Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harva nyt ymmärtää toista ihmistä täydellisesti. En mäkään ymmärrä mun naista aina, mutta meissä on se ero, että mä en mene haukkumaan sitä jos en sitä ymmärrä.Mutta sun pinnan palamista en aina ymmmärrä
Ramy ehdottomasti.Onko ketään ennakkosuosikkia Mr olympiaan?
Et kai sentään ihan 60 kymppinen kuitenkaanTeet kyllä hyviä haastetteluja joita minäkin 60 kymppinen ukko kuuntelen.Mutta sun pinnan palamista en aina ymmmärrä.Ja viihaajia joka puolella.Ei maailma ole näin mustavalkoinen.Eikä erimieliset ole vihaajia.
Hyvä ettet sitä kotona harrasta, vaan jätät sen tänne tehtäväksi.Harva nyt ymmärtää toista ihmistä täydellisesti. En mäkään ymmärrä mun naista aina, mutta meissä on se ero, että mä en mene haukkumaan sitä jos en sitä ymmärrä.
Miksei olisi? Mä oon 4 vuoden päästä.Et kai sentään ihan 60 kymppinen kuitenkaan
60 x 10 = 600Miksei olisi? Mä oon 4 vuoden päästä.
Hä?Hyvä ettet sitä kotona harrasta, vaan jätät sen tänne tehtäväksi.
Jaa juu..60 x 10 = 600
No se on 6 kymppinen ei 60 kymppinen.Miksei olisi? Mä oon 4 vuoden päästä.
Tulisin mielelläni. Mitä kautta otan yhteyttä? Meili?Kuka haluaa 4K Sonyn 65 tuumaisen telkkarin 150 eurolla tulla noutamaan Kampista keskiviikon aikana? Pientä haamuraitaa, mutta ei nää kovinkaan selvästi kuin staattisessa kuvassa. Kiire kun maalataan olkkari torstaina.
Waltterille tuli joulu, en kerkee perkele ees kopterilla huomenna, ota talteen koska ns ilmanen!Tulisin mielelläni. Mitä kautta otan yhteyttä? Meili?
Maili kiitos mike at pakkotoisto.comTulisin mielelläni. Mitä kautta otan yhteyttä? Meili?
Jees, nakkasin mailia.Maili kiitos mike at pakkotoisto.com
Puhelin menee aamulla 10:00 vakuutuksella näytönvaihtoon, niin maili tulee ainakin perille.