OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Puttaaminen on enemmän henkistä hommaa kuin tekniikkaa. Siinä ei sillai ongelmaa ole, psykiatrista olis enemmän apua putin parantamiseen, että miten siitä saa pienemmänkin jännityksen pois.
Mä rupesin puttaa reppu puolihuolimattomasti olalla alle 10 metriset ja vasurilla alle viismetriset ku kävin treenamassa pari vuotta sitten, sain sillä sitä jännitystä pois niistä "pikkuputeista" sit ei oo jännittäny enää oikeastaan yhtään kun tein siitä tahallaan sellaista puolihuolimatonta, alussa meni kyllä ihan kaikki ohi, mutta nykyään toimii aika hyvin.

Kattelen tässä samalla tota videoo minkä laitoit tuolta fordista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäis jotenkin unohtaa se puttaaminen kokonaan kun puttaa, koska aina kun meet siihen, maassa on se kakkosheitto. Putti menee ohi, niin puttaat sen jaloissa olevan AINA sisään. Siksi koska se lähtee rennosti ilman mitään jännitystä. Mutta sitten kun laitetaan alle pirkkoputti, niin perselleen menee.
 
Tulis varmaan lihaa nyt semi helposti, jos ns. polkasis vähän kaasua? Olis todella hauska nähdä mimmonen mörökölli sieltä saatais, kun pitäis ton kireyden samalla ja siihen se +5kg lihaa😁
 
Tulis varmaan lihaa nyt semi helposti, jos ns. polkasis vähän kaasua? Olis todella hauska nähdä mimmonen mörökölli sieltä saatais, kun pitäis ton kireyden samalla ja siihen se +5kg lihaa😁
Saatan tehdä tähän nyt vähän extralihaa, mutta kuten aina, hyvin vähän vaan. Kuten ootte huomannut, mä en jojoile painossa edes takas, ole vitun iso ja sitten pehmee ja pieni. Mä elän kolesterolien rajoissa ja aion elää pitkään.

IMG_7314.JPG
 
Mike älä lopeta podcasteissä neuvojen jakamista tai mielipiteitäs treeneihin jne
Heti kun mä tunnen että mun kokemusta arvostetaan, nyt näyttää siltä, että esim pakkotoistolla vuoden treenanneen jonnen mielipide penkkimaksimista painaa enemmän mitä mun. Mitä mä täällä ketään auttamaan kun kaikki apu torpataan useiden kirjoittajien toimesta välittömästi.
 
Saatan tehdä tähän nyt vähän extralihaa, mutta kuten aina, hyvin vähän vaan. Kuten ootte huomannut, mä en jojoile painossa edes takas, ole vitun iso ja sitten pehmee ja pieni. Mä elän kolesterolien rajoissa ja aion elää pitkään.

katso liitettä 234668
Toi kondis on ihan saatanan kova, oikeasti. Todella harvoin näkee edes ketään nuorempaa kundia tossa kunnossa, ehkä kerran tai kaksi olen nähnyt salilla.

Mä ainakin otan treenivinkkejä vastaan todella mielelläni. Ymmärtäkää ihmiset, ne vinkit ja ylipäätänsä tää pakkis ei ole mikään itsestäänselvyys.
 
Mä oon saanut aivan helvetisti hyviä ja toimivia vinkkejä tältä foorumilta ja pakkotoisto- podcasteista.

Kannustan kaikkia muitakin poimimaan ne positiiviset jutut. Helppoa on negata ja jauhaa paskaa, mutta se ei vie kenenkään asiaa eteenpäin.
 
Heti kun mä tunnen että mun kokemusta arvostetaan, nyt näyttää siltä, että esim pakkotoistolla vuoden treenanneen jonnen mielipide penkkimaksimista painaa enemmän mitä mun. Mitä mä täällä ketään auttamaan kun kaikki apu torpataan useiden kirjoittajien toimesta välittömästi.
Sun videoita katsoo ja podcasteja kuuntelee tuhannet ihmiset, heistä 10-20 on kirjoittanut täällä tai youtubessa negatiiviseen sävyyn niin älä nyt helvetti sen anna lannistaa.
Ja tässä sun ketjussa kuitenkin aika monesti näkee kun porukka kiittää jostain sua niin miksi sä annat kaiken huomion tuolle todella pienelle vähemmistölle?

Tuntuu ettei mitään arvostusta niitä kohtaan jotka oikeasti haluaa sitä materiaalia lisää ja jotka tykkäävät sun touhuista

Jatka ihmeessä entiseen malliin, hyvää matskua teet ja tietotaitoakin on.
Sihvosen podcastissa itse asiassa viimeiset 15min oli sitä treenikeskustelua ja "neuvontaa" vaikka aiemmin siinä sanoit ettet ota kantaa 😁
 
Sun videoita katsoo ja podcasteja kuuntelee tuhannet ihmiset, heistä 10-20 on kirjoittanut täällä tai youtubessa negatiiviseen sävyyn niin älä nyt helvetti sen anna lannistaa.
Ja tässä sun ketjussa kuitenkin aika monesti näkee kun porukka kiittää jostain sua niin miksi sä annat kaiken huomion tuolle todella pienelle vähemmistölle?

Tuntuu ettei mitään arvostusta niitä kohtaan jotka oikeasti haluaa sitä materiaalia lisää ja jotka tykkäävät sun touhuista

Jatka ihmeessä entiseen malliin, hyvää matskua teet ja tietotaitoakin on.
Sihvosen podcastissa itse asiassa viimeiset 15min oli sitä treenikeskustelua ja "neuvontaa" vaikka aiemmin siinä sanoit ettet ota kantaa 😁
Joo mä oon ihan samoilla linjoilla sun kanssa.
Mua aina oikeen häiritsee se, kun valitat valittajista. Itse siis valiltat, ja menet siihen mukaan. Ja ajattelen että haetko jotain huomiota sillä, vai mitä se on?
Usein mielessäni vertaan sun videoita punttisaagan videoihin asiasisällön puolesta. Molemmat teette helvetin hyvää asiapohjasta sisältöä. Ja siinäkin mielessä olette samanlaisia, että punttisaagan videotkaan ei ole mitään 100 000 näyttökerran videoita.
Tekeekö se niistä jotenkin huonoja tai arvottomia? Ei! Päinvastoin!
Ei Mikkokaan valita katselukerojen puutteesta. Älä sinäkään. Nillittämällä kaikesta mitä jotkut urpot sanoo tai valitat katselukerojen vähyydestä, pilaat vaan esim minun silmissä sinun videoiden uskottavuutta.
Seiso ylpeänä ja nöyränä sun videoiden asian ja laadun takana, ja anna muutamien valittajien valittaa. Ei sellasia parkujia kukaan ota vakavasti.
Vatasen ja kumppaneiden videot kerää aina enemmän näyttökertoja, mutta nehän on usealle viihdettä, varsinkin nuorelle suurelle yleisölle. Suurille massoille.
Kaikkia tarvitaan, ja kaikille on oma yleisiönsä. Niinkuin minäkin olen sinun ja punttisaagan videoiden yleisöä!
 
Jatka vaan treeneistä puhumista ja neuvojen antamista normaaliin tapaan noilla videoilla ja podcasteissä.
Nyt kuulostaa siltä että jonnet ja ylilauta on voittanut kun uhriudut tuolla tavalla. Älä välitä niistä valittajista, ne ovat vain murto-osa yleisöstä, suurin osa varmasti tykkää ja arvostaa kun avoimesti jaat tietouttasi, monesti vaan valitettavasti ne ketkä arvostaa pysyy hiljaa taustalla.
Mahtavia podcasteja ja videoita teet, kiitos siitä. 💪
 
Joo mä oon ihan samoilla linjoilla sun kanssa.
Mua aina oikeen häiritsee se, kun valitat valittajista. Itse siis valiltat, ja menet siihen mukaan. Ja ajattelen että haetko jotain huomiota sillä, vai mitä se on?
Usein mielessäni vertaan sun videoita punttisaagan videoihin asiasisällön puolesta. Molemmat teette helvetin hyvää asiapohjasta sisältöä. Ja siinäkin mielessä olette samanlaisia, että punttisaagan videotkaan ei ole mitään 100 000 näyttökerran videoita.
Tekeekö se niistä jotenkin huonoja tai arvottomia? Ei! Päinvastoin!
Ei Mikkokaan valita katselukerojen puutteesta. Älä sinäkään. Nillittämällä kaikesta mitä jotkut urpot sanoo tai valitat katselukerojen vähyydestä, pilaat vaan esim minun silmissä sinun videoiden uskottavuutta.
Seiso ylpeänä ja nöyränä sun videoiden asian ja laadun takana, ja anna muutamien valittajien valittaa. Ei sellasia parkujia kukaan ota vakavasti.
Vatasen ja kumppaneiden videot kerää aina enemmän näyttökertoja, mutta nehän on usealle viihdettä, varsinkin nuorelle suurelle yleisölle. Suurille massoille.
Kaikkia tarvitaan, ja kaikille on oma yleisiönsä. Niinkuin minäkin olen sinun ja punttisaagan videoiden yleisöä!
Just tätä en kaipaa, mä olen monessa paikkaa sanonut, että mulla tuli mitta täyteen jokin aikaa sitten lopullisesti siihen, että tein mitä tahansa, saan sitä arvostelua osakseni. Mä olen mä ja mä reagoin siihen miten reagoin, ei vain jaksa. Sillon on helpompi poistaa se syy ja pyrkiä sitten parempaan. Eli ei vain tee asioita jotka tgriggeröi, mutta kuten nähdään, eipä asiaa edes voi ilmaista, koska sekin sitten tätä generoi. Koita ymmärtää, me ollaan erilalaisia, eikä kukaan skenessä ole saanut sitä määrää paskaa mitä minä, joskus siihen vain kyllästyy.

Punttisaaga ja muut eivät omista keskusteluforumia, jossa ovat keskustelleet monessa eri asiassa 20 vuotta yli 80 tuhannella viestillä. En minäkään missään tubessa keskustele kenenkään kanssa, ignooraan vaan, mutta nimenomaan omalla forumilla on aivan mahdotonta enää osallistua treenikeskusteluihin, joka on harmi. Ja se on todella omituista, että mulla ei ole mahdollista edes sanoa asiasta joka harmittaa, vaan se vain lisää tätä arvostelua kuten sun viestistä näkee.

Ja tämäkin taas lisää, joten teenpä tässä samoin kuten treenikeskusteluissa, ei perustella enää mitään jos joku kysyy, parempi ignoorata sekin. Ja tässä ei ole kyse mistään ylilaudasta, vaan pakkotoistosta. Ne nyt siellä kitisee kaikesta aina seitsemättä vuotta.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä se tyyli miten välillä vastaat muille on se mikä kismittää porukkaa, kuten jo kerran aiemmin sanoin.

"Huomaa ettet ymmärrä treenaamisesta vittuakaan" -tyyliset heitot kun jättää pois ja annat tilaa myös muiden mielipiteille.

Ja kyllä tällä hetkellä Testotimo, Vatanen, Pasi Luukkonen jne. saa tietyllä palstalla aikamoista ryöpytystä, huomattavasti enemmän kuin sinä.

Ja edelleen, miksi sä et arvosta niitä tuhansia seuraajia jotka sun touhuista tykkää? Kuitenkin se "vihaajaporukka" on alle prosentti siitä seuraajaryppäästä?

Mieti nyt asia niin että sä ja 1000 muuta ostatte yrittäjältä helvetin hyvää kahvia, 10 tyyppiä sanoo että ei oo hyvää ja paskasti tehty. Yrittäjä suuttuu tästä ja lopettaa kyseisen kahvin myynnin näiden 10 tyypin vuoksi ja loput 901 sinä mukaan lukien jää ilman tätä hyvää kahvia.
 
Ja ilmasuus pitää muistaa mainita vähän väliä vaikka vähän epäilen että olis jääny asunnot ja audit ostamatta jos tätä ilmaiseksi tekisit ehkä käyttäjälle materiaali on ilmaista mutta se on helposti korjattu laittamalla maksun taakse kaikki
 
Just tätä en kaipaa, mä olen monessa paikkaa sanonut, että mulla tuli mitta täyteen jokin aikaa sitten lopullisesti siihen, että tein mitä tahansa, saan sitä arvostelua osakseni. Mä olen mä ja mä reagoin siihen miten reagoin, ei vain jaksa. Sillon on helpompi poistaa se syy ja pyrkiä sitten parempaan. Eli ei vain tee asioita jotka tgriggeröi, mutta kuten nähdään, eipä asiaa edes voi ilmaista, koska sekin sitten tätä generoi. Koita ymmärtää, me ollaan erilalaisia, eikä kukaan skenessä ole saanut sitä määrää paskaa mitä minä, joskus siihen vain kyllästyy.

Punttisaaga ja muut eivät omista keskusteluforumia, jossa ovat keskustelleet monessa eri asiassa 20 vuotta yli 80 tuhannella viestillä. En minäkään missään tubessa keskustele kenenkään kanssa, ignooraan vaan, mutta nimenomaan omalla forumilla on aivan mahdotonta enää osallistua treenikeskusteluihin, joka on harmi. Ja se on todella omituista, että mulla ei ole mahdollista edes sanoa asiasta joka harmittaa, vaan se vain lisää tätä arvostelua kuten sun viestistä näkee.

Ja tämäkin taas lisää, joten teenpä tässä samoin kuten treenikeskusteluissa, ei perustella enää mitään jos joku kysyy, parempi ignoorata sekin. Ja tässä ei ole kyse mistään ylilaudasta, vaan pakkotoistosta. Ne nyt siellä kitisee kaikesta aina seitsemättä vuotta.
On eri asia sanoa/mainita asiasta, tai valittaa surkeena kun ei viitti tehdä, ei jengi kato, ei porukka arvosta, mua ei pidetä minään…
Vittu porukka arvostaa, minä mukaan lukien. Älä purista sitä mailaa niin helvetin lujaa ja anna räköttäjien räköttää. Ei ne kauaa räkötä kun antaa olla.
Kyllä ihan varmana kaikki teistä ”some julkkiksista” saa sitä kuraa ja paskaa niskaan, et ole ainut. Anna olla, älä lähde mukaan.
 
Back
Ylös Bottom