Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee sitten kun olen mielestäni kehittynyt tarpeeksi. 85m paikaltaan driverilla on nyt tämän hetken pituus. Olen treenannut ja opiskellut kyllä varsin intensiivisesti. Pajun Seppoa tuin kanssa ja ostin sen tutoriaalivideon. Sillä sain ainakin paikaltaan tarkkuutta kovasti heittoon alle 60m matkoilla.Missä fribavideot?
Minkä speedinen vai onko noilla merkitystä kauheasti?Tulee sitten kun olen mielestäni kehittynyt tarpeeksi. 85m paikaltaan driverilla on nyt tämän hetken pituus. Olen treenannut ja opiskellut kyllä varsin intensiivisesti. Pajun Seppoa tuin kanssa ja ostin sen tutoriaalivideon. Sillä sain ainakin paikaltaan tarkkuutta kovasti heittoon alle 60m matkoilla.
10 nopeusMinkä speedinen vai onko noilla merkitystä kauheasti?
Voi hemmetti. Mitenkähän toi on niinkuin mahdollista?katso liitettä 229659
nyt sitä mainostetaan snäpissäkin
Oot varmaan tilannut sen ketjun. Paina unwatch.Moro. Onko tietoa miksi saan Tomi Takamaan ketjusta hälyjä vaikka en sinne ole mitään kommentoinnut. Teki joskus aikanaan ihan samaa. Nytten alkanut tekemään taas. Onko mulla joku täppi klikattu (en ainakaan ole löytänyt mitään) vai mikä on?
Kurkkaappa Simonin heitotAlkaa tekniikka löytymään heittoihin paikaltaan.