OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

"seittemänkolmeseiska boeing, lentokone"

Nyt vasta huomasin noi pari voimamiesvideota mitä olit kuvaillut, mennyt ihan ohi.
Hyvää vaihtelua ainakin minun mielestä. Ja näkyi molemmissa olevan aika hyvä tuo like/dislike suhde, selvästi muillekkin kelpaa. Aina nyt joku apina painaa sen peukun alaspäin vaikkei edes katsoisi koko videota.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lakki lähtee täältä päästä Mikelle! Moni ei jaksaisi tuollaista myllytystä. Itse en jaksaisi. Hyvää materiaalia tuottaaa epäitsekkäästi. Toivottavasti saisi edes hieman rahallistakin korvausta työstään!
 
Lakki lähtee täältä päästä Mikelle! Moni ei jaksaisi tuollaista myllytystä. Itse en jaksaisi. Hyvää materiaalia tuottaaa epäitsekkäästi. Toivottavasti saisi edes hieman rahallistakin korvausta työstään!
Ei osaa laskea välillistä hyötyä kun sisältöä tänne tuottaa, sekin on jotain. Suoranaisesti tube tulot menee just sillai, että bensat saa pois videoiden osalta monissa videoissa. Sitten noi tuottaa vähän extraa jos mennään päälle 30 tuhatta katsontaa, mutta niitä ei liiemmin ole. Striimaamaan kun aloin, niin tuben tulot viisinkertastui kuukaudessa.
 
Onkos illemmalla QA youtubessa taas? Ne on mukavia iltoja kun saa kuunnella sun juttuja.
Tänään ei enää kerkee striimaan, huomenna sit, tosin en ole varma.
On ehkä liian henkilökohtainen kysymys mutta tuleeko suurempaa rahavirtaa mainoksista vai kuvauksista?
Mainoksista hands down. Kuvaan hyvin vähän rahasta tällä hetkellä kun teen noita skl kuvauksia ilmaiseksi.
 
Ei osaa laskea välillistä hyötyä kun sisältöä tänne tuottaa, sekin on jotain. Suoranaisesti tube tulot menee just sillai, että bensat saa pois videoiden osalta monissa videoissa. Sitten noi tuottaa vähän extraa jos mennään päälle 30 tuhatta katsontaa, mutta niitä ei liiemmin ole. Striimaamaan kun aloin, niin tuben tulot viisinkertastui kuukaudessa.

Tuleeko tuolta sitten jo ihan hyvä summa jos videoiden ym. tulot viisinkertaistui?
 
Ai että sä osaat olla vittumainen.. Ei millään pahalla..
Minäminäminä.

Rich oli vitunmoinen nillitäjä heittereistä, aivan kuten sinäkin.
Kato hetki henkilöitä joilla on vitusti enemmän vihaajia (ja joista kirjoitellaan 18x enemmän pahempia juttuja kuin sinusta), miten suurin osa heistä reagoi? Ei oikeastaan mitenkään.
Vatanen, Jaajo, Jethro, Leppilampi nyt äkkiseltään.

Näistäkin myös pakkiksella kirjoitellaan että "vittu mitä paskoja" mutta eipä tunnu haittaavan
Voisitko pötkylä lopettaa? Eiköhän jokaisella ole oikeus suhtautua epäasiallisiin kommentteihin ihan itse valitsemallaan tavalla.
 
Tuleeko tuolta sitten jo ihan hyvä summa jos videoiden ym. tulot viisinkertaistui?
Reipas 1100 dollaria kuussa. Ironisesti ne vihaajat on sitten tässä auttaneet kun ei videokaan jää huomaamatta vaan se levitetään heti ja haukutaan pystyyn. Sikäli vähän kaksiteräinen miekka, mutta ne tosiaankin tekee sitä pakkomielteestä vaikka en esim striimeissä enää niille edes vastaa. Eli mun ei niitä tartte provota laisinkaan, vaan riittää kun teen materiaalia.
 
Tuo on kyllä käsittämätöntä että pitää jotain virallisia palautteita tekaistuista väärinkäytöksistä yhteistyökumppaneille lähettää. Siinä on jo jokin mielisairaus taustalla tai täytyy olla jossain kohti mennyt henk. koht. sukset tosi pahasti ristiin. Tai sitten vain tämä anonymiteetin tuoma suoja näyttää meidän todelliset kasvot.
 
@Mike Androidilla kun klikkaa lukematonta trediä niin se avaa ikkunan ihan palstan alalaitaan. Vaikka pitäs avata ensimmäisen lukemattoman viestin kohdalle. Tämä toimi aiemmin mutta nyt ollu jo monta päivää ongelmia. Sama vika kaikissa ketjuissa mulla.
 
Kylhän se on
NIinpä, en ainakaan itse ole kuullut tapauksesta joka olisi alkanut avautumaan vihaajista ennenkuin sillä on vihaajia. Kyllä se paska aina lähtee ekana niistä vihaajista ja sitten jokainen sen käsitelkööt miten käsittelee, vika siinä paskanheitossa on kuitenkin aina niillä vihaajilla, nehän sitä alunperin alkoivat tekemään.
 
@Mike Androidilla kun klikkaa lukematonta trediä niin se avaa ikkunan ihan palstan alalaitaan. Vaikka pitäs avata ensimmäisen lukemattoman viestin kohdalle. Tämä toimi aiemmin mutta nyt ollu jo monta päivää ongelmia. Sama vika kaikissa ketjuissa mulla.
Toi on penaalista kun noi ongelmat ilmenee aina Androidilla ja musta tuntuu, että liittyy jotenkin päivityksiin siinä käyttiksessä. Viekö se kellonajan painaminen sitten uusimpaan viestiin kuten pitääkin?
 
Toi on penaalista kun noi ongelmat ilmenee aina Androidilla ja musta tuntuu, että liittyy jotenkin päivityksiin siinä käyttiksessä. Viekö se kellonajan painaminen sitten uusimpaan viestiin kuten pitääkin?
Juu
 
Pitää koittaa, en oo tietääkseni mitään asetuksia ronklannut, yhtäkkiä vaan tuli probleemat päälle. Oon ootellut raportoiko muut ongelmista mut taidan olla yksin nyt tämän kanssa.
 
Pitää koittaa, en oo tietääkseni mitään asetuksia ronklannut, yhtäkkiä vaan tuli probleemat päälle. Oon ootellut raportoiko muut ongelmista mut taidan olla yksin nyt tämän kanssa.
Muut vois kuittaa kanssa jos on vastaavaa ongelmaa, niin sitten löydetään joku yhteinen lanka josta vois sitten katoa mikä vikana.
 
Back
Ylös Bottom