OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Jengi tuppaa olemaan aika herkkänahkaisia näköjään. Höpisen 2h happivajareissa mitään suunnittelematta kaikkea maan ja taivaan väliltä, mainitsen sinä aikana joku 10 henkilöä niin aina löytää jotain mihin takertua. Vittuilu on välittämistä. Mut hienoa että on katsottu alusta loppuun pätkä! Samanlaista läppää oisin voinut heittää ihan kenestä muusta tahansa, sanotaan nyt vaikka Artturista. Hän tuskin olisi loukkaantunut asiasta. Voidaan ottaa Kraftwerkin Pendulumissa 150kg lisäpainoilla tai Goljatin hackissa 300kg toistokisa dieetin jälkeen ja kuvata se.

eiköhän se sun mulkku olemus ärsytä katsojia. enkä ole yhtään sun videota katsonut, enkä katso.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
👍

En varmaan voi yv laittaa mut pahoittelut aiheeton viesti joka poistui
Joo ei hätää. Koitetaan elää tulevaisuuteen katsoen mieluummin kuin muistellen vanhoja, voin taata ettet enää koskaan multa kuule vastaavaa, joka nyt ei vakavaa edes ollut.
 
Paino kävi jo alle 90kg, niin alkaa vähän olemaan turhan alhaalla. Vielä on kyllä jaksanut ihan hyvin heilua, mutta jos vielä pudottaa, niin alkaa tossu jossain vaiheessa painamaan.
Pidä tossa 90-95 kilossa. On kroppa tikissään ja jaksaa pelata fribaa hyvin
 
Pidä tossa 90-95 kilossa. On kroppa tikissään ja jaksaa pelata fribaa hyvin
Kyllä näin ajattelin, tässä painossa on hyvä olla eikä ole mitään kärsimistä syöminen. Olen vakioinut päivän kulutuksen 1000kcal extraa kellon mukaan ja talvella se pitää saada tavalla tai toisella täyteen.
 
Jengi tuppaa olemaan aika herkkänahkaisia näköjään. Höpisen 2h happivajareissa mitään suunnittelematta kaikkea maan ja taivaan väliltä, mainitsen sinä aikana joku 10 henkilöä niin aina löytää jotain mihin takertua. Vittuilu on välittämistä. Mut hienoa että on katsottu alusta loppuun pätkä! Samanlaista läppää oisin voinut heittää ihan kenestä muusta tahansa, sanotaan nyt vaikka Artturista.
Mitä jos pysyt vaan siinä bodauksessa ja jätät sen läpän heiton oikeasti hauskoille tyypeille? 😆 Kaikessa ei voi olla hyvä, bodauksessa sä olet helvetin hyvä joten keskity siihen!
 
Mike! Mikä se tatuointityyli oli minkä otit sen ”repaleisen” näköisen? Oisko ollu joku Japanilainen tyylisuuntaus? Saatkohan kiinni tästä kuvauksesta.. 😂
 
MIltä Mike päivän ruokailut tällä hetkellä näyttää, kun paino on pudonnut? Olenko muuten seurannut nyt koleja, varmaan nytkähtänee alas pudotuksen myötä?
 
MIltä Mike päivän ruokailut tällä hetkellä näyttää, kun paino on pudonnut? Olenko muuten seurannut nyt koleja, varmaan nytkähtänee alas pudotuksen myötä?
Joka aamu kaurapuuroa, sama silmämääräinen määrä, en puntaroi enkä laske kaloreita. Pakastemansikoita + joku 3dl maitoa ja 2 scooppia mansikka/maito Whey 80. Chian siemeniä mukaan jos muistan liottaa yön yli.

Sitten sushiriisiä sama silmämääräinen setti painekeittimeen päivän riiseiksi. Sen kanssa noin 600g kanaa päivän aikana painekeittimessä duunattuna.

Treenissä 30g eaa + 30g klusteridekstriini.

Rasvat pähkinöistä, niitä kourallinen päivässä.

Saatan ottaa leipää, riisikakkuja tai muuta vastaavaa jos siltä tuntuu sekä jotain proteiinivanukkaita.

Kolesterolit mittasin just viikko takaperin kun halusin nimenomaan verrata. HDL viitteissä ja LDL edelleen 4.2. Triglyt viitteissä kuten aina. Mitään muutosta ei oikein ollut tapahtunut, vaan aivan samaa suuntaa edelleen. LDL mulla oli 5.6 10 vuoden natuilun jälkeen, eli suvussa korkea, mutsi syö statiineja ja sillä on 3.6.

Treenamalla kovempaa ja syömällä paremmin, niin vaikka mulla olis anaa kierrossa, mun LDL ei koskaan nouse tonne missä se oli natuna. Olenkin vähän hämmentynyt kolesteroleista, ne elää aivan epäloogisesti.

Harvoin menee mitään herkkuja, jos menee niin leffassa karkkia maltillisesti ja silloin nipistän päivän riiseistä. Paino kävi jo 89kg, että olen selkeesti melkoisesti miinuksella. En ole tankannut ollenkaan ties koska viimeksi, varmaan vuosia kun olen vetänyt kunnolla kaikkea.
 
Rässii välil

3A1A5946-A627-4134-901F-118DFA1F2FA3.jpeg
 
Back
Ylös Bottom