OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Pakko myöntää, että itse kuuntelin intron vähän toisella korvalla eli voin olla väärässä, mutta en kyllä huomannut mitään sellaista että olisi nimenomaan mikestä puhunut.

Siispä, jos olen väärässä niin korjatkaa. Jos olen oikeassa niin toi sun kommenti oli ihan vitun turhaa riidan- ja vastakkainasettelun hakemista.
Ei minusta mitään henk. koht. enkä kokenut, että esitti kovana kritiikkinä.

Ainut Mikeen viittaava koski mielestäni sitä, että sanoi, että Tomin videolla ei tarvitse tehdä treeniä kuvaajan mukaan, kuten joidenkin muiden (Miken) kuvatessa vaan saa treenata kuten itse haluaa ja Tomi vaan kuvaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko myöntää, että itse kuuntelin intron vähän toisella korvalla eli voin olla väärässä, mutta en kyllä huomannut mitään sellaista että olisi nimenomaan mikestä puhunut.

Siispä, jos olen väärässä niin korjatkaa. Jos olen oikeassa niin toi sun kommenti oli ihan vitun turhaa riidan- ja vastakkainasettelun hakemista.
1 viesti käyttäjällä ja selvä provohan tuo oli..
 
En mä ketään pakota treenaamaan tai tulemaan videoille, mutta Sihvosia myöten mä kysyn eka mikä lihasryhmä tehdään ja sitten teenkö mä treenin vai vieras. Yleensä porukka vaihtelun vuoksi valitsee mun tekemän, enkä mä siinä nää mitään ongelmaa, ehkä sitten muut näkee. Tänään tehtiin Paulin kanssa jalat ja Pauli teki treenin. Eiköhän tässä nyt taas käännetä asia tahallaan niin, että saadaan mut näyttämään jotenkin huonolta.
 
Kiva nähdä että Mikekin on löytänyt sen putterin muuhunkin kuin puttaukseen(ja varsinkin puttaukseen) kun siitä pari kuukautta sitten väännettiin.
 
Viimeksi muokattu:
Yleensä porukka vaihtelun vuoksi valitsee mun tekemän, enkä mä siinä nää mitään ongelmaa, ehkä sitten muut näkee. Eiköhän tässä nyt taas käännetä asia tahallaan niin, että saadaan mut näyttämään jotenkin huonolta.
Ei siinä kai mitään ongelmaa olekaan, katsojia vaan todennäköisesti kiinnostaa vieraan treeni. Vieraalle toki varmaan ihan kiva saada vaihtelua!
 
Vähän ikävää kun olin taas kommentoimassa yhteen ketjuun, mutta sitten peruutin vastauksen. Syö vähän miestä kun ei enää voi osallistua keskusteluun ilman valtavaa paskanheittoa. Ja ihan asiallista olin sanomassa vaan Larryn ketjussa kun tutulla repes reidet keskeltä. Mut oli pakko sanoa kun harmittaa tää nykytilanne.
 
Taitaa lähinnä koiran kanssa hengailla
Ja siinä on kyllä hengailua! Itsellä samanmoinen "hurtta" vajaan vuoden ikäinen, aivan mahdoton tapaus:) Jonkin verran facen kautta seuraillu herran touhuja, ja niistä voi olla kukakin mitä mieltä tahtoo, mutta koirahomman mies ottaa tosissaan ja siitä pisteet!! Itse en facessa ole, mutta koirahommien takia olen "koiran nimellä". On saanu parit aika hyvät naurut kun alan "konkarit" on herraa koittanut "ojentaa". Niilon vastaukset on napakoita ja niissä palaa aito tiedonhalu (y)Ja kysymykset todella hyviä! Toivotan Niilolle ja Aatulle hyviä treenejä, kumpaisellekin :heart:
 
En mä ketään pakota treenaamaan tai tulemaan videoille, mutta Sihvosia myöten mä kysyn eka mikä lihasryhmä tehdään ja sitten teenkö mä treenin vai vieras. Yleensä porukka vaihtelun vuoksi valitsee mun tekemän, enkä mä siinä nää mitään ongelmaa, ehkä sitten muut näkee. Tänään tehtiin Paulin kanssa jalat ja Pauli teki treenin. Eiköhän tässä nyt taas käännetä asia tahallaan niin, että saadaan mut näyttämään jotenkin huonolta.
Tuo asia tosiaan mielestäni käsiteltiin neutraalisti.

Se kauhea länkytys olikin myöhemmin mainittu sivulauseessa maininta.
Aikamoista mustamaalaamista, jokohan poliisikin kiinnostuisi. Hehe.
 
Mä lähestyn melkein aina tyyliin 30-50 metristä Anodella, Envyllä tai Ionilla jotka kaikki on puttereita.
Ja tässähän se vastaus tulikin, monesti myös jotkut pitkät alamäki pillit etc on hyvä lasketella putterilla.
 
Ja tässähän se vastaus tulikin, monesti myös jotkut pitkät alamäki pillit etc on hyvä lasketella putterilla.
Ja esim Anode on aivan hullun suora putteri, ei käännä takaisin esim antsasta, niin pääsen sillä ufo landingilla korille monista paikoista.
 
En oo kyseistä putteria heitttänyt, mulla on bägissa p1 ja pure niillä on menty nyt jo pitkään ja mennään, tykkään lötköistä, molemmat on helvetin pehmosia, pure on zero soft ja p1 on sitä vanhaa soft moldia, ne voi vaikka puristaa palloksi
 
Back
Ylös Bottom