OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli mieleen tässä oluen nauttineena ja pakkista selaillessa, että ois siistiä kun sais sellasen ns. syväluotaavamman podcastin jossa Mike ois vieraana. Onko sulle Mike tullut paljoa kyselyjä podeihin? Oon mä jonkun ainakin nähny, mut se oli just tyyliin että miten pakkis perustettiin ja milloin aloit käymään salilla.
 
Tuli mieleen tässä oluen nauttineena ja pakkista selaillessa, että ois siistiä kun sais sellasen ns. syväluotaavamman podcastin jossa Mike ois vieraana. Onko sulle Mike tullut paljoa kyselyjä podeihin? Oon mä jonkun ainakin nähny, mut se oli just tyyliin että miten pakkis perustettiin ja milloin aloit käymään salilla.
Ei mua kamalammin nykyään minnekään kutsuta. Aaro Huttusen ja Teston kanssa tehty viimeisimmät.
 
Parsasta tulee paineella törkeen hyvää kolmessa minuutissa.
Alan kallistumaan painekeittimelle, sun hehkutuksesta johtuen. Mutta mites kasikset, teetkö tuoreista vai onnistuuko pakasteistakin saada hyvät? Mikrossa nuo on vetisiä ja pannulla ei jaksaisi päivittäin paistaa.
 
Alan kallistumaan painekeittimelle, sun hehkutuksesta johtuen. Mutta mites kasikset, teetkö tuoreista vai onnistuuko pakasteistakin saada hyvät? Mikrossa nuo on vetisiä ja pannulla ei jaksaisi päivittäin paistaa.

Kokeile valmistaa uunissa. Itse olen lorauttanut joukkoon vähän oliiviöljyä ja päälle heittänyt pizzamaustetta.
 
Alan kallistumaan painekeittimelle, sun hehkutuksesta johtuen. Mutta mites kasikset, teetkö tuoreista vai onnistuuko pakasteistakin saada hyvät? Mikrossa nuo on vetisiä ja pannulla ei jaksaisi päivittäin paistaa.
Kasvikst menee ihan hyvin jäisenäkin. Joko heität sinne vettä ja keität ne tai sitten ritilälle ja annat paineen hoidella.
 
Miten sain kaikkien vuosien jälkeen mun hardgainer olkapäät kasvamaan? Progressive overload oli se avain jolla sain niihin kerrankin kasvua aikaan. Ja mulla on sikäli myös hyvää tuuria, että takaolkapäitä ei tartte tehdä ollenkaan, ne kasvaa ja on kookkaat ilman mitään tekemistä.
 
Vaikka raami ei ole ehkä se levein, niin pyöreethän noi olkapäät on. Mut sit voidaan miettiä, et onko se levein hartialinja sit bodauksen kannalta edes paras. Heath 7xMr.O & Ramy 1xMr.O.

Tää nyt on tällästä ihan turhaa höpöhöpö spekulaatiota, mut vittuuks tässä muutakaan tekemistä tähän aikaan yöstä.
 
Minä en tästä terminogoliasta niin tiedä joten hyvin voin olla väärässä, mutta eikö progressive overload (= progressiivinen ylikuormitus) ole vaan yleinen termi volyymin lisäämiselle?
 
Miten sain kaikkien vuosien jälkeen mun hardgainer olkapäät kasvamaan? Progressive overload oli se avain jolla sain niihin kerrankin kasvua aikaan. Ja mulla on sikäli myös hyvää tuuria, että takaolkapäitä ei tartte tehdä ollenkaan, ne kasvaa ja on kookkaat ilman mitään tekemistä.
Avaatko vähän? Minä ymmärrän progressive overloadin suomeksi progressiona, eli lisätään painoa, toistoja tai sarjoja, lisätään frekvenssiä, lyhennetään palautuksia sarjojen välissä. Tai näiden yhdistelmänä.
 
Elikä käytän tätä metodia käsille ja olkapäille.

Esim supersarjana olkapäät.

-Pystypunnerrus 40kg + vipunosto 10kg max toistot (noin 40+30)
-Pystypunnerrus 50kg + vipunosto 12,5kg max toistot (noin 2525)
-Pystypunnerrus 60kg + vipunosto 15kg max toistot (noin 15+20)
-Pystypunnerrus 70kg + vipunosto 17,5kg max toistot (noin 10+15)
-Pystypunnerrus 80kg + vipunosto 20kg max toistot (noin 5+10)

Eli kuormaa ylös joka sarjassa ja failureen joka sarja. Pyramidinoususta kyse.
 
MMmmmmiiitä jeeesusta nyt?!

Ei voi käsittää miten tuollasen pyramidin voi tehdä :hyper:

Minä kun vääntäisin failureen vaikka pelkällä tangolla, ei sen jälkeen paljoa painoa koroteltais.
Varsinkin olkapäissä korostuu, menee aivan tönköksi eikä tottele enää yhtään.

Kai tuohonkin tottuu sitten ja kehittyy, kun vaan tekee...
 
Back
Ylös Bottom