OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Olishan se varmasti mielenkiintoista. Jos vääntämistä kokeilee, niin tietysti sovittava, ettei mitään räjähtävää repäsyä missään nimessä. Eikä muutenkaan liian vakavissaan väännä.
Ehkä kuitenkin jättää sen vääntämisen välistä ja keskittyy vaan forkkujen treenamiseen.

Kukas herra se nyt onkaan joka Pynnöstä jollain uudella videolla ohjeisti treenaamaan kädenväännön "apuliikkeitä". Voisi olla paljon annettavaa myös Mikelle
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olishan se varmasti mielenkiintoista. Jos vääntämistä kokeilee, niin tietysti sovittava, ettei mitään räjähtävää repäsyä missään nimessä. Eikä muutenkaan liian vakavissaan väännä.
Kädenvääntäjillä on vain yksi vaihde väännössä: TÄYSIÄ!

Esim aina reeneissä mahdoton lämmitellä kun jengi vaan vääntää maksimi kovaa kokoajan. Sama jos lajia esittelee messuilla lapsille.
 
Snadisti hieno promo kun R8 synnyttää RS3.
Pähee!
Vielä kun SQ7 synnyttäs RSQ3:n...
Odotan niin seuraavan sukupolven risakuukolmosta ja toivon, että tekevät siitä bensakoneellisen hybridin. Lähtee samantein tilaukseen, jos semmonen putkahtaa markkinoille.
 
Tuohon forkkujen jumimiseen: mulla voi olla viikossa 4-6 kiipeily-/ grippitreeniä kestoltaan 3-5h ja silti kehitystä tulee. Toki se on eri ku kolme sarjaa rannekääntöjä viikossa, mutta ihan vaan siltä kannalta, että aika levollisin mielin voi suhtautua ihmiskehon kapasiteettiin tehdä asioita.
 
Tuohon forkkujen jumimiseen: mulla voi olla viikossa 4-6 kiipeily-/ grippitreeniä kestoltaan 3-5h ja silti kehitystä tulee. Toki se on eri ku kolme sarjaa rannekääntöjä viikossa, mutta ihan vaan siltä kannalta, että aika levollisin mielin voi suhtautua ihmiskehon kapasiteettiin tehdä asioita.
Mä teen sitä tahtia kun dommist hellittää. Nyt alussa tulee toki tosi kipeeksi kun eri liikkeitä käyttää, mut pian voi tehdä 4 kertaa viikossa.
 
Lonsdalen nyrkkisaappaat on kanssa hyvät treeni bootsit. Ohut pohja, vähän jalkapöytään ja nilkkaan tukea ja sadisti korkoa osassa. Toki kyykätessä itsellä ainakin lankku kantojen alla. Ja toistaiseksi suoraan briteistä saa huokealla
 
Tuohon forkkujen jumimiseen: mulla voi olla viikossa 4-6 kiipeily-/ grippitreeniä kestoltaan 3-5h ja silti kehitystä tulee. Toki se on eri ku kolme sarjaa rannekääntöjä viikossa, mutta ihan vaan siltä kannalta, että aika levollisin mielin voi suhtautua ihmiskehon kapasiteettiin tehdä asioita.
6 päivää viikosta otetreenit ja 2 otetreeniä per päivä + voimanosto ja aerobiset. Kehittyy niin että heikompia hirvittää. :puntti::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure:
 
sadisti korkoa
1606319945640.png
 
Back
Ylös Bottom