Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään saattanut pari ihmistä olla sairaslomallaJuhliiko Mike mm-kultaa?
RIP Big Ana .Perkele. Ana Salminen on kuollut. RIP
Ens viikolla saatan kerkee muutaman kerran, on sen verran treeniä, videoiden tekemistä ja fribaa, ettei striimaan kerkee niin kovasti ja striimit on mulle aika hukkaan mennyttä aikaa. Mut koitan muutamia iltoja tehdä.Millon talkshow seuraavan kerran?
En tykkää niistä ollenkaan, vastemieliset ja kuvottavat kengät. Jengi kun salillakin vetää niillä saatanan varvastossuilla, niin hyi helvetti. Mulla on Adidaksen terrexit.Ootko Mike harkinnu barefoot kenkiä, mä oon nyt muutaman vuoden pelannu niillä, tossa tulee tota jalan kiertoa ku heittää, ni mulla ainakin kaikki lenkkarit purkautu saumoista ja reunoista kun eivät kestäneet kuin 2kk max tota kiertoliikettä, barefootit, merkistä riippumatta on kestänyt helvetin paljon paremmin, ja niillä on mukavampi kävelläkkin.
Barefootit on ihan normaalin kengän näköiset. Ei ne ole sellaset, mitä näyttää ihan kumijalaltaEn tykkää niistä ollenkaan, vastemieliset ja kuvottavat kengät. Jengi kun salillakin vetää niillä saatanan varvastossuilla, niin hyi helvetti. Mulla on Adidaksen terrexit.
No en mä niitäkään halua ja astua sitten terävän kiven päälle. Meen Adduilla ja katotaan miten kestää. Ei mulla ole tarvetta tuntea maata.Barefootit on ihan normaalin kengän näköiset. Ei ne ole sellaset, mitä näyttää ihan kumijalalta
Poliisille ilmo.Mike saako näytä huijareita kiinni jotka esim nyt Pakkotoistolla myy 3 pussia Mutant Wheytä 50eurolla.
Samalla terdez nimimerkillä huijannut Pakkotoistolla jo vuosia. Huomasin kun selasin sen vanhoja viestejä.Poliisille ilmo.