OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tuossahan on kyse juuri roundingista = kiekko joutuu kropan taakse. Tuolla tavalla et voi vain saada heittoon voimaa. Eiköhän länsiö osaa opettaa perus virheet pois kun pääsette pelailemaan.
Screenshot_20210629-220503_YouTube.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossahan on kyse juuri roundingista = kiekko joutuu kropan taakse. Tuolla tavalla et voi vain saada heittoon voimaa. Eiköhän länsiö osaa opettaa perus virheet pois kun pääsette pelailemaan.
katso liitettä 229177
Se käsi pidetään lukittuna ja se oikenee vasta lopussa(siis pitäisi, mutta kun ei ole rentona). Se siis ei karkaa suoraksi kesken kaiken. Oon kaikella tapaa koittanut että saisin luonnolliseksi sen lopun ojennuksen, mutta en vain saa mitään tapaa menemään vielä luonnolliseksi. Ja tossa heitän forehandin puuttumisen takia oikealle kaartavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ja mitä katoin nyt tota roundingia, niin kyllä se käsi koukussa joo lähtee kiertämään jos se tonne noin koukkuun pääsee. Viistosta heitettynä kiekkoa en saa pidettyä ihan levelissä, vaan pitää vähän viistossa pitää, se nyt on sitten taas liikkuvuusjuttu.
 
Katoin muuten nuo Jaanin videot läpi ja aika hyviä neuvoja sielläkin. Jokunen kesä tullut heitettyä ja myönnän olevani vähän addikti jo, silti aina oppii uutta.
 
Olkapää toimii edelleen noin 2000 frisbee heiton jälkeen aivan normaalisti. Itseasiassa mä en huomaa missään kohtaa heitoissa tai levossa tai salilla että frisbee ottais mitenkään olkapäähän, eikä se liikeradan mukaan edes vois ottaa. Forehand ottaa olkapäähän kyllä jos sillä heittää. Backhand ei tippaakaan.

Screenshot-2021-07-07-at-14.53.28.jpg
 
Olkapää toimii edelleen noin 2000 frisbee heiton jälkeen aivan normaalisti. Itseasiassa mä en huomaa missään kohtaa heitoissa tai levossa tai salilla että frisbee ottais mitenkään olkapäähän, eikä se liikeradan mukaan edes vois ottaa. Forehand ottaa olkapäähän kyllä jos sillä heittää. Backhand ei tippaakaan.

katso liitettä 229400
Sulla on tekniikka hyvin hallussa etkä revi voimalla. Duunikaveri harrastaa kans ja vähän väliä on olkapää kipeenä. Liekkö joku tekniikkaongelma hänellä
 
Olkapää toimii edelleen noin 2000 frisbee heiton jälkeen aivan normaalisti. Itseasiassa mä en huomaa missään kohtaa heitoissa tai levossa tai salilla että frisbee ottais mitenkään olkapäähän, eikä se liikeradan mukaan edes vois ottaa. Forehand ottaa olkapäähän kyllä jos sillä heittää. Backhand ei tippaakaan.

katso liitettä 229400
Näenkö oikein että tässä kuvassa tehdään yhden käden pystysoutua? Ootko enemmänkin tehnyt ko. liikettä?
 
Pakko tarttua hieman tähän kiekon tussaamiseen mistä puhuit snapissa! En ota siihen kantaa miksi se pitää tussata niin isolla. Mutta syy miks kiekko merkataan onse, että esim jollain pro:lla tai miks ei amatöörilläkin saattaa olla vuosien saatossa kulunut kiekko mikä lentää tietyllä tavalla ja samanlaista et saa tehtyä / tai ostettua enään uudelleen.

Tosi usein kiekko ns. kulutetaan sopivaksi. Ja tästä syystä joku kiekko voi olla äärettömän tärkeä henkilölle vaikka kiekolla ei olisikaan mitään rahallista arvoa enään.
 
Mä teen palveluksen kaikille jotka omaa kiekkoja muiden numeroilla ja meen Allun pajalle ja katotaan millä tökötillä saadaan kiekot puhtaaksi. Sit voisin esittää kysymyksen, jos kerran niillä kiekoilla on niin kovasti arvoa ja ne on kulutettu oikeanlaiseksi, niin miksi ne sitten myy niitä?
 
Back
Ylös Bottom