OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytynee kokeilla tuota anode:a. On ollut vaikeuksia löytää putteri, josta oikeasti tykkäisin.
Pakko sanoa, että putterin valinta ei ole tie onneen. Tuskin sitä tarkoititkaan. Lähinnä tottumus kysymys, jos kyseessä ei ole kokenut pelaaja. Kaikki putterit lentää abauttirallaa sen puttaus etäisyyden samalla tavalla.
Toki sitten, kun ruvetaan heittämään avauksia putterilla niin valinta korostuu enemmän.
 
Pakko sanoa, että putterin valinta ei ole tie onneen. Tuskin sitä tarkoititkaan. Lähinnä tottumus kysymys, jos kyseessä ei ole kokenut pelaaja. Kaikki putterit lentää abauttirallaa sen puttaus etäisyyden samalla tavalla.
Toki sitten, kun ruvetaan heittämään avauksia putterilla niin valinta korostuu enemmän.
Joo, en oikein sitä tarkoittanutkaan, kuten sanoit :).

Täytyy sanoa, että vaikka ylempänä kysyinkin, että mitä muita käyttötarkoituksia puttereilla on kuin puttausetäosyydeltä heitot, ja sain siihen vastauksetkin mikeltä ja Japilta, niin kyseisiin käyttötarkoituksiin olen jo käyttänyt niitä joitain vuosia. Eli itse asiassa tuo aiempi kysymykseni oli siinä mielessä väärin muotoiltu, että osan vastauksista tiesin jo.
 
Pakko myöntää, että itse kuuntelin intron vähän toisella korvalla eli voin olla väärässä, mutta en kyllä huomannut mitään sellaista että olisi nimenomaan mikestä puhunut.

Siispä, jos olen väärässä niin korjatkaa. Jos olen oikeassa niin toi sun kommenti oli ihan vitun turhaa riidan- ja vastakkainasettelun hakemista.
Jep. Kohta 1:31:45 stabouliksen kommentti ”silloin olin natuna jo yhtä vahva ku mike nykyää” ja pienet naurut päälle nii kyl se omaa korvaa kuulostaa ainaki ihan suoraa vittuilult 🤣 Lapsellinen ihminen
 
En nyt ihan ymmärrä miten mä noiden videoihin edes liityn, mut ihan kiva että oon joku referenssi treeneissä. Väitteenä toi nyt on aivan sontaa mieheltä, joka rojut päällä meinaa pyörtyä 120 kilon sarjassa.
 
Jep. Kohta 1:31:45 stabouliksen kommentti ”silloin olin natuna jo yhtä vahva ku mike nykyää” ja pienet naurut päälle nii kyl se omaa korvaa kuulostaa ainaki ihan suoraa vittuilult 🤣 Lapsellinen ihminen
Mike tosiaan on nykyään jo hyvän matkaa päälle 40v, että sinällään staboulikselta ehkä vähän hölmö kommentti. Onhan Mike nyt ikäisekseen ihan helvetin kovassa kunnossa eikä tarvii paljon nuorempien rinnalla hävetä 💪
 
Mike tosiaan on nykyään jo hyvän matkaa päälle 40v, että sinällään staboulikselta ehkä vähän hölmö kommentti. Onhan Mike nyt ikäisekseen ihan helvetin kovassa kunnossa eikä tarvii paljon nuorempien rinnalla hävetä 💪
Tämäpä juuri. Ja kuka helvetin aikuinen ihminen yleensäkää alentuu tollaselle tasolle et tiputtaa tollasii kommenttei 😂 Kusi noussu pahast hattuu tai sit vaa aivotoiminta jäänny teinin tasolle.
 
Tämäpä juuri. Ja kuka helvetin aikuinen ihminen yleensäkää alentuu tollaselle tasolle et tiputtaa tollasii kommenttei 😂 Kusi noussu pahast hattuu tai sit vaa aivotoiminta jäänny teinin tasolle.

Oho täälähän muutama nimimerkki parin viestin historialla lietsoo eripuraa. Teillehän on oma foorumi, miksi ette pysy omalla leikkikentällä?
 
Tiedätkö Mike, mikä tällainen mainostaja oikein on?

20210920_074723.jpg
 
Voi kauheeta!
Jengi tuppaa olemaan aika herkkänahkaisia näköjään. Höpisen 2h happivajareissa mitään suunnittelematta kaikkea maan ja taivaan väliltä, mainitsen sinä aikana joku 10 henkilöä niin aina löytää jotain mihin takertua. Vittuilu on välittämistä. Mut hienoa että on katsottu alusta loppuun pätkä! Samanlaista läppää oisin voinut heittää ihan kenestä muusta tahansa, sanotaan nyt vaikka Artturista. Hän tuskin olisi loukkaantunut asiasta. Voidaan ottaa Kraftwerkin Pendulumissa 150kg lisäpainoilla tai Goljatin hackissa 300kg toistokisa dieetin jälkeen ja kuvata se.
 
Paino kävi jo alle 90kg, niin alkaa vähän olemaan turhan alhaalla. Vielä on kyllä jaksanut ihan hyvin heilua, mutta jos vielä pudottaa, niin alkaa tossu jossain vaiheessa painamaan.
👍

En varmaan voi yv laittaa mut pahoittelut aiheeton viesti joka poistui
 
Back
Ylös Bottom