saada parannettua ja hermostollisesti liikkuvuutta avattua, mutta ei niihin kalvoihin sinänsä käsivoimin mitään vaikutusta saa.
 
Back
Ylös Bottom