OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

MMmmmmiiitä jeeesusta nyt?!

Ei voi käsittää miten tuollasen pyramidin voi tehdä :hyper:

Minä kun vääntäisin failureen vaikka pelkällä tangolla, ei sen jälkeen paljoa painoa koroteltais.
Varsinkin olkapäissä korostuu, menee aivan tönköksi eikä tottele enää yhtään.

Kai tuohonkin tottuu sitten ja kehittyy, kun vaan tekee...
Keho kyllä mukautuu vähän kaikenlaiseen kun aikansa tekee. Kapasiteetti nousee ja palautuu seuraavaan sarjaan paremmin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla systeemillä saa kyllä pidettyä painot aika maltillisena ja säästää jänteitä ja niveliä.
 
Tuolla mun kroppa kestäisi noin 6 viikkoa. Näiden vuosien aikana olen testannut failureen treenaamista 2-3 kertaa tai siis on ollu ohjelmia jossa vedin kaikki sarjat failureen, voluumi ollut 12-20 sarjaa/viikko. Joka kerta meni hyvin ekat 5-6 viikkoa sen jälkeen lihaspaine häviää ja voimatasot laskee vaikka on ollut relusti anabolisia mukana ja kaloritkin päälle 5000. On jännä huomata kuinka erilaisia voidaan olla
 
Lämpenee tosi hyvin alkusarjoissa käsille esim kyynärpäät. Siinä mennään kuitenkin ranskalaisessa 60-70kg lopussa.
Siis 10 sarjaa olkapäitä failureen, sen jälkeen muutamia laitteita vielä olkapäille, jonka jälkeen alkaa ojentajien treenaus?
 
No jää ainakin pystärissä kuorma maltilliseksi, mikä on varmaan ihan hyvä juttu kun on pitkään punnerrellut vähän joka suuntaan
Nimenomaan, jos mä meen 100kg pystärissä, niin se kyllä juimii aika ikävästi kiertäjissä ja miksi menisin kun olkapäät alkanut kasvamaan tällä systeemillä. Pitää vain tehdä aina siistimmin.
 
Miten sain kaikkien vuosien jälkeen mun hardgainer olkapäät kasvamaan? Progressive overload oli se avain jolla sain niihin kerrankin kasvua aikaan. Ja mulla on sikäli myös hyvää tuuria, että takaolkapäitä ei tartte tehdä ollenkaan, ne kasvaa ja on kookkaat ilman mitään tekemistä.
Eikös ne selkäreenissä ota osumaa aika hyvin? Itellä vähän sama että takaolkapäät kasvaa helpommin, mutta etu ja sivuolkapäitä saa hinkata ihan kunnolla jos haluaa saada kasvua.
 
Eikös ne selkäreenissä ota osumaa aika hyvin? Itellä vähän sama että takaolkapäät kasvaa helpommin, mutta etu ja sivuolkapäitä saa hinkata ihan kunnolla jos haluaa saada kasvua.
Riippuu yksilöstä, mutta todellakin ne siellä töitä tekee. Mulla ne kasvoi penkissä aikanaan, ovat siellä vastapuolen jarruna.
 
@Mike Jos podcasteja vielä teet niin mielelläni kuuntelisin friba aiheisia podcasteja enemmänkin Jaani Länsiöhän sulla on ollut vieraana, mutta kova olisi myös esim. Väinö Mäkelä tai Eveliina Salonen jonka kanssa olet käynyt pelaamassakin.

Jos saat ulkomaalaisia jotenkin houkuteltua niin Simon Lizotte olis kova, hänellähän on muuten kanssa oma podcast jos seuraat/kiinnostaa.
 

Tuo on kyllä pirkanmaalla omia lempiratoja toki paikoittain melko isoja korkeuseroja ja kivikkoista maastoa etenkin liukkaalla kelillä saa varoa askeliaan. Muuten kyllä todella kiva ja omaan taitotasoon haastava.

Oletko vielä julkujärvellä käynyt heittämässä, se on hiekkapohjainen kenttä suurimlilta osin eikä ainakaan märät kelit haittaa.
 
Back
Ylös Bottom