OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Veikkaanpa että tuolla rahalla saa samaisesta paikasta useamman kymmenen hengen tilaisuuden tarjoiluineen. Siinä ei myyjällä ole vaan ollu pelisilmää Miken kuvauksille, on vaan ilmoitettu joku älytön tilan minimihinta.
Oikeesti? Soutustadionilta?
Mä veikkaan että ei saa.

Eihän se stadika itseasiassa ole kuin katsomo. Korkeasaaren karhulinna ja apinatalo on samaa rakennustyyliä.
Ite menisin sinne aidan yli. En usko minkäänlaiseen varsinaiseen valvontaan. Betonikatsomo, ei sieltä nykynuoriso saa edes mitään rikottua...

Toisaalta ymmärrän kyllä ettei mitään laitteistoja viitsi alkaa virittelemään jos vaan menee luvatta sinne hengailemaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko toi striimissä ollut uhoaminen joku läppä?
Ei siis millään pahalla mutta taas kerran lisää löylyä heittereille kun niihin reagoi 😅

Eikö noihin reagoimisen vois tehdä fiksusti kuten valtaosa julkisuuden henkilöistä?
 
Oliko toi striimissä ollut uhoaminen joku läppä?
Ei siis millään pahalla mutta taas kerran lisää löylyä heittereille kun niihin reagoi 😅

Eikö noihin reagoimisen vois tehdä fiksusti kuten valtaosa julkisuuden henkilöistä?
Se oli pränkki kuten sanoin siihen perään. Saatiin kaveri kuseen allensa. Et ole paljoa tainnut striimeja katsoa, vaan ylilautaa lukea koska jos katsoisit, näkisit miten se meni ja miten sen jälkeen on siivottu 2 päivää kaikki apinat sieltä pois. Herättääkin kysymyksen, et kai vain ole yksi niistä kun roikut laudalla?
 
Vipeille on nyt optiona tumma teema. Oikeasta alareunasta voi vaihtaa.

Screenshot 2020-09-06 at 22.25.08.png
 
Se oli pränkki kuten sanoin siihen perään. Saatiin kaveri kuseen allensa. Et ole paljoa tainnut striimeja katsoa, vaan ylilautaa lukea koska jos katsoisit, näkisit miten se meni ja miten sen jälkeen on siivottu 2 päivää kaikki apinat sieltä pois. Herättääkin kysymyksen, et kai vain ole yksi niistä kun roikut laudalla?
Kyllä mä käyn silloin tällöin laudalla, sieltä ton pätkän bongasin. Käythän sinäkin joten molemmat ollaan yksiä niistä?

Striimejä en oo kuin paria seurannut, asiallista settiä kylläkin ollut ne pienet hetket joita oon kerennyt kattomaan.

En voi tietenkään sanoa millaista on jos ympäri nettiä joka päivä kirjoitellaan mutta kun siltä ei voi välttyä jos vähänkään julkisuutta on. Mut se reagoiminen vaan lisää niitä, aivan kuten yrität hätistää kärpästä, vittu se opi vaikka kuin yrität häätää.

Vatanen on malliesimerkki, ihan tajuton määrä vihaajia mutta eipä tuo tunnu niihin reagoivan. Oisko niitä vielä enemmän tai aktiivisempia jos vatanen uhoais vetää turpaan jotain joka netissä kirjoittelee? Mene ja tiedä.

Jumalaisen kaunis Sara Sieppi taas on esimerkki huonosta reagoinnista. Välillä avautuu vihaajista ja vastaa näihin huuteluihin. Omistaa myös erittäin suuren joukon vihaajia. Jos ei reagois vihaajiin, oisko niitä vähemmän tai olisivatko vähemmän aktiivisia? Mene ja tiedä
 
Ei siellä ole enää kahteen päivään reagoitu mitenkään, vaan kaikki heivattu ulos. Alettiin valmistautumaan SM-striimiin, jonne otettiin moderaattoreita kanavan jäsenistä. Paljon mukavampi striimaa kun ei edes näe niitä negoja, koska kyllä ne vaikuttaa tekemiseen kun esim tossa viikolla sinne kirjoitettiin kaksi viestiä.

"Laita Hessu kiehuvaan veteen ja kuvaa se"
"Tukehduta Hessu pussissa ja syö sen silmät".

Ole siinä nyt sitten ottamatta kantaa mitenkään, joten päätin sitten että ei niitä enää koskaan takaisin päästetä, vaikka tekisivät uusia nickejä, niin ne heivataan heti ulos. Ja tosiaankin, nyt ekaa kertaa jäi kiinni yksi vihaaja, voi jeesus mikä repeäminen sille mikä säälittävä tapaus sieltä tuli. Kunnon mallikansalainen ja on suorastaan hupaisaa miten tommoista vielä jotkut puolustaa jota videolla vartijat taluttaa ostarista ulos häiriökäyttäytymisen takia. Ja jos kuten sanoin, menisin niistämään sen nokan, niin sitten sitä ollaan ihan kauhuissaan kun paha iso Mike nauraa ja heittää tommoista läppää. Ei paljoa kaveria enää näkynyt, sitä ennen kyllä joka striimissä aukomassa päätänsä.

Mulle ei vain mene jakeluun, millä oikeustajulla noi sairaat kirjoitukset on ihan ok, mutta niihin reagoiminen ei ole. En vain tajua. Mutta jatkossa tosiaankin modet ja minä pidetään huoli, ettei se pääse edes alkamaan. Ne tulee aina porukalla joku 10 vajakkia hokemaan jotain "kuka löi jouluna". Nyt niitä viskotaan niskasta ulos liukuhihnalla ja parissa päivässä ne loppui koska ei niitä ole kun se 10 sitkeintä mielisairasta.

Ja ihan turha mua on verrata Vataseen, Vatanen oli 10 vuotias kun mä jo katsoin tota paskaa netissä.
 
Oonko puolustanut tai sanonut olevan ok?
Edelleen se reagoiminen vaan yllyttää kirjoittamaan lisää. Niin kauan kuin kirjoitukset tulee anonyymisti niin eihän sillä pitäis olla mitään virkaa. Sitten jos ruetaan valheita levittämään niin sehän on kunnianloukkaus toki ja niistä vaan yhteyttä poliisiin.

Nettikirjoittelusta ei pääse muuten eroon kuin kieltämällä netti.
 
Sitten jos ruetaan valheita levittämään niin sehän on kunnianloukkaus toki ja niistä vaan yhteyttä poliisiin.
10 kertaa tehnyt rikosilmoituksen, joka ikinen keskeytetty pedofiilisyytöksiä myöten. Että se siitä poliisista. Valitin siitä oikeusasiamiehelle ja ne vain vastas, että poliisi päättää. Mikähän virka silläkin palvelulla sitten on. Kesti 6kk saada vastaus. Jos joku tulis ampumaan mua, niin tiedän jo kyttien vastauksen "Tutkinta keskeytetään yleisharkinnan johdosta, tekijää ei kuitenkaan saada kiinni".

Mä tiedän, että on helppo nähdä mut aina syyllisenä kaikkeen ja varsin ihanaa se sitten ilmoittaa, mutta joskus varmaan vois ne toiset katsoa peiliin, että olisko itsessäkin jotain vikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo on kyllä vitun perseestä.
Ja se on resurssien puutteesta johtuvaa satavarmasti eikä mitään henkilökohtaista (eikä tähän nyt pliis mitään elämänkoulu "hyvin ne kerkee munkilla abcilla käydä vöyh vöyh")

Ehkä tästä vois päättäjiä syyttää eikä itse poliisia. En ole ollut töissä poliisina mutta voisin veikata että on ihan vitunmoiset paperipinot pöydillä käsiteltävänä ja kaikenmaailman vasemmistolaiset yrittää saada vähennettyä heidän toimintaa
 
Tuo on kyllä vitun perseestä.
Ja se on resurssien puutteesta johtuvaa satavarmasti eikä mitään henkilökohtaista (eikä tähän nyt pliis mitään elämänkoulu "hyvin ne kerkee munkilla abcilla käydä vöyh vöyh")

Ehkä tästä vois päättäjiä syyttää eikä itse poliisia. En ole ollut töissä poliisina mutta voisin veikata että on ihan vitunmoiset paperipinot pöydillä käsiteltävänä ja kaikenmaailman vasemmistolaiset yrittää saada vähennettyä heidän toimintaa
Ja sitten miten mä voin olla huomioimatta tämmöistä kun sitten mulle fastiltä kyseltiin, että mikäs tää on.

Postasivat laudalla tämän ja yllyttivät kaikkia antamaan feikkipalautetta ja valehtelemaan kaikkea. Joskus toivoisi, että kritiikin heittäjät olis itse samassa tilanteessa ja ignooraisivat sponsorilta tulevat kyselyt. Arvaa kaksi kertaa tekikö kytät mitään tolle, jonka piti olla jo vähän vakavampaa kun on liiketoimintaa haittaavaa häirintää.

Screen Shot 2016-10-14 at 13.22.57.png


Ja en olis ihan varma tosta ettei kytät kerkee, kyllä ne noita keissejä muille hoitelee.

Epäilty uhri on mies, jota on luonnehdittu Lokan blogissa muun muassa mielenvikaiseksi, sosiopaatiksi ja narsistiksi.

Voi kyynel, liitä tohon sata muuta herjaa niin ollaan tasolla mitä mä saan.


Noi paskat nyt on vain kestettävä kun on julkisuudessa, mutta sitten jengi ei kestä jos mä vastaan jotain. Hirvee poru tulee siitä, mutta ei tosta paskasta. Ja mä en voi puoliakaan näyttää kun osa on niin vitun sairaita photoshoppeja. Poliiisi ne on saanut, mutta kuten sanottu, niitä ei kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:
Jaa, missähän kohtaa nyt oon väittänyt että sponsorin kyselytkin pitäis ignoorata?

Edelleen oon tarkoittanut että turhat huutelut jättää omaan arvoonsa.
Mike hei vittu sulla on pieni myssy

Silloin kun oikeasti väärää tietoa levitetään tai tehdään jotain tommosta niin asiaankuuluviin tahoihin yhteys. Tossa tilanteessa sponsori ja poliisi.

Itse arvostan tekemisiäsi ja kaikkea sitä mitä tän lajin eteen oot uurastanut. Myös se että vastaat täällä pakkiksella on hienoa (no joo, odotettavaa totta kai ylläpitäjältä)
 
Edelleen se reagoiminen vaan yllyttää kirjoittamaan lisää.

Kyllä se Miken provoaminen on harkittua se lisää klikkejä ja se lisää mainostuloja

Raskasta sitä on katsoa muutamia kertoja striimiä koittanut katsoa ja aina alle 5min puhe siirtyy ylilautaan ja provot alkaa niin olen sulkenut striimin

Toki voi olla että oma ajoitus striimin katsomisessa on ollut huono ja kisat varmaan katson jos pysyy meno asiallisena
 
Ei siellä ole enää kahteen päivään reagoitu mitenkään, vaan kaikki heivattu ulos. Alettiin valmistautumaan SM-striimiin, jonne otettiin moderaattoreita kanavan jäsenistä. Paljon mukavampi striimaa kun ei edes näe niitä negoja, koska kyllä ne vaikuttaa tekemiseen kun esim tossa viikolla sinne kirjoitettiin kaksi viestiä.

"Laita Hessu kiehuvaan veteen ja kuvaa se"
"Tukehduta Hessu pussissa ja syö sen silmät".

Ole siinä nyt sitten ottamatta kantaa mitenkään, joten päätin sitten että ei niitä enää koskaan takaisin päästetä, vaikka tekisivät uusia nickejä, niin ne heivataan heti ulos. Ja tosiaankin, nyt ekaa kertaa jäi kiinni yksi vihaaja, voi jeesus mikä repeäminen sille mikä säälittävä tapaus sieltä tuli. Kunnon mallikansalainen ja on suorastaan hupaisaa miten tommoista vielä jotkut puolustaa jota videolla vartijat taluttaa ostarista ulos häiriökäyttäytymisen takia. Ja jos kuten sanoin, menisin niistämään sen nokan, niin sitten sitä ollaan ihan kauhuissaan kun paha iso Mike nauraa ja heittää tommoista läppää. Ei paljoa kaveria enää näkynyt, sitä ennen kyllä joka striimissä aukomassa päätänsä.

Mulle ei vain mene jakeluun, millä oikeustajulla noi sairaat kirjoitukset on ihan ok, mutta niihin reagoiminen ei ole. En vain tajua. Mutta jatkossa tosiaankin modet ja minä pidetään huoli, ettei se pääse edes alkamaan. Ne tulee aina porukalla joku 10 vajakkia hokemaan jotain "kuka löi jouluna". Nyt niitä viskotaan niskasta ulos liukuhihnalla ja parissa päivässä ne loppui koska ei niitä ole kun se 10 sitkeintä mielisairasta.

Ja ihan turha mua on verrata Vataseen, Vatanen oli 10 vuotias kun mä jo katsoin tota paskaa netissä.
Siis koirasta kirjotettiin tollasta?? Itellä ei hermo kestäis jos tollasta sairasta paskaa heitellään. Kertoo ihmisestä aika helvetisti kun tollasta edes viitsii heittää ties vaikka pystyisivät tehdäkki tollasta.
 
Tämä on kyllä hyvä sivusto alan harrastajille, hieno paikka kisaajille saada näkyvyyttä! Parasta antia on kuitenkin Miken videot! Näistä kiitollisena vuoden VIP:it
 
Kyllä se Miken provoaminen on harkittua se lisää klikkejä ja se lisää mainostuloja
Ja ne normaalit provot oli tyyliin annetaan puhelinnumero ja sitten laitetaan luuri kellottamaan minuutti. Sitten pyydetään että se vihaaja soittaa ja sanoo puhelimessa sen, siis ihan harmitonta hauskanpitoa josta kaikki tykkää ja pyytää sen tekemään. Mutta enää edes noita ei tehdä, vaan kanava on siivottu. SM-kisassa ei keskitytä chattiin, vaan kisoihin.
 
Siis koirasta kirjotettiin tollasta?? Itellä ei hermo kestäis jos tollasta sairasta paskaa heitellään. Kertoo ihmisestä aika helvetisti kun tollasta edes viitsii heittää ties vaikka pystyisivät tehdäkki tollasta.
Joo ja toinen niistä oli kanssa omalla nimellään, sen kanavaa en edes näyttänyt, koska siellä selvis, että se on vammainen. Samalla se sitten sanoi "seuratkaa mun kanavaa". Eli tulee jotain noin sairasta kirjoittamaan ja sitten pyytää seuraamaan kanavaa. Oli siis joku oikeasti vammainen tyyppi eikä sellaista nyt voi alkaa roustaamaan mitenkään. Sen nyt vielä jotenkin ymmärsin, että se ei täysillä käy. Pitäis ajatella kaikista samalla tapaa.

Mutta siis älkööt huoliko, jatkossa ei paljoa negaa striimeissä enää näy. Pakkotoiston kanava otti melkoisen harppauksen eteenpäin kun striimit alkoi. Se tuottaa 5 kertaa enemmän 4 viikon jälkeen. Striimit on edelleen siellä vakiona mutta niissä ei mitään paskaa enää tule olemaan. Ne jotka nyt kaksi päivää ovat katsoneet, voivat kuitata miten se muuttui.
 
Back
Ylös Bottom