Tuossahan on kyse juuri roundingista = kiekko joutuu kropan taakse. Tuolla tavalla et voi vain saada heittoon voimaa. Eiköhän länsiö osaa opettaa perus virheet pois kun pääsette pelailemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se käsi pidetään lukittuna ja se oikenee vasta lopussa(siis pitäisi, mutta kun ei ole rentona). Se siis ei karkaa suoraksi kesken kaiken. Oon kaikella tapaa koittanut että saisin luonnolliseksi sen lopun ojennuksen, mutta en vain saa mitään tapaa menemään vielä luonnolliseksi. Ja tossa heitän forehandin puuttumisen takia oikealle kaartavaa.Tuossahan on kyse juuri roundingista = kiekko joutuu kropan taakse. Tuolla tavalla et voi vain saada heittoon voimaa. Eiköhän länsiö osaa opettaa perus virheet pois kun pääsette pelailemaan.
katso liitettä 229177
Sulla on tekniikka hyvin hallussa etkä revi voimalla. Duunikaveri harrastaa kans ja vähän väliä on olkapää kipeenä. Liekkö joku tekniikkaongelma hänelläOlkapää toimii edelleen noin 2000 frisbee heiton jälkeen aivan normaalisti. Itseasiassa mä en huomaa missään kohtaa heitoissa tai levossa tai salilla että frisbee ottais mitenkään olkapäähän, eikä se liikeradan mukaan edes vois ottaa. Forehand ottaa olkapäähän kyllä jos sillä heittää. Backhand ei tippaakaan.
katso liitettä 229400
Kyllä se jotenkin sitten heittää väärin, koska olkapää ei tosissaan tee tossa juuri mitään.Sulla on tekniikka hyvin hallussa etkä revi voimalla. Duunikaveri harrastaa kans ja vähän väliä on olkapää kipeenä. Liekkö joku tekniikkaongelma hänellä
Näenkö oikein että tässä kuvassa tehdään yhden käden pystysoutua? Ootko enemmänkin tehnyt ko. liikettä?Olkapää toimii edelleen noin 2000 frisbee heiton jälkeen aivan normaalisti. Itseasiassa mä en huomaa missään kohtaa heitoissa tai levossa tai salilla että frisbee ottais mitenkään olkapäähän, eikä se liikeradan mukaan edes vois ottaa. Forehand ottaa olkapäähän kyllä jos sillä heittää. Backhand ei tippaakaan.
katso liitettä 229400
Vai vipari sivulle?Näenkö oikein että tässä kuvassa tehdään yhden käden pystysoutua? Ootko enemmänkin tehnyt ko. liikettä?
EtuvipariNäenkö oikein että tässä kuvassa tehdään yhden käden pystysoutua? Ootko enemmänkin tehnyt ko. liikettä?