Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, Rich olikin henkilö joka ruokki trollaajia aika reippaasti..Mutta tossahan Rich nimenomaan ottaa kantaa ja reagoi. Jos mä tekisin noin, se kuitattais, että heitän vain bensaa liekkeihin. Mutta joo, vihaaminen kyllä vaikuttaa joihinkin ihmisiin ja 20 vuotta mä olen Pakkotoistoa vetänyt ja valitettavasti se muhunkin on vaikuttanut vaikka ei pitäisi. Mutta kuka tässä nyt täydellinen olisi ja toisaalta kuka tässä nyt näin paljon vihaa ansaitsisi. Mutta onhan tässä parantanut suhtautumistaan hiljalleen, mutta syvässä on oman persoonan kaivaminen esiin ja sen muokkaaminen semmoiseksi joka ei välitä vittuakaan.
Sitten kun elää tunteilla vahvasti niin parisuhteissa, leffoissa, matkoilla ja netissä, niin kyllähän sen tietää että tunteisiin menee ja lujaa meneekin, mutta mulla on sentään tunteet, enkä ole mikään kylmä runkkari. Tunnen vahvasti positiiviset asiat ja vahvasti negatiiviset. Innostun tosi kovaa pienistäkin asioista ja menen alakuloiseksi pienistä asioista. Ei ole kaikki siis ihan kotona tässä pääkopassa, mutta sen kanssa on pärjätty ja tässä sitä edelleen jalat maassa ollaan eikä leijuta. Ikävää on olla suhteellisen yksin sen asian kanssa kun ainoa joka tarkalleen ymmärrää, on oma rakas. Ette te ymmärrä, te vain ajattelette, että "mikset vain ignooraa". Voi kun voisin, niin en vittuakaan välittäisi.
Niin mäkin tein striimeissä välillä, mutta mun kohdalla se onkin virhe, Pianan kohdalla ei. Ota tosta nyt sit selvää, tosin en aio striimeissä enää reagoida.Niin, Rich olikin henkilö joka ruokki trollaajia aika reippaasti..
Ai että sä osaat olla vittumainen.. Ei millään pahalla..Niin mäkin tein striimeissä välillä, mutta mun kohdalla se onkin virhe, Pianan kohdalla ei. Ota tosta nyt sit selvää, tosin en aio striimeissä enää reagoida.
Sitä yritänkin sanoa että ihan tarkoituksella sen teet ja tehnyt jo vuosia että riittää puhetta ja liikennettä. En sano että on virhe tai kummankaan osaltaNiin mäkin tein striimeissä välillä, mutta mun kohdalla se onkin virhe, Pianan kohdalla ei. Ota tosta nyt sit selvää, tosin en aio striimeissä enää reagoida.
Joo, ei henkilöidy vastaavat palstat niin vahvasti yhteen ihmiseen joka sitten on vielä esillä hyvin paheksutussa lajissa. En usko että samanlaista kuran heittoa olisi jos forumi keskittyisi vaikka autourheiluun ja ajelisin videoilla.Toki niissä ei myöskään ole yhtä tiettyä henkilöä joka olisi selkeä keulahahmo kyseisellä palstalla.
Ja laji on paheksunnan lisäksi hirmu kaksijakoinen. Ulkonäön muokkaukseen liittyy paheksuntaa, sitä pidetään turhamaisena yms mutta silti hirmu moni toivois varmasti olevansa paremmassa tikissä, takaraivossa junnaa ristiriitaiset fiilarit jotka kanavoituu oksennukseksi somekanaviin niiltä jotka ei saa oikeassa elämässä tehtyä asian eteen yhtään mitään.Joo, ei henkilöidy vastaavat palstat niin vahvasti yhteen ihmiseen joka sitten on vielä esillä hyvin paheksutussa lajissa. En usko että samanlaista kuran heittoa olisi jos forumi keskittyisi vaikka autourheiluun ja ajelisin videoilla.
Pitää olla VIP että saapi päälle.Miten saa tumman teeman? Sivustoasetuksissa on vain default vaihtoehtona.
Kyl tää tumma teema ainakin omaan silmään pelittää vallan hyvin.
Mina ei jummara, mutta hyvä jos kelepaa.Juuri vaihdoin kanssa tumman teeman, näyttää toimivan hyvin. Silmä lepää eikä vaalea teema enää häiritse.
Piti vielä vertailun vuoksi vaihtaa takaisin vaaleaan teemaan, ehdottomasti pysyn tummassa silmille paljon kivempi.