Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan turvallista se prätkäily on - kunhan vain ymmärtää muuttuvansa näkymättömäksi muulle liikenteelle ja muistaa katsoa sen ajolinjansa etukäteen myöskin hitaammissa käännöksissä.
1000 kuutioisen voi ostaa ihan hyvin ekaksi pyöräksi. Kokemusta on. Pienempi pyörä on turha välimalli kun hetken päästä haluaa jo sen isomman. Tosin mitään 1000 kuutioista kisakireetä kyykkyä en ostaisi ekaksi pyöräksi. Tosin en ostaisi muutenkaan, koska ihan perseestä ajaa semmoisella arkiajoa.
Ei ole ikinä ollut. Korttikin pitää ajaa.Onko sulla Mike aiemmin ollut mitään 2-pyöräistä?
Joo, onhan sitä paljon porukkaa jotka aikuisena pyöräkuumeessa vasta saa ensikosketuksen 2-pyöräiseen.Ei ole ikinä ollut. Korttikin pitää ajaa.
Mä olen autolla ajanut 2 kolaria elämäni aikana ja kummassakin olis pyörällä käynyt tosi huonosti. Mutta olishan se kiva vielä elämässä tehdä jotain asioita mitä on jättänyt tekemättä vaikka haluaisikin.
Vain muutamia on joista tykkään.Kantsii käydä sit koeajamassa erilaisia pyöriä, pelkkä kuutiotilavuus ei moottorin luonteesta kerro kovinkaan paljoa. Muhkea alavääntö on kiva, ei tarvii hakea tehopiikkiä yläkierroksilla joilla jo 1-2 vaihteilla ollaan raakasti ylinopeuden puolella.
No sehän helpottaa sit valintaaVain muutamia on joista tykkään.
On, sama autoissa, ei vain voi ostaa jotain josta ei tykkää, oli sitten miten hyvä tahansa. Nakupyöristä mä tykkään kovasti, enkä ollenkaan kyykyistä enkä todellakaan harrikoista.No sehän helpottaa sit valintaa
Pyörän tyyli on kyllä merkittävä tekijä, vaikka olisi muuten loistava ajettava niin ei vaan pysty... Pahimpia nuo puolikatteelliset, jotka yleensä näyttää, no, kamalalta.