OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Menee kyllä vaikeeksi. Mitään infoa Pihlajalinna ollut laittanut tonne perintäfirmaan, vaan niille se oli ihan legitti perintä. Sain oikeesti jo kunnolla sanoa sinne, että nyt saatana tää perseily loppuu, niin ne sitten suostuivat ottamaan yhteyttä Pihlajalinnaan mun sijasta kun sanoin että mä olen sinne soittanut jo monta kertaa ja silti laskua tulee. Ne pitää ton holdina nyt ja selvittäkööt ite kun lähettelevät perusteettomia laskuja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee kyllä vaikeeksi. Mitään infoa Pihlajalinna ollut laittanut tonne perintäfirmaan, vaan niille se oli ihan legitti perintä. Sain oikeesti jo kunnolla sanoa sinne, että nyt saatana tää perseily loppuu, niin ne sitten suostuivat ottamaan yhteyttä Pihlajalinnaan mun sijasta kun sanoin että mä olen sinne soittanut jo monta kertaa ja silti laskua tulee. Ne pitää ton holdina nyt ja selvittäkööt ite kun lähettelevät perusteettomia laskuja.
Ei ne yleensä tee noille mitään ennen kun ite lähdet asiaa selvittämään. Jos oot reklamoinu laskua alussa niin homman pitäs olla helppo, paino sanalla pitäs, koska perintäfirma laittaa homman holdille kun toimitat heille reklamointikirjeen/spostin, mutta eihän kaikki perintäfirmat noita noudata, tai sitten homma etenee niin saakelin hitaasti että sieltä tulee jo seuraavaa kirjettä kun ovat vasta sun ekaa valitusta selvittämässä laskuttajan suunnasta. Paskoja keissejä kaiken kaikkiaan, mutta kunhan on itte heti aiheettoman laskun tultua reklamoinu, ni on erittäin erittäin vahvoilla asiassa vaikka se menis eteenpäin.
 
Moi Mike. Sulla on toi Crock-pot express käytössä. Olen saanut vaikutelman, että myös aika aktiivisessa käytössä. Mitä sä pääsääntöisesti sillä kokkailet? Moni on sanonut, että se on mullistanut elämän mutta kukaan ei sen enempää osaa perustella asiaa. Olen harkinnut kyseistä konetta mutta silti arveluttaa.
On joka päiväisessä käytössä ja yksi parhaimmista ostoksista mitä koskaan olen hommannut. En ole jaksanut hehkuttaa kun ei ihmiset ymmärrä kuitenkaan. Mutta siis käsittämättömän hyvä vekotin. Teen aamulla puuron, 5min. Kananmunat teen sillä 3min. Kasvikset höyrystän steam toiminnolla 3-4min. Kanaa teen joka päivä kerralla semmoisen 700g. Sen annan olla about 20min, en ole koittanut miten vähällä pääsee. 15min 400g ainakin on varma. Riisit 12min ja tulee aina täydellistä ihan sama paljonko riisiä sinne laitan. Perunat 8min 1kg. Bataatti 5min. Teen lähes kaiken sillä, en paista enää mitään, enkä uunia käytä. Tulee kyllä todella puhdasta safkaa tolla. Ei tartte paistella ja käryttää mitään. Kaikkiin aikoihin pitää toki lisää sen paineen kerääntyminen, joka ottaa x aikaa. Toi on vain niin perkeleen hyvä vekotin, kun sen puuron laittaa sinne 20sekunissa ja se piippaa kun on kerennyt hetken tekeen muita asioita.
 
On joka päiväisessä käytössä ja yksi parhaimmista ostoksista mitä koskaan olen hommannut. En ole jaksanut hehkuttaa kun ei ihmiset ymmärrä kuitenkaan. Mutta siis käsittämättömän hyvä vekotin. Teen aamulla puuron, 5min. Kananmunat teen sillä 3min. Kasvikset höyrystän steam toiminnolla 3-4min. Kanaa teen joka päivä kerralla semmoisen 700g. Sen annan olla about 20min, en ole koittanut miten vähällä pääsee. 15min 400g ainakin on varma. Riisit 12min ja tulee aina täydellistä ihan sama paljonko riisiä sinne laitan. Perunat 8min 1kg. Bataatti 5min. Teen lähes kaiken sillä, en paista enää mitään, enkä uunia käytä. Tulee kyllä todella puhdasta safkaa tolla. Ei tartte paistella ja käryttää mitään. Kaikkiin aikoihin pitää toki lisää sen paineen kerääntyminen, joka ottaa x aikaa. Toi on vain niin perkeleen hyvä vekotin, kun sen puuron laittaa sinne 20sekunissa ja se piippaa kun on kerennyt hetken tekeen muita asioita.

Tästäpä idea joululahjaksi.. Tuolla varmaan tekee riisipuuron melko nopeaa.
 
Tuossa perintahommassa jos ei homma ala selviamaan, voi laittaa lakimiehelta kirjeen myos laakarille ja sanoa etta jos luottotietoihin tulee heidan huonon systeemin takia merkinta, ne haastetaan oikeuteen. Voi olla etta aani kellossa muuttuu siina vaiheessa.
 
On joka päiväisessä käytössä ja yksi parhaimmista ostoksista mitä koskaan olen hommannut. En ole jaksanut hehkuttaa kun ei ihmiset ymmärrä kuitenkaan. Mutta siis käsittämättömän hyvä vekotin. Teen aamulla puuron, 5min. Kananmunat teen sillä 3min. Kasvikset höyrystän steam toiminnolla 3-4min. Kanaa teen joka päivä kerralla semmoisen 700g. Sen annan olla about 20min, en ole koittanut miten vähällä pääsee. 15min 400g ainakin on varma. Riisit 12min ja tulee aina täydellistä ihan sama paljonko riisiä sinne laitan. Perunat 8min 1kg. Bataatti 5min. Teen lähes kaiken sillä, en paista enää mitään, enkä uunia käytä. Tulee kyllä todella puhdasta safkaa tolla. Ei tartte paistella ja käryttää mitään. Kaikkiin aikoihin pitää toki lisää sen paineen kerääntyminen, joka ottaa x aikaa. Toi on vain niin perkeleen hyvä vekotin, kun sen puuron laittaa sinne 20sekunissa ja se piippaa kun on kerennyt hetken tekeen muita asioita.
Kiitti vastauksestasi. Olen punninnut tosiaan ton ja arifryerin väliltä mutta tuntuu, että Crock-pot on monipuolisempi ja käyn hakemassa sen.

Mukavat joulun odotukset ja tsemppiä noiden sotkujen selvittelyyn. Ei riitä ymmärrys miten mielisairasta toimintaa ja kiusaa sua kohtaan tehdään. Äijä tekee hyvää sisältöä nettiin ja sitä on mukava seurata (y).
 
Kiitti vastauksestasi. Olen punninnut tosiaan ton ja arifryerin väliltä mutta tuntuu, että Crock-pot on monipuolisempi ja käyn hakemassa sen.

Mukavat joulun odotukset ja tsemppiä noiden sotkujen selvittelyyn. Ei riitä ymmärrys miten mielisairasta toimintaa ja kiusaa sua kohtaan tehdään. Äijä tekee hyvää sisältöä nettiin ja sitä on mukava seurata (y).
Airfryer ei joo tee puuroja eikä riisejä eikä höyrystä mitään. Painekeitin asteen kätsympi. Joulut sullekin ja toivottavasti saat ennen joulua ja pääset duunaan ruokia.
 
Onnistuuko jauhelihan ruskistus hyvin tuossa Croskpot expressissä?
Sitä voi käyttää ns. paistinpannuna, eli se brown asetus päälle, niin se vain kuumentaa sen teflonin ja siinä sitten paistelee. Muutoin paine ei ruskista mitään, se on vain helvetin kuumaa höyryä. Periaate tossa on se, että sinne kattilaan laitetaan aina vettä pohjalle, kun painetta nostetaan tarpeeksi korkealle, veden kiehumispiste nousee 110 asteeseen, joka nopeuttaa huomattavasti sapuskan kypsymistä.
 
Erillinen astia johon ainekset mitataan ja annetaan hautua haluttu aika. Meillä ainakin onnistunut kaikki mitä tuolla kokeiltu paitsi kasvisten kanssa en onnistu koskaan.
 
Back
Ylös Bottom