OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuuluiko tohon yks pizza per viikko? 🤣
Ei kuulunut. IF-metodi läpi vuoden ja lopussa otettiin kaksi kappaletta enemmän hiilaria sisätäviä päiviä. Nekin meni sitten muroilla ja leivällä. Pizza viikossa olis kussut ton kokonaan.
 
Puhuit Allulle podcastissa jotain syklittelystä metabolian nostajana? Avatko vielä?
 
Puhuit Allulle podcastissa jotain syklittelystä metabolian nostajana? Avatko vielä?
Elikä lähdetään hiilareilla 100g päivässä. Malleja on monenlaisia, mutta rauhallinen olisi esim 30 päivän syklitys. Otetaan viikottain hiilarit vaan tähän, proteiiini ja rasva oman tarpeen mukaan.

Viikko 1
100 - 100 - 100 - 150 - 150 - 150 - 200

Viikko 2
150 - 150 - 150 - 200 - 200 - 200 - 250

Viikko 3
200 - 200 - 200 - 250 - 250 - 250 - 300

Viiko 4
250 - 250 - 250 - 300 -300 - 300 - 350
 
Ei kuulunut. IF-metodi läpi vuoden ja lopussa otettiin kaksi kappaletta enemmän hiilaria sisätäviä päiviä. Nekin meni sitten muroilla ja leivällä. Pizza viikossa olis kussut ton kokonaan.
Miten yksi pizza viikossa kusisi tuon kokoisen miehen dieetin kokonaan? Esim. Kotipizzan Americana 987kcal, r47, h85, p58. Eikö tuollaista tosiaan mahduttaisi kerran viikkoon helposti mukaan?

Itse tosi vähän olen diettaillut, mutta alle 80kg painoisena ja suht kireästä kunnosta lähdettäessäkin pystyisin helposti syömään tuon kerran viikossa ja polttamaan rasvaa. Itsellä vielä menee jotenkin niin, että kun syö tuollaisen rasvaisemman ja suolaisemman ruuan niin tuntuu, että sen jälkeen pärjää helposti syömättä siten, että tuo yksi pizza korvaa päivän lounaan, välipalan ja päivällisen. Tällöin kaloreiden osalta voi olla, ettei tule edes syötyä tavallista enempää. Eri asia on tietysti, jos suhde ruokaan on sillä tavalla epäterve, että kun kerran syö roskaa, tulee sitä sitten syötyä lisää.

Tämä siis ihan vilpitön kysymys, ei vittuilua. Ja pahoittelut, jos asiasta on puhuttu jo aiemmin. Hienoa tulosta olette joka tapauksessa saaneet aikaan 💪🏻
 
että tuo yksi pizza korvaa päivän lounaan, välipalan ja päivällisen
Ei näin, hyvää ruokaa ei korvata rasvaisella safkalla. Pizza viikossa 10 vuotta olleelle lihavalle ei ole lasinkaan hyvä idea. Ja muutenkin, täysin päätön idea ja tuhoaisi koko dieetin välittömästi ekalla viikolla jo. Koko tavoite oli pudottaa terveellisesti painoa ja opettaa syömään tasaisesti tervellistä ruokaa, muuttaa koko elämäntapa ruokailujen osalta. Jos annat sinne pizzan viikossa, ei tämä muutos toteudu.
 
Pizza viikossa huonot ruokailutottumukset omaavalle ylipainoiselle ihmiselle ei todellakaan kuulosta fiksulta. Parempi unohtaa kokonaan ne lätyt ja vieroittautua kaikesta roskaruoasta. Ylipainoisilla ihmisillä kun tuppaa se addiktio siihen olemaan ja se pysyy tehokkaasti yllä, jos sinne joka viikko sitä roskaa annetaan. Näin mä sen asian näkisin ainakin.
 
Jumalauta meni selkä pahaksi tän heittelyn jälkeen. Ja mä en pienestä valita, mutta en pysty juurikaan seisomaan saati kiertään mitenkään. Kyykkääminen ei satu, mutta jumalauta jos paino siirtyy yhtään toiselle puolelle, niin meinaa jalat lähtee alta. Kirolle pitäis päästä 1620 ja muutakin menoa ja oon ihan invalidi.


View: https://youtu.be/tf1-N3U9oGo
 
Ei niin, mutta onhan noita talvilajeja Suomessa vaikka kuinka paljon ja monta talvea tässä on menty. Bodaus vaan ei ole hirveen sopiva laji friban kylkeen kun tulee monasti vahingossa puhtaasti forcella repästyä kiekkoa. Ja sen coren pitäis olla tiukkana mulla jatkossa joka heitossa, oli kesä tai talvi, vain käsi rennoksi. Ehkä liikaa pyrin rentouttamaan kroppaa heitoissa.

Mut aika helpolla toi menee kun salilla on isoja kuormia käsitellyt todella kauan, niin frisbeessä käytännössä on vai oman kehonpainon liike.
 
Back
Ylös Bottom