Parsasta tulee paineella törkeen hyvää kolmessa minuutissa.Meillä toi fryer kans kovassa käytössä mut broccolia en oo kertaakaa saanu hyväks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parsasta tulee paineella törkeen hyvää kolmessa minuutissa.Meillä toi fryer kans kovassa käytössä mut broccolia en oo kertaakaa saanu hyväks
Ei mua kamalammin nykyään minnekään kutsuta. Aaro Huttusen ja Teston kanssa tehty viimeisimmät.Tuli mieleen tässä oluen nauttineena ja pakkista selaillessa, että ois siistiä kun sais sellasen ns. syväluotaavamman podcastin jossa Mike ois vieraana. Onko sulle Mike tullut paljoa kyselyjä podeihin? Oon mä jonkun ainakin nähny, mut se oli just tyyliin että miten pakkis perustettiin ja milloin aloit käymään salilla.
Alan kallistumaan painekeittimelle, sun hehkutuksesta johtuen. Mutta mites kasikset, teetkö tuoreista vai onnistuuko pakasteistakin saada hyvät? Mikrossa nuo on vetisiä ja pannulla ei jaksaisi päivittäin paistaa.Parsasta tulee paineella törkeen hyvää kolmessa minuutissa.
Alan kallistumaan painekeittimelle, sun hehkutuksesta johtuen. Mutta mites kasikset, teetkö tuoreista vai onnistuuko pakasteistakin saada hyvät? Mikrossa nuo on vetisiä ja pannulla ei jaksaisi päivittäin paistaa.
Kasvikst menee ihan hyvin jäisenäkin. Joko heität sinne vettä ja keität ne tai sitten ritilälle ja annat paineen hoidella.Alan kallistumaan painekeittimelle, sun hehkutuksesta johtuen. Mutta mites kasikset, teetkö tuoreista vai onnistuuko pakasteistakin saada hyvät? Mikrossa nuo on vetisiä ja pannulla ei jaksaisi päivittäin paistaa.
Olis koomista, mutta varmaan aivan mahdotonta saada. Se vaatis multa maskin, passin ja negatuloksen.Ehdotus podcastille. Pyydä THL Salminen
Lihapäät podcastiin ;)Ei mua kamalammin nykyään minnekään kutsuta. Aaro Huttusen ja Teston kanssa tehty viimeisimmät.
Toki voin etänä tulla.Lihapäät podcastiin ;)
Avaatko vähän? Minä ymmärrän progressive overloadin suomeksi progressiona, eli lisätään painoa, toistoja tai sarjoja, lisätään frekvenssiä, lyhennetään palautuksia sarjojen välissä. Tai näiden yhdistelmänä.Miten sain kaikkien vuosien jälkeen mun hardgainer olkapäät kasvamaan? Progressive overload oli se avain jolla sain niihin kerrankin kasvua aikaan. Ja mulla on sikäli myös hyvää tuuria, että takaolkapäitä ei tartte tehdä ollenkaan, ne kasvaa ja on kookkaat ilman mitään tekemistä.
Mä otan aina sitten vielä muutamia koneita.Tuleeko olkapäille tuon lisäksi vielä muuta tuossa treenissä?