OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muut vois kuittaa kanssa jos on vastaavaa ongelmaa, niin sitten löydetään joku yhteinen lanka josta vois sitten katoa mikä vikana.
Testaamalla löysin että trediä klikkaamalla siirtyy ihan oikein suoraan ensimmäiseen lukemattomaan viestiin.

Jos avaan lukemattoman tredin uuteen välilehteen mutta jatkan tredien selaamista alaspäin niin uudessa välilehdessä oleva tredi rullautuu alalaitaan eli ongelma josta eilen kerroin.
 
Jos avaan lukemattoman tredin uuteen välilehteen mutta jatkan tredien selaamista alaspäin niin uudessa välilehdessä oleva tredi rullautuu alalaitaan eli ongelma josta eilen kerroin.
Vahvasti kuulostaa että avaat uuden privaatin välilehden, jossa tracking estetty.
 
Vahvasti kuulostaa että avaat uuden privaatin välilehden, jossa tracking estetty.
En avaa yksityiseen välilehteen. Tämä ongelma on tullut päälle äskettäin, sitä ennen kaikki toimi normaalisti. Pitää vielä kokeilla eri selaimella. Antaa tämän nyt muutoin olla, mut tuun kertomaan sit jos löydän jonkun ratkaisun.
 
En avaa yksityiseen välilehteen. Tämä ongelma on tullut päälle äskettäin, sitä ennen kaikki toimi normaalisti. Pitää vielä kokeilla eri selaimella. Antaa tämän nyt muutoin olla, mut tuun kertomaan sit jos löydän jonkun ratkaisun.
No onneksi ei mikään rampauttava toiminto forumin osalta.
 
Tama ei ole varsinainen ongelma mutta kerran forum kutsui minua mulkuksi ja vaitti etta mulla on AdBlocker paalla, vaikka ei ollut 😁
 
Olin kuulevinani, että striimissä mietit mistä saisi hevosen kylmäpaistia. Sitähän siis myydään vähän kuin meetvurstia kutakuinkin kaikissa vähänkin isoimmissa ruokakaupoissa. On helvetin hyvää sekä leivän päälle että sellaisenaan.

 
Miksi just hevosta? Ethän sä tunnista oli se leikkele sit hevosta, nautaa tai kalkkunaa. (Vitsi vitsi) 😂 Kuhan kiusaan, ku viimeksi podcastissa meni jokaikinen arvaus väärin sokkona tehdyssä makutestissä. 😬
Ainakin se on esim tavan metukkaan verrattuna vähärasvaisempaa. Maistuu enemmän lihalle, vähemmän rasvalle. Ja on oikeesti äärimmäisen hyvän makuinen, kannattaa kokeilla.
 
Suurin osa ainakin minun salikavereistani tuomitsee naisten roinaamisen.
Miksi sä Mike sensuroit naisten roinaamista ja naisbodareita kritisoivia viestejä Pakkikselta?
Meilläkin oikeus mielipiteeseemme.
 
Suurin osa ainakin minun salikavereistani tuomitsee naisten roinaamisen.
Miksi sä Mike sensuroit naisten roinaamista ja naisbodareita kritisoivia viestejä Pakkikselta?
Meilläkin oikeus mielipiteeseemme.
Mielipiteeseen on oikeus mutta mikä kieltää naisten roinaamisen?
Eikö jokainen saa ihan itse päättää mitä kroppaansa työntää, oli sitten mies tahi nainen.

Lähinnä sitä kun yleensä nää "mielipiteet" asiasta on niin vitun yliampuvia ja kauhistelevia eikä mitään asiallisia tekstejä..
 
Mielipiteeseen on oikeus mutta mikä kieltää naisten roinaamisen?
Eikö jokainen saa ihan itse päättää mitä kroppaansa työntää, oli sitten mies tahi nainen.

Lähinnä sitä kun yleensä nää "mielipiteet" asiasta on niin vitun yliampuvia ja kauhistelevia eikä mitään asiallisia tekstejä..
Laki ei kiellä sen enempää kuin miestenkään.
Siinä missä Susta viikossa lähinnä parantaa miehen terveyttä, sama annos samaa ainetta tuhoaisi naisen terveyttä ja naiseutta. Roinalla on ns. sukupuolierityisiä vaikutuksia.
Maskuliinisuus siihen kuuluvine isoine lihaksineen ja voimineen on miehelle hyvä juttu, mutta naiselle huono juttu.
Jos siis läheiseni aloittaisi roinaamisen, mielipiteeni asiasta riippuisi siitä, onko hän mies vai nainen. Normaaliin inhimilliseen välittämiseen kuuluu, että kannustetaan toisia tekemään hyviä ja onnellisuuteen johtavia päätöksiä.
 
Noniin, tömmöistä minä saan kestää. Ylilaudalla on joku kampanja, jossa mailaavat väärillä tiedoilla kuraa fitnesstukulle ja sponsoreille koittaen katkaista yhteistyön. Jos haluatte auttaa kuten aikanaan vastaavassa tilanteessa Fastin kanssa, niin mailatkaa se oikeaa palautetta tonne. Alkaa menemää jo aikalailla laittomaksi yritystoiminnan haittaamiseksi. Teitä asiallisia seuraajia on kuitenkin valtavasti enemmän, niin ei sitten vääristy se palaute.


Tää on ihan naurettavaa että mun pitää puolustautua teiltä apua pyytämällä.

Screenshot 2020-09-09 at 22.05.19.png
 
Back
Ylös Bottom