OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ja ilmasuus pitää muistaa mainita vähän väliä vaikka vähän epäilen että olis jääny asunnot ja audit ostamatta jos tätä ilmaiseksi tekisit ehkä käyttäjälle materiaali on ilmaista mutta se on helposti korjattu laittamalla maksun taakse kaikki
Ja ylipäänsäkin some on yrittäjille mainosväylä ja harvoin se mainostaminen ilmaista on. Lähinnä että jos podcastin teosta aiheutuu kuluja niin joku voi sen kuunneltuaan tulla vaikka uudeksi asiakkaaksi. Esim kuvattavaksi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmottii sitten lauantaina premiere julkaisuna. Oli aika haastava paikka nauhottaa, meinaan tommoiset vanhat sellit kaikuu aivan tolkuttomasti.


Screen-Shot-2021-09-30-at-09.33.09-AM.jpg
 
Nyt on kylllä helvetin mielenkiintoinen vieras. Ihan mukavaa vaihtelua myös, kun ei aivan suoraan bodaukseen liity vaikka salinomistaja Immu tietty itsekin ollut.

Immu kuitenkin ollut useammassa podcastissa, mutta kun ne haastattelijat aina siitä samasta ”genresta”, niin kysymykset ja jutut lähes aina niitä
samoja. Tässä varmasti vähän eri näkökulmastakin asiaa.
 
Nyt on kylllä helvetin mielenkiintoinen vieras. Ihan mukavaa vaihtelua myös, kun ei aivan suoraan bodaukseen liity vaikka salinomistaja Immu tietty itsekin ollut.

Immu kuitenkin ollut useammassa podcastissa, mutta kun ne haastattelijat aina siitä samasta ”genresta”, niin kysymykset ja jutut lähes aina niitä
samoja. Tässä varmasti vähän eri näkökulmastakin asiaa.
Joo tätä kyllä odotan itekin kovasti.

Renne on tehnyt podcastin immun kanssa. Rentoa jutskailua, kannattaa pistää soittolistalle jos et oo kuullut
 
Immun kans podcast tehty.

katso liitettä 234669

Tää täytyy kuunnella. En nyt oo vähään aikaan kuunnellu, viimeksi taisin supermassan podcastia kuunnella autossa. Siinä oli mielestäni ongelma ku äänentaso vaihteli paljon. Eka Miken ääni kuului selkeästi sitten Markon ääni hiljaisena muminana, kun laitoit kovemmalle nii sitte ku mike pääsi ääneen nii hyvä ettei korvat särkynyt.. mulla siis muutenkin heikko kuulo niin pitää aika kovalla kuunnella. Muuten oli kyllä leppoisaa jutustelua
 
Viimeksi muokattu:
Tää täytyy kuunnella. En nyt oo vähään aikaan kuunnellu, viimeksi taisin supermassan podcastia kuunnella autossa. Siinä oli mielestäni ongelma ku äänentaso vaihteli paljon. Eka Miken ääni kuului selkeästi sitten Markon ääni hiljaisena muminana, kun laitoit kovemmalle nii sitte ku mike pääsi ääneen nii hyvä ettei korvat särkynyt.. mulla siis muutenkin heikko kuulo niin pitää aika kovalla kuunnella. Muuten oli kyllä leppoisaa jutustelua
Selli oli aivan hirvee audion osalta. Sai duunata ääniraitaa ihan helvetisti.
 
Eikös tuolla Boosmanilla ollut ihan kivijalkaliike Näsilinnankadulla Tampereella, lähellä og WFC:tä.
Ehkä jossain 2003-2004 paikkeilla, liekö siihen aikaan myös moiset pöntöt ollut?
 
Tuli tänään kuuneltua tuo podcasti Sihvosen kanssa oli kyllä mukavaa kuunneltavaa. Jotenkin tuo sun ja Mikan keskustelu on aina nii samalla aaltopituudella ja niin aitoa että sitä on mahtava kuunnella.

Kiitos Mike
 
Heti kun mä tunnen että mun kokemusta arvostetaan, nyt näyttää siltä, että esim pakkotoistolla vuoden treenanneen jonnen mielipide penkkimaksimista painaa enemmän mitä mun. Mitä mä täällä ketään auttamaan kun kaikki apu torpataan useiden kirjoittajien toimesta välittömästi.
Veikkaisin, että arvostusta olisi huomattavasti helpompi saada, jos et tylyttäisi eri mieltä olevia ja kritiikkiä esittäviä kokoajan. Uhriudut siitä, kun sinulle sanotaan ikävästi, mutta käyttäydyt itse ihan samalla tavalla. "Sä et ymmärrä mitään, sä et edes tiedä mitä kovaa treenaaminen on, mene jonne takaisin ylilaudalle". Varsinkin striimissä näitä sinun vähätteleviä kommentteja tuli katsojille jatkuvasti, samoin niitä tulee täällä. En sano sitä, ettet saisi paskaa niskaan eikä sinusta kirjoitettaisi ikävästi, mutta kun reagoit noin ja tylytät siinä sivussa vähän kaikkia muitakin, niin lopputulos on varmaankin juuri tämä että jengi ei arvosta.
 
IRL Mike on ainakin mulle ollut aina todella mukava ukko. Veikkaan että tää internet kun on mitä on, niin sitten sitä luulee vähän kaikkien olevan sua vastaan vaikkei niin olisikaan.
Kyllähän sitä itsekin ajoittain miettii että kaikki on sua vastaan ja kukaan ei arvosta johtuen omista ihmiskokemuksista niin oikeassa elämässä kuin internezzissä, mutta eihän se niin ole.
Siitä ajattelumallista on vaan pirun vaikea päästä pois varsinkin jos se skeida ei koskaan lopu täysin (niinkun Miken kohdalla). Pointtini tässä viestissä on kaiketi se, että Miken nettipersoona
voi olla vähän tylyhkö ajoittain, mutta mä kyllä toisaalta ymmärrän Mikeä. Todella monen pitäis tavata Mike henkilökohtasesti niin huomais että mieshän on oikeesti ihan mukava tyyppi!<3
 
IRL Mike on ainakin mulle ollut aina todella mukava ukko. Veikkaan että tää internet kun on mitä on, niin sitten sitä luulee vähän kaikkien olevan sua vastaan vaikkei niin olisikaan.
Kyllähän sitä itsekin ajoittain miettii että kaikki on sua vastaan ja kukaan ei arvosta johtuen omista ihmiskokemuksista niin oikeassa elämässä kuin internezzissä, mutta eihän se niin ole.
Siitä ajattelumallista on vaan pirun vaikea päästä pois varsinkin jos se skeida ei koskaan lopu täysin (niinkun Miken kohdalla). Pointtini tässä viestissä on kaiketi se, että Miken nettipersoona
voi olla vähän tylyhkö ajoittain, mutta mä kyllä toisaalta ymmärrän Mikeä. Todella monen pitäis tavata Mike henkilökohtasesti niin huomais että mieshän on oikeesti ihan mukava tyyppi!<3
Harva tapaa, vaan on valmis naulitsemaan täällä ja yleensä porukalla.
 
Back
Ylös Bottom