OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä fribavideot?
 
Missä fribavideot?
Tulee sitten kun olen mielestäni kehittynyt tarpeeksi. 85m paikaltaan driverilla on nyt tämän hetken pituus. Olen treenannut ja opiskellut kyllä varsin intensiivisesti. Pajun Seppoa tuin kanssa ja ostin sen tutoriaalivideon. Sillä sain ainakin paikaltaan tarkkuutta kovasti heittoon alle 60m matkoilla.
 
Jumalauta miten hieno toi olkapäälaite. Omalta salilta ei löydy minkäänlaista kunnollista vehjettä olkapäille ja joutuu vaan hinkkaa tangolla ja kässäreillä.

Hienosti oot kyl kehittynyt frisbeen heitossa. Tuun heittää femmat jos joskus törmään suhun radalla.
 
Tulee sitten kun olen mielestäni kehittynyt tarpeeksi. 85m paikaltaan driverilla on nyt tämän hetken pituus. Olen treenannut ja opiskellut kyllä varsin intensiivisesti. Pajun Seppoa tuin kanssa ja ostin sen tutoriaalivideon. Sillä sain ainakin paikaltaan tarkkuutta kovasti heittoon alle 60m matkoilla.
Minkä speedinen vai onko noilla merkitystä kauheasti?
 
01CFB6AE-9EAA-403B-9051-1090C1C5188C.png

nyt sitä mainostetaan snäpissäkin:LOL:
 
Moro. Onko tietoa miksi saan Tomi Takamaan ketjusta hälyjä vaikka en sinne ole mitään kommentoinnut. Teki joskus aikanaan ihan samaa. Nytten alkanut tekemään taas. Onko mulla joku täppi klikattu (en ainakaan ole löytänyt mitään) vai mikä on?
 
Moro. Onko tietoa miksi saan Tomi Takamaan ketjusta hälyjä vaikka en sinne ole mitään kommentoinnut. Teki joskus aikanaan ihan samaa. Nytten alkanut tekemään taas. Onko mulla joku täppi klikattu (en ainakaan ole löytänyt mitään) vai mikä on?
Oot varmaan tilannut sen ketjun. Paina unwatch.

Screenshot 2021-07-17 at 20.17.54.JPG
 
Back
Ylös Bottom