Ei siellä ole enää kahteen päivään reagoitu mitenkään, vaan kaikki heivattu ulos. Alettiin valmistautumaan SM-striimiin, jonne otettiin moderaattoreita kanavan jäsenistä. Paljon mukavampi striimaa kun ei edes näe niitä negoja, koska kyllä ne vaikuttaa tekemiseen kun esim tossa viikolla sinne kirjoitettiin kaksi viestiä.
"Laita Hessu kiehuvaan veteen ja kuvaa se"
"Tukehduta Hessu pussissa ja syö sen silmät".
Ole siinä nyt sitten ottamatta kantaa mitenkään, joten päätin sitten että ei niitä enää koskaan takaisin päästetä, vaikka tekisivät uusia nickejä, niin ne heivataan heti ulos. Ja tosiaankin, nyt ekaa kertaa jäi kiinni yksi vihaaja, voi jeesus mikä repeäminen sille mikä säälittävä tapaus sieltä tuli. Kunnon mallikansalainen ja on suorastaan hupaisaa miten tommoista vielä jotkut puolustaa jota videolla vartijat taluttaa ostarista ulos häiriökäyttäytymisen takia. Ja jos kuten sanoin, menisin niistämään sen nokan, niin sitten sitä ollaan ihan kauhuissaan kun paha iso Mike nauraa ja heittää tommoista läppää. Ei paljoa kaveria enää näkynyt, sitä ennen kyllä joka striimissä aukomassa päätänsä.
Mulle ei vain mene jakeluun, millä oikeustajulla noi sairaat kirjoitukset on ihan ok, mutta niihin reagoiminen ei ole. En vain tajua. Mutta jatkossa tosiaankin modet ja minä pidetään huoli, ettei se pääse edes alkamaan. Ne tulee aina porukalla joku 10 vajakkia hokemaan jotain "kuka löi jouluna". Nyt niitä viskotaan niskasta ulos liukuhihnalla ja parissa päivässä ne loppui koska ei niitä ole kun se 10 sitkeintä mielisairasta.
Ja ihan turha mua on verrata Vataseen, Vatanen oli 10 vuotias kun mä jo katsoin tota paskaa netissä.