OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Siis pakko nyt kysyä, että mitä helvettiä sä ihmettelet jatkuvasti suhun kohdistuvaa vihaa yms.? Kattelen tässä sun striimiä, ja haukut syvimpään helvettiin ihmisiä ja jakelet banneja naurettavista asioista. Joku kysyi, että treenaatko hauiksia ja hänet piti sit estää ja haukkua aivan lyttyyn. Mitä jos se oli vaikka joku todella nuori, salilla aloitteleva kaveri ja sen enempää ajattelematta heitti tollasen?

Normaali ihminen vastaisi tohon, että joo kyllä treenaan pari kertaa viikkoon tms. Ja sit väität että muut negaa striimeissä jne. En voi käsittää. Äläkä ota tätä itseesi ja heitä jotain "mee sä vaan vihaamaan" kommenttia tai vastaavaa.
Mee sä vaan vihaamaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tartte tota negaa tuoda tännekin, ime munaa huutelut ja muut voi pitää siellä striimissä. Sinne vaan katsomaan, sen negan te ihan ite sinne tuotte aina. Että ihan rauhassa vaan. Sit kun niitä heittää ulos, niin siitäkin sitten valitetaan täällä.
 
Ei tartte tota negaa tuoda tännekin, ime munaa huutelut ja muut voi pitää siellä striimissä. Sinne vaan katsomaan, sen negan te ihan ite sinne tuotte aina. Että ihan rauhassa vaan. Sit kun niitä heittää ulos, niin siitäkin sitten valitetaan täällä.
Mitä negaa tuossa oli? Se oli ihan legit kysymys joka mietytti mua ja montaa muutakin varmasti. Mä kysyin ihan asiallisen kysymyksen, jonka sä päätit olevan negatiivista "imemunaakommentointia". Pystytkö sä vastaamaan mulle asiallisesti tohon kysymykseen? Jos et, sillä perusteella että olen mielestäsi negatiivinen niin okei. Se on ihan fine.

Ja jos tosiaan pystyt vielä kertomaan, että mikä mun kysymyksessä oli negatiivista. Kiitos!

Niin ja vielä jos voisit kertoa, mikä tekee kysymyksestä "treenaatko hauista" imemunaakommentointia?
 
No tuskin sä ymmärrät sitä älytöntä jatkuvaa trollaamista tuolla, mutta mä yritän. Jos joku katsoo striimiä jossa on melkein 50cm tumput ja kysyy että treenaatko hauista, niin mun vahvoilla kokemuksilla kyseessä on sun tyylinen tyyppi, joka hakee vain sitä reaktiota, jonka mä sille annoin. Ja mähän annan jos haluun, sä vain et kestä sitä. Sit sun kaltainen ihmistyyppi jää sitten jankuttamaan samaa asiaa oli vastaus mikä tahansa. Seuraavaksi sitten tulee seuraavat tyypit komppaamaan sua ja soppa on valmis, niin lopetaan tähän. Älä katso mitään mun tuotantoa jos pahoitat siitä mielen, ei se ole tarkoitettu herkille ihmisille.
 
Niin eli tää tyyppi ei esimerkiksi ajattelut, että reenaakohan Mike tällä hetkellä hauista? Onkohan se pitänyt vaikka kk tauon siitä ja kyykkää vain?

Anyway, mun pointti oli se, että ei kannata ihmetellä jos sitä paskaa sataa niskaan jos haukut ja bannaat henkilön yhden, ihan viattoman kommentin takia.

Ja se, että näet minutkin jonain vihaajana ja mielensäpahoittajana. Ei ole paha mieli enkä vihaa, mä vaan halusin kysyä ja keskustella. Vitun kauan olen sun videoita katsonut ja helvetisti hyvää niistä saanut, kiitos siitä. Mutta joskus on mun mielestä ok kommentoida ja kysyä muutakin kuin jeejee hyvä Mike juttua. Enkä mä hae mitään reaktiota, vastausta kysymyksiin ainoostaan.
 
Mielipiteet saa olla kaikilla.......paitsi mulla. Mutta kiitos palautteesta. Katoitko eilen striimin, jossa kaikki kiitteli 3 tunnin settiä, jossa vastailin treenikysymyksiin kattavasti ja perustellen kaiken tarkkaan? Et varmaan. Pitäiskö laittaa se tänne, vähän sylettää miten dumaat ja annat todella paskan kuvan musta täällä.
 
Olen katsonut varmaan kaikki sun striimit, eilisen myös. Oli todella freesiä pitkästä aikaa katsoa. Ja aina olen positiivista kommentoinut siellä. Nyt vaan oli pakko kysyä, kun oikeasti mietitytti. Mitään en ole kirjoituksissani vääristellyt, vaan kertonut vaan mitä tapahtui.

Toki tasapainoksi voidaan sanoa, että on siellä paljon hyvääkin, jeesaat tuntemattomia ihmisiä ja jaat hyviä neuvoja.
 
Olen katsonut varmaan kaikki sun striimit, eilisen myös. Oli todella freesiä pitkästä aikaa katsoa. Ja aina olen positiivista kommentoinut siellä. Nyt vaan oli pakko kysyä, kun oikeasti mietitytti. Mitään en ole kirjoituksissani vääristellyt, vaan kertonut vaan mitä tapahtui.

Toki tasapainoksi voidaan sanoa, että on siellä paljon hyvääkin, jeesaat tuntemattomia ihmisiä ja jaat hyviä neuvoja.
Ja jos nyt kirjoittaa kymmeniä tuhansia viestejä tänne, pitää satoja ja satoja tunteja striimejä, niin ei vain voi välttyä että joskus turhautuu, ihminen minäkin olen, vaikkakin ehkä sieltä huonoimmasta päästä. Mutta en mä nyt ihan runkku ole mitä annetaan ymmärtää liian monessa paikkaa. Mä olen IRL oikeesti kaikille tosi reilu, niin reilu että mua on kusetettu liian monta kertaa. Ja kusettajia ylistetään.
 
Vaikutat kyllä ihan reilulta ukolta, en mä sitä epäile. Ja tossahan toi vastaus ny tulikin mitä hain alussa, eli turhauduit ja bannasit jne. En mä oikeestaan muuta halunnutkaan tietää. Ja varmasti sun näkökulmasta tollasen kommentoinnin herkemmin näkee vittuiluna, nyt kun funtsii enempi.

Niin ja toi "treenaatko hauista" keissi herätti kysymyksiä, kun ite ajattelin että varmaan joku nuori tietämätön kaveri tjsp. Mut niinku sanoin niin sä toki näät asiat vähän eri vinkkelistä.
 
Mut niinku sanoin niin sä toki näät asiat vähän eri vinkkelistä.
Joo, kyllä vinkkeli on hieman eri. Monet sanoo aina että mikset vaan ignooraa. Se on asteen helpommin sanottu kun tehty kun sitä jatkuu vuosia ja vuosia. Sit jos on yhtään tempperamenttia, niin ihan mahdotonta pitää pokka aina, siis mahdotonta, se on vähän kuin lievä tourette. Jos et sitten pura sitä äkäisesti nopeaan, niin alkaa vituttamaan kunnolla. Ja se vasta syökin miestä jos mä en edes kommentoi ja vain pistän ulos jonkun "panin sun äitiä" huutelijan, niin seuraava sanoo "menikö tunteisiin". Koita nyt siinä vaan sitten olla pokkana joka ikinen kerta. Ei se nyt vaan onnistu. Ja vielä vittumaisempaa siitä tekee sen, että loppujen lopuksi mä olen se mulkku, ei se huutelija.

Tälläkin forumilla sekin yksi kisaaja tykitti kahteen kertaan paskat mun naamalle vaikka pyysi ekasta anteeksi, niin ei muuta kun uudestaan vaan. Sitten jatkaa sitä vielä toisilla videoilla jotka ei muhun edes liity. Ja sitten mut leimataan mulkuksi ja tätä ylistetään. Niin kyllä täällä muut saa heittää paskaa minkä kerkee ja mun pitäis aina vaan ottaa sitä vastaan, en jaksa aina ottaa. Tää on ollut pystyssä 20 vuotta, mä olen nähnyt aika paljon tota. Mutta monet ei osaa sitä siltä kantilta katsoa, vaan suoraan heittää lisää paskaa tuulettimeen, se on niin helppo käydä kirjottaan se palaute ja mennä sitten kaivaan nenää, mä sen luen ja käsittelen sitten itse. Mitään siihen ei vastata saisi koskaan.

Ja sitten aina verrataan, kato miten se ja toi ja tää toimii,ei ne saa paskaa. No ne eivät ole kirjoitelleet tämmöiselle forumille 20 vuotta ja strimaa melkein joka päivä. Katotaan sitten kun niiden naamalle on kustu 20 vuotta, alkaako vähän olemaan väsynyttä vastausta joskus.
 
Siis kyllähän tollasen "panin sun äitiä" huutelijan voi haukkua ja bannata, se on vähintääkin ymmärrettävää. Ei se jätä paljoa tulkinnanvaraa. Mut jos joku kysyy että treenaatko jotain lihasta ja haukut sen perusteella vitun tyhmäksi ja käsket painumaan vittuun, niin onhan se ylilyönti. Eikä varmasti mitään postiivista saa aikaan. Pidätkö mahdottamana, että se olis ollut vaikka sun innokas seuraaja, joka nyt vaikka hölmöyttään heitti tollasen kyssärin? Noh, toivottavasti ei ollut joku innokas seuraajajonne, joka nyt itkee ittensä uneen kun idoli sanoi pahasti.

En tiedä saitko yhtään mun pointtia näistä viesteistä, mut mun tarkoitus ei ollut vihata tai hakea mitään reaktiota

Niin ja ethän sä treenaa esim. rintaakaan kai ollenkaan(?), vaikka se näyttää treenatulta. Hyvin joku vois kysyä että treenaatko rintaa, tuskin siitä ny nakkaisit pihalle tai haukkuisit.
 
Tossa nyt reittä t-nationin alussa. On tää perärööristä tehdä, liekö menee loppuun. Videolla näätte sitten miten vaikeeta toi heti alussa on. Yritin hmyillä, mutta ei siitä mitään tuu kun on resting asshole face.

Screenshot-2021-10-22-at-16.50.30.jpg
 
Elikä sain siis aloittaa tämän nyt 110kg kun paino 10kg alempana mitä viime kerralla. Mitään eroa en huomannut 120 kiloon, yhtä ikävää tehdä. Aikaisemmin mulla on ollut kyllä oletuksena että menee läpi, mutta nyt kyllä vaikeelta tuntuu heti alussa. En nyt muista, mutta taisin viimeksi tehdä 5mm lämppäreillä sen progen, nyt ei siis mitään polvissa.

Screenshot 2021-10-23 at 1.10.40.jpg
 
Tuleeks sulla semmoinen pistävä kipu TFL:n alas mennessä kyykässä vai miten ilmenee? En hirveesti seuraillut sillon kun aiemmin noit progeja teit.

Mul alko keväällä vaivaamaan, kun en sali rajoitusten aikaan treenannut ja tuli liikaa istuskeltua ja haittaa edelleen kyykkäämistä, jostain syystä yliaktiiviset ja hankala kuntouttaa.
 
Tuleeks sulla semmoinen pistävä kipu TFL:n alas mennessä kyykässä vai miten ilmenee? En hirveesti seuraillut sillon kun aiemmin noit progeja teit.

Mul alko keväällä vaivaamaan, kun en sali rajoitusten aikaan treenannut ja tuli liikaa istuskeltua ja haittaa edelleen kyykkäämistä, jostain syystä yliaktiiviset ja hankala kuntouttaa.
Se sattuu siis tuohon reisiluun päähän tossa lonkassa sivulla, sormenpään kokoinen luun pää, siihen se tfl kiinnittyy. Alkaa sitten levossa särkemään esim maatessa. Sattuu kun alkaa viemään jalkaa sivulle seistessä.
 
Se sattuu siis tuohon reisiluun päähän tossa lonkassa sivulla, sormenpään kokoinen luun pää, siihen se tfl kiinnittyy. Alkaa sitten levossa särkemään esim maatessa. Sattuu kun alkaa viemään jalkaa sivulle seistessä.
Okei, aika inhottava vaiva, toivottavasti ei tuu ainakaan yhtä pahana tän progen aikana.
 
Okei, aika inhottava vaiva, toivottavasti ei tuu ainakaan yhtä pahana tän progen aikana.
Se on pahin aamuisin kun herää ja ekan progen 19 treenin kohdalla kun piti lopettaa, en päässyt enää edes astumaan sille jalalle aamuisin. Öisin heräsi hermosärkyyn ja piti joka yö venytellä että sai unta uudestaan. Jalkatreenien jälkeiset päivät meni ontuen sitä jalkaa.

En aio nyt vetää niin pitkälle, että se kehittyy taas kun ongelmasta olen päässyt eroon kahden viikon välein kalvoja avaamalla. Mutta mikään ei auta kun mennään sinne pahimpaan toistomäärään, jossa viikossa kyykätään 370 kyykkyä, sen näkee sitten miten menee. Videolla selitän tosta tekniikan muutoksesta enemmän, jolla koitan ehkäistä tota ongelmaa. Kaksi treeniä tehty eikä tässä ole kun saatanan kipeet jalat kokoajan.
 
Se on pahin aamuisin kun herää ja ekan progen 19 treenin kohdalla kun piti lopettaa, en päässyt enää edes astumaan sille jalalle aamuisin. Öisin heräsi hermosärkyyn ja piti joka yö venytellä että sai unta uudestaan. Jalkatreenien jälkeiset päivät meni ontuen sitä jalkaa.

En aio nyt vetää niin pitkälle, että se kehittyy taas kun ongelmasta olen päässyt eroon kahden viikon välein kalvoja avaamalla. Mutta mikään ei auta kun mennään sinne pahimpaan toistomäärään, jossa viikossa kyykätään 370 kyykkyä, sen näkee sitten miten menee. Videolla selitän tosta tekniikan muutoksesta enemmän, jolla koitan ehkäistä tota ongelmaa. Kaksi treeniä tehty eikä tässä ole kun saatanan kipeet jalat kokoajan.
Juu, eipä se oikeen palvele mitään tarkoitusta enää jos niin pahaksi yltyy, muuta kun ehkä "tulipa tehtyä".
Joo vois mennä vähemmillä ongelmilla noin.

Tuli muuten tubelta kunnon haista paskat, menin jäsenenä kattoo tota jäsenille vain näkyvää videota ja tuli pop up: liity tämän kanavan jäseneksi :hyper:
päästi kyl videon kattoo ihan normaalisti
 
Palaan vielä tohon DJI:n kameraan. Pari videota kattonu tosta ja ainakin tässä toi hehkutettu tarkennus toimii päin vittua. Vielä hankala tietysti sanoa, että mikä on lopullinen totuus ja internet on aina internet. Mutta jos tuo on totta niin toivottavasti tulevat päivitykset korjaa asiaa. Ei ole oman budjetin tai edes käyttötarkoituksen sisällä tuo kamera millään tapaa, mutta mielenkiintoinen vekotin silti ja pistää varmaan Panan, Nikonin, Sonyn ja etenkin Canonin suunnittelijat uudelleen suunnittelupöydän ääreen.

 
Back
Ylös Bottom