OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://youtu.be/OZC2XHO-WbE

Siinä rikukin asia sanoo 4.35 eteenpäin

Mutta tossahan Rich nimenomaan ottaa kantaa ja reagoi. Jos mä tekisin noin, se kuitattais, että heitän vain bensaa liekkeihin. Mutta joo, vihaaminen kyllä vaikuttaa joihinkin ihmisiin ja 20 vuotta mä olen Pakkotoistoa vetänyt ja valitettavasti se muhunkin on vaikuttanut vaikka ei pitäisi. Mutta kuka tässä nyt täydellinen olisi ja toisaalta kuka tässä nyt näin paljon vihaa ansaitsisi. Mutta onhan tässä parantanut suhtautumistaan hiljalleen, mutta syvässä on oman persoonan kaivaminen esiin ja sen muokkaaminen semmoiseksi joka ei välitä vittuakaan.

Sitten kun elää tunteilla vahvasti niin parisuhteissa, leffoissa, matkoilla ja netissä, niin kyllähän sen tietää että tunteisiin menee ja lujaa meneekin, mutta mulla on sentään tunteet, enkä ole mikään kylmä runkkari. Tunnen vahvasti positiiviset asiat ja vahvasti negatiiviset. Innostun tosi kovaa pienistäkin asioista ja menen alakuloiseksi pienistä asioista. Ei ole kaikki siis ihan kotona tässä pääkopassa, mutta sen kanssa on pärjätty ja tässä sitä edelleen jalat maassa ollaan eikä leijuta. Ikävää on olla suhteellisen yksin sen asian kanssa kun ainoa joka tarkalleen ymmärrää, on oma rakas. Ette te ymmärrä, te vain ajattelette, että "mikset vain ignooraa". Voi kun voisin, niin en vittuakaan välittäisi.
 
Pointti olikin se että Riku nimenomaan pitää vihaajista ja lyö bensaa liekkeihin ihan tarkoituksella

Jossain vaiheessa tuntu että videoitten alussa oleva good mf morning tuli vielä isommalla volyymilla kun sekin herätti keskustelua ja sama homma what ever it takes lauseella

Pääasia oli että puhetta riitti
 
Mutta tossahan Rich nimenomaan ottaa kantaa ja reagoi. Jos mä tekisin noin, se kuitattais, että heitän vain bensaa liekkeihin. Mutta joo, vihaaminen kyllä vaikuttaa joihinkin ihmisiin ja 20 vuotta mä olen Pakkotoistoa vetänyt ja valitettavasti se muhunkin on vaikuttanut vaikka ei pitäisi. Mutta kuka tässä nyt täydellinen olisi ja toisaalta kuka tässä nyt näin paljon vihaa ansaitsisi. Mutta onhan tässä parantanut suhtautumistaan hiljalleen, mutta syvässä on oman persoonan kaivaminen esiin ja sen muokkaaminen semmoiseksi joka ei välitä vittuakaan.

Sitten kun elää tunteilla vahvasti niin parisuhteissa, leffoissa, matkoilla ja netissä, niin kyllähän sen tietää että tunteisiin menee ja lujaa meneekin, mutta mulla on sentään tunteet, enkä ole mikään kylmä runkkari. Tunnen vahvasti positiiviset asiat ja vahvasti negatiiviset. Innostun tosi kovaa pienistäkin asioista ja menen alakuloiseksi pienistä asioista. Ei ole kaikki siis ihan kotona tässä pääkopassa, mutta sen kanssa on pärjätty ja tässä sitä edelleen jalat maassa ollaan eikä leijuta. Ikävää on olla suhteellisen yksin sen asian kanssa kun ainoa joka tarkalleen ymmärrää, on oma rakas. Ette te ymmärrä, te vain ajattelette, että "mikset vain ignooraa". Voi kun voisin, niin en vittuakaan välittäisi.
Niin, Rich olikin henkilö joka ruokki trollaajia aika reippaasti..

En mä jaksa enää, jatkakaa :D
 
Niin, Rich olikin henkilö joka ruokki trollaajia aika reippaasti..
Niin mäkin tein striimeissä välillä, mutta mun kohdalla se onkin virhe, Pianan kohdalla ei. Ota tosta nyt sit selvää, tosin en aio striimeissä enää reagoida.
 
Niin mäkin tein striimeissä välillä, mutta mun kohdalla se onkin virhe, Pianan kohdalla ei. Ota tosta nyt sit selvää, tosin en aio striimeissä enää reagoida.
Ai että sä osaat olla vittumainen.. Ei millään pahalla..
Minäminäminä.

Rich oli vitunmoinen nillitäjä heittereistä, aivan kuten sinäkin.
Kato hetki henkilöitä joilla on vitusti enemmän vihaajia (ja joista kirjoitellaan 18x enemmän pahempia juttuja kuin sinusta), miten suurin osa heistä reagoi? Ei oikeastaan mitenkään.
Vatanen, Jaajo, Jethro, Leppilampi nyt äkkiseltään.

Näistäkin myös pakkiksella kirjoitellaan että "vittu mitä paskoja" mutta eipä tunnu haittaavan
 
Niin mäkin tein striimeissä välillä, mutta mun kohdalla se onkin virhe, Pianan kohdalla ei. Ota tosta nyt sit selvää, tosin en aio striimeissä enää reagoida.
Sitä yritänkin sanoa että ihan tarkoituksella sen teet ja tehnyt jo vuosia että riittää puhetta ja liikennettä. En sano että on virhe tai kummankaan osalta
Videoissa se ei näy ja veikkaa jos Riku olisi striimannut olisi nekin ollut raskaita katsottavia.
Mutta lopetan myöskin ja alan nukkumaan
 
Se on täällä helppo jeesustella että miten pitäisi vihaajiin suhtautua mutta harvalla täällä on kuitenkaan kokemusta siitä millaista on oikeasti olla siinä vihatun asemassa. Itse aikanaan pienellä kylällä asuneena en kuulunut siihen "porukkaan" vaan kuljin omia polkujani ja sitä kautta jouduin eräänlaisen kiusaamisen/vainoamisen kohteeksi ja kyllä siitä on aika vaikea olla välittämättä kun sitä päivästä toiseen joutuu kokemaan. Täältä kyllä sympatiat ihan täysin Miken puolella ei ole helppoa olla tuon kaiken vihan keskipisteenä.
 
Mä olin täällä jonkun aikaa modena vuosia sitten, enkä ole mitenkään verrattavissa Mikeen tunnettavuudessa, mutta niin vain mun nimi kaivettiin esille, ja paskaa tuli niskaan koko ajan. Olen siviiliammatiltani töissä baarissa ja aina ollut sitä mieltä että kestän kaiken koska toimin humalaisten kanssa joilta tulee ihan kaikki paska niskaan. Ja kestän sen tosi hyvin. Silti se paska mitä tuli täällä netissä vastaan ihan vain vaikka olin pakkiksen mode, on aivan järkyttävää. Sanoisin että täällä kukaan ei ymmärrä sitä paskan määrää mitä Mikelle tulee joka puolelta päälle, pitää olla oikeasti täysin tunnoton jos se ei tuntuisi missään. En kirjoita tätä edes puolustellakseni Mikeä, mulla on ollut Miken kanssa ihan omat väännöt, mutta jos joku anonyymi tulee selittää että miksi reagoit ja mikset ole vaan ihan fine, niin ei se mene ihan niin. Joku voi pystyä sellaiseen täysin tunteettomaan reagointiin, tai niin ettei edes lue, kaikki ei.

Sanoisinkin että jos joku ei ymmärrä sieltä anonyymiteetin takaa mitä tarkoitan, niin tähän voi omaa nimeään kirjoittaa ja katsoa miten pitkälle pokka riittää kun 5-10 tyyppiä vähän hiillostaa kaikissa somekanavissa. Mike on täällä omalla nimellään, mä moderoin nimimerkin takaa ja sekin selvitettiin, aika nopeasti huomasin miten paskaa se on. Ja sama on käynyt muillekkin modeille täällä, eikä tämä ole ainoa palsta missä niin on käynyt.
 
Mistähän se johtuu että juuri Pakkotoisto on joutunut tälläiseen myllytykseen internetissä? Onko se siitä kun palstalla on selkeä keulakuva joka on otettu kiusaamisen kohteeksi ja täten koko pakkotoisto saa lokaa niskaan lapsukaisilta?

Itse tulee seurattua paria muutakin palstaa enkä mä koskaan ole nähnyt/kuullut että ne joutuu tämmöisen kohteeksi? Toki niissä ei myöskään ole yhtä tiettyä henkilöä joka olisi selkeä keulahahmo kyseisellä palstalla.
 
Toki niissä ei myöskään ole yhtä tiettyä henkilöä joka olisi selkeä keulahahmo kyseisellä palstalla.
Joo, ei henkilöidy vastaavat palstat niin vahvasti yhteen ihmiseen joka sitten on vielä esillä hyvin paheksutussa lajissa. En usko että samanlaista kuran heittoa olisi jos forumi keskittyisi vaikka autourheiluun ja ajelisin videoilla.
 
Vipit, tonne toiseen ketjuun jo laitoin, että jos löydätte jotain väribugia tosta tummasta teemasta, niin laittakaa tähän tai tonne palauteketjuun. Tota teemaa pyydettiin ja laitoin vippieduksi, en tosin ole varma miten kukaan haluaa katsoa mustaa forumia, mutta ohan nyt kuitenkin.
 
Joo, ei henkilöidy vastaavat palstat niin vahvasti yhteen ihmiseen joka sitten on vielä esillä hyvin paheksutussa lajissa. En usko että samanlaista kuran heittoa olisi jos forumi keskittyisi vaikka autourheiluun ja ajelisin videoilla.
Ja laji on paheksunnan lisäksi hirmu kaksijakoinen. Ulkonäön muokkaukseen liittyy paheksuntaa, sitä pidetään turhamaisena yms mutta silti hirmu moni toivois varmasti olevansa paremmassa tikissä, takaraivossa junnaa ristiriitaiset fiilarit jotka kanavoituu oksennukseksi somekanaviin niiltä jotka ei saa oikeassa elämässä tehtyä asian eteen yhtään mitään.

Tsemppiä Mikelle, hyvin sä vedät.
 
Kyl tää tumma teema ainakin omaan silmään pelittää vallan hyvin.


Juuri vaihdoin kanssa tumman teeman, näyttää toimivan hyvin. Silmä lepää eikä vaalea teema enää häiritse.

Piti vielä vertailun vuoksi vaihtaa takaisin vaaleaan teemaan, ehdottomasti pysyn tummassa silmille paljon kivempi.
 
Juuri vaihdoin kanssa tumman teeman, näyttää toimivan hyvin. Silmä lepää eikä vaalea teema enää häiritse.

Piti vielä vertailun vuoksi vaihtaa takaisin vaaleaan teemaan, ehdottomasti pysyn tummassa silmille paljon kivempi.
Mina ei jummara, mutta hyvä jos kelepaa.
 
Back
Ylös Bottom