OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mennyt varmaan ohi, mutta onko Kivikko jo testattu? Jos on, niin miten meni?
Kesällä vedin, ei ole enää vertailukelpoinen tulos kun paukutan nyt enkkaa joka radalla. Puolari -4, Oittaa +2 nyt tällä viikolla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta koska tänne kirjoitat, niin veikkaan että olet jo sen verran vanha/fiksu että ei kannata aloittaa.

Edittiä sen verran että riippuu toki taustasta.
Tottakai kannattaa aloittaa jos mieli tekee ja laji kiinnostaa. Siistiä hommaa lautailu, eikä siinä nyt niin isoo loukkaantumisriskiä ole, kun laskee rinteitä osaamisensa mukaan(y)
 
Ihan ensimmäisenä itsesuojelu vaisto, joka aikuisella ihmisellä yleensä on aivan eri tasolla kuin lapsella, melkeinpä suoraan niin että mitä vanhempi sitä enemmän se estää tekemästä asioita.

Toki jos sinulla on paljon taustaa jostakin muusta lajista jossa kovassa vauhdissa pyöritään pää alaspäin jne. Ja olet tottunut tälläiseen tekemiseen niin silloin itsesuojeluvaisto ei tietenkään samalla tavalla rajoita tekemistä.

Loukkaantumis riski on myös aikuisella huomattavasti suurempi kuin lapsella.
Jos 15v tiput kyljelleen jäiselle alustalle korkealtakin, hän haukkoo hetken happea, pyyhkii lumet takista ja jatkaa matkaa.
Jos sama tapahtuu 30v on seurauksena todennäköisesti vähintään muutama murtunut kylkiluu.

Loukkaantumisista parantuminen.
15v kun vaikka sääriluu murtuu, 3viikkoa kipsissä ja Viikko päälle toipumista ja taas mennään kuin mitään ei olisi sattunut.
30v vastaavassa tilanteessa 5viikkoa jalka kipsissä ja päälle useampi viikko toipumista.

Ja viimeisenä vielä "oppiminen" jos sinulla ei ole paljon taustaa jostakin lajista jossa tarvitaan paljon kehon hallintaa. On sen oppiminen aikuisen huomattavasti vaikeampaa (mahdollisesti mahdotonta) kuin lapsena.


Itse ainakin huomasin siinä vaiheessa kun ikää oli joku vajaa 25v ja kotona kaksi lasta että olen liian vanha jatkamaan ko. Lajia.
Vähän sama kun miettis että pyöräillessä voi tulla auto kylkeen jne. Joka asiassa on riskinsä, mutta ei elämää kuulu elää riskejä miettien, vaan nauttien asioista joista tykkää
 
Vähän sama kun miettis että pyöräillessä voi tulla auto kylkeen jne. Joka asiassa on riskinsä, mutta ei elämää kuulu elää riskejä miettien, vaan nauttien asioista joista tykkää

Ei se nyt ihan sama asia ole😂

Sama asia olisi siinä kohtaa jos puhuttaisiin bmx pyöräilystä, siinä samanlaiset riskit.
 
Kesällä vedin, ei ole enää vertailukelpoinen tulos kun paukutan nyt enkkaa joka radalla. Puolari -4, Oittaa +2 nyt tällä viikolla.
Voi olla että asiasta on jo keskusteltu, mutta oletko Mike ajatellut käydä kokeilemassa heittää viikkokisoissa tms? Sullahan alkaa tulokset olla jo sen verran hyviä, että varmaan pärjäisit kisoissakin :)
 
Voi olla että asiasta on jo keskusteltu, mutta oletko Mike ajatellut käydä kokeilemassa heittää viikkokisoissa tms? Sullahan alkaa tulokset olla jo sen verran hyviä, että varmaan pärjäisit kisoissakin :)
Ei mua sillai kiinnosta noi viikkokisat. Mä olen ajatellut sitä +40 sarjaa. Sinne olis sm-kisaan kiva tähdätä tässä muutaman vuoden sisään. Treenataan nyt eka kovaa.
 
Helvetin kova ois nähdä sut kisaamassa! Ei muuta kun sitä kohti👍
Se oliskin oikeesti kivaa. Vielä kun saan hommattua sponsorit, niin armottomassa kireessä bodauskunnossa sponsorin logot feikkitatskana olkapäihin ja heittämään tank-topissa. Vähän asennetta kiekkoon.

Seppo Pajun kanssa sovittiin, että heitetään kierros videolle kun keretään.
 
En nyt muista mistä Mikelle tuli innostus lajiin? Itellä muksujen kanssa käynyt heitteleen niin on kyllä yllättävän mukavaa touhua. Kotonakin pitänyt putteja harjoitella.
 
En nyt muista mistä Mikelle tuli innostus lajiin? Itellä muksujen kanssa käynyt heitteleen niin on kyllä yllättävän mukavaa touhua. Kotonakin pitänyt putteja harjoitella.
Se on kyllä kivaa touhua, oikeesti. Ja omalle kanavalle tulee sitten pelejä sun muuta fribaan liittyvää ja myday juttuja.
 
850A9364.jpg
850A9367.jpg
 
Striimissä kuulin vähään aikaan kaksi älyttömintä kommenttia. Nykyajan nuoret treenaajat on kyllä niin kujalla koko touhusta että ei voi ymmärtää.

Forkkujen treenaamisesta
"Dorian Yates ei treenannut forkkuja ja sillä oli 18inch forkut"

Eli siis 25cm forkkujen omistajan ei kannata tehdä forkkuja koska Dorianikaan ei tehnyt.

Failuresta
"Jay Cutler ei treenannut koskaan failureen"

Eli siis nämä kaksi kaverusta ovat mielestään niin kovalla tasolla, että voivat verrata omaa tekemistään kahteen Mr. Olympiaan.
 
Ei mua sillai kiinnosta noi viikkokisat. Mä olen ajatellut sitä +40 sarjaa. Sinne olis sm-kisaan kiva tähdätä tässä muutaman vuoden sisään. Treenataan nyt eka kovaa.
Kannattaa ehdottomasti mennä. Onko se nyt kolme kisaa ja saat ratingin. Sitten se menee taas aavistuksen mukavammaksi ja totisemmaksi kun yrittää luokkia ylös ja pysyä siellä. Ootko käyny ledeillä heittämässä? Sekin ihan nastaa.
 
Sen huomaa, että on kivaa. Juttu luistaa niin helvetin hyvin joka kerta ja äijät nauttii keskustelusta. Just mietin tossa, että vittu minkälaista skeidaa nykyään radiossakin kuuluu. Onnetonta käsikirjoitettua läppää, joka lähinnä aiheuttaa vaan myötähäpeää. Allun kans jos vetäisitte kahdestaan radiota, niin olis meinaan kuuntelijoita 😆👍
 
Vaikea on kyl uskoa.
Jo pelkästään se yleisesti taitolajien vaatima aika on niin suuri että en ymmärrä kuinka normaali töissä käyvä ihminen kerkeää, jos hiukankin meinaa muuta elämää samalla elämään.

Sä oot varmasti joku pro laskija. Itelle riittää kun pääsen suht hyvää vauhtia alas kaatumatta
 
Back
Ylös Bottom