OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Nyt oli onnistunutta YouTube mainontaa. Huomasin, että Pakkotoisto Storessa on vielä 15% alet, joten tilasin uudet versiot pakkiksen vetoketjuhuppareista. Mukavaa, että mustan lisäksi sai sinisen.
Nyt löytyykin sitten originelli huppari, ns. tarralogohuppari ja toi uus malli.
Kiitos Mikelle!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuunatut logot kaupassa.


Harjattu teräs
Harjattu teräs


Karu kulta
Karu kulta


Kulunut pronssi
Kulunut pronssi
 
Uudessa iPhonessa on 10-bittinen 4K 60fps Doby vision HDR video. Saattaapi ottaa ihan makeeta videota puhelimeksi. Ongelmahan noissa aina tulee olemaan polttovälit.
Mitä mieltä että jättivät laturin pois uudesta luurista?
 
Mitä mieltä että jättivät laturin pois uudesta luurista?
Ne jätti siis vain sen power brickin pois, piuha tottakai tulee. Taisivat tehdä ihan hinnan alennuksen sekä ympäristöjuttujen takia. Itelle ihan sama, noita latureita on kaappi väärällään aikaisemmista luureista. Enkä seinään kytke koskaan, ainoastaan ulkomailla. Mac proossa on kiinni piuha aina ja siinä lataan.
 
Ne jätti siis vain sen power brickin pois, piuha tottakai tulee. Taisivat tehdä ihan hinnan alennuksen sekä ympäristöjuttujen takia. Itelle ihan sama, noita latureita on kaappi väärällään aikaisemmista luureista. Enkä seinään kytke koskaan, ainoastaan ulkomailla. Mac proossa on kiinni piuha aina ja siinä lataan.
Niin siis se uus piuha ei käy vanhoihin powerbrickeihin ku eri liitin. Eli jos ei pysty proosta lataamaan niin sit tarttis ostaa se brick kuitenkin erikseen.
 
Niin siis se uus piuha ei käy vanhoihin powerbrickeihin ku eri liitin. Eli jos ei pysty proosta lataamaan niin sit tarttis ostaa se brick kuitenkin erikseen.
Niin tai jos nyt tarttee välttis sitä seinäpistoketta, niin adapteria väliin. Enemmän sillä puhelimella on merkitystä ja mitä siihen tuli. Sais tulla joku universaali tekniikka, jossa luurit latais tosta vaan lähellä esim tietokonetta, homepodia jne. Piuhoista pitäis päästä eroon kokonaan. Tämä minunkin työpiste on niin helvetillinen kaaoos piuhoja ja luovuin esim Streamdeckistä että saan edes yhden piuhan pois.

Ja oottakaas kun mennään kamerapuolelle ja valopuolelle. Joka kameralla vaikka olis sama merkki, on eri laturi. Tässä on vähiten järkeä.

IMG_3553.jpg
 
Niin siis se uus piuha ei käy vanhoihin powerbrickeihin ku eri liitin. Eli jos ei pysty proosta lataamaan niin sit tarttis ostaa se brick kuitenkin erikseen.
Jos syy tähän on ympäristö niin en oikein ymmärrä jos kumminkin pitää ostaa uus brick
Kun jossain oli vielä juttua että mäcin latauspiiri on ilmeisesti melko tarkka siitä millä sitä ladataan
 
Jos syy tähän on ympäristö niin en oikein ymmärrä jos kumminkin pitää ostaa uus brick
Ei pidä jos on kuten mulla, ettei tarvetta. Vähenee varmaan aika paljon sen brickin valmistaminen kun porukka lataa läppäristä jne.
 
Hienoa saada tuollainen dynamiikka, kun omassa järkkärissä vaatisi jonkun hdmi-tallentimen 😂
Järkät nyt on sentään stilleissä 14-bittisiä. Canon C100mk2 mikä mulla on, antaa 12-stopin dynamiikan C-logissa kuvattuna ja tottakai sillä logilla kuvaan.
 
Ei pidä jos on kuten mulla, ettei tarvetta. Vähenee varmaan aika paljon sen brickin valmistaminen kun porukka lataa läppäristä jne.
Itse tulee iPhone ladattua langattomalla laturilla. Tainnut toimia jo versiosta 8 ylöspäin. Luulisi että uusinkin sitä tukee.
 
Järkät nyt on sentään stilleissä 14-bittisiä. Canon C100mk2 mikä mulla on, antaa 12-stopin dynamiikan C-logissa kuvattuna ja tottakai sillä logilla kuvaan.
Juu. Alle kahden tonnin järkkereissä clogit, saati 12 bitin dynamiikat ei ihan toteudu. Mutta valintojen maailma
 
Back
Ylös Bottom