OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Olen seuraillut muutamaa kaveria, joilla on kesämökki ja aina niillä on kauhea savotta sen kanssa. Milloin pitää uusia kattoa, nostaa saunan nurkkaa, uusia julkisivua tms. Kauheet suunnitelmat joka loma, et mitä mökille lähdetään tekemään, "ja sit on kaikki kunnossa" - ja seuraavana kesänä taas keksitään jotain. Välillä turrutetaan monta sataa kilometriä suuntaansa viikonloppuna oikaisemaan laituria tai laittamaan ikkunoita. On kyllä niin raskaan kuuloista puuhastelua, että ei tule itselle ikinä mökkiä. Ite haluan ainakin vaan levätä ja rauhottua lomalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen seuraillut muutamaa kaveria, joilla on kesämökki ja aina niillä on kauhea savotta sen kanssa. Milloin pitää uusia kattoa, nostaa saunan nurkkaa, uusia julkisivua tms. Kauheet suunnitelmat joka loma, et mitä mökille lähdetään tekemään, "ja sit on kaikki kunnossa" - ja seuraavana kesänä taas keksitään jotain. Välillä turrutetaan monta sataa kilometriä suuntaansa viikonloppuna oikaisemaan laituria tai laittamaan ikkunoita. On kyllä niin raskaan kuuloista puuhastelua, että ei tule itselle ikinä mökkiä. Ite haluan ainakin vaan levätä ja rauhottua lomalla.
Sama homma! Ja ite ku rakentelee arkisin duunissa niin mielummin sitä itekki vaa lomal sluibailee ja ottaa iisisti. Ite ihmetelly kans ku frendit rakentelee himas ja mökil kaikki lomat kaikennäköst remppaa jne. Ite ei millää pystyis himas viel jatkamaa töitä :D
 
Jussit vaan kaikille.

850A9719.jpg
 
Jos tulee fiilis vuokrata mökki keskisuomesta niin voisin lähteä äijän kaa salille ja friballe.
 
Kiitos vain ja hyvää Juhannusta kaikille, liput on salossa vaikka me tämä maa on jo menetetty. Ikävä niitä lapsuuden aikojen Juhannuksia.
Suunta on jo täysin selvä. Enää pystytään vaikuttamaan jonkin verran kulmakertoimeen eli kuinka kovaa vauhtia tullaan alas.
 
Itsehän olen skeptinen padelia kohtaan, enkä ihan ymmärrä sen suosiota. Maantiepyöräilyä voisit kokeilla seuraavaksi. Ties vaikka ensi kesänä et puntteihin koskisikaan!
Oliskohan se asteen tylsää mun mielelle vain polkee eteenpäin?
 
Oliskohan se asteen tylsää mun mielelle vain polkee eteenpäin?

Se on ihan hyvää hommaa, maisemat vaihtuu nopeasti ja maantiefillarilla pääsee todella kovaa. Jos haluaa, sillä pystyy rullaamaan todella pitkiä matkojakin. Tai sitten vetää lyhyemmän lenkin kovalla sykkeellä.
 
Back
Ylös Bottom