Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos.Maksoin äsken vuoden vipit...
Ei sillai kuuma, mut aivan törkee hiki. Eikä ollut ainakaan toi mun maski mukava hengittää kun pienet röörit suun kohdalla ja happea kuitenkin kuluu tommoisessa treenissä.Tuliko edes kuuma tommoset vällyt päällä?
Ensi vuonna sitten sikakyykkyä sama puku päällä?Ei sillai kuuma, mut aivan törkee hiki. Eikä ollut ainakaan toi mun maski mukava hengittää kun pienet röörit suun kohdalla ja happea kuitenkin kuluu tommoisessa treenissä
Firverristä tilasin.Ehkä joku onkin jo maininnut, mutta aivan helvetin siistit noi Pakkiksen tube-videoiden uudet introt. Millä softalla tehty?
Mayors lokaation takia.Yksi sali Hesassa millä pitäisi käydä loppuelämä nykyisillä laitteilla niin missä kävisit ? Miettinyt missä alkaisi käymään
Mihin käytät? Itsellä pölyyntyi kaapissa aikansa kunnes myin eteenpäinJestas kun toi Crock pot on kätevä vekotin.
Mö ostin sen Expressin, joka on pressure cooker, sairaan nopeeta tehdä kaikkea ilman saatanan hajuja ja sotkuja.Mihin käytät? Itsellä pölyyntyi kaapissa aikansa kunnes myin eteenpäin
En ole kiinnostunut laisinkaan jenkkien politiikasta, mutta Biden ihan vain sen takia, että Trumppi on mun mielestä hassu trolli.Trump vai Biden, kumpaa Mike äänestäisi ja miksi?