OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Elämässä on tärkeämpi asioita kuin kyykkytulos.
Tyhmää väheksyä toisen uskoa heittämällä, että nostaa itse enemmän rautaa.
Aika moni urheilija on uskovainen, ei ne asiat millään tavalla sulje toisiaan pois.
Mika Poutalan kyykkytulos on tietääkseni kovempi kuin sulla tai mulla. Ei Mika Poutalakaan sano, että ateistien pitäis muuttaa vakaumustaan sen takia kun se itse kyykkää enemmän.

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elämässä on tärkeämpi asioita kuin kyykkytulos.
Tyhmää väheksyä toisen uskoa heittämällä, että nostaa itse enemmän rautaa.
Aika moni urheilija on uskovainen, ei ne asiat millään tavalla sulje toisiaan pois.
Mika Poutalan kyykkytulos on tietääkseni kovempi kuin sulla tai mulla. Ei Mika Poutalakaan sano, että ateistien pitäis muuttaa vakaumustaan sen takia kun se itse kyykkää enemmän.

Tuskin Mikekaan pyytämättä lähtee Jari K:lle väkisin kyykkyvinkkejä tyrkyttämään.
 
Elämässä on tärkeämpi asioita kuin kyykkytulos.
Tyhmää väheksyä toisen uskoa heittämällä, että nostaa itse enemmän rautaa.
Aika moni urheilija on uskovainen, ei ne asiat millään tavalla sulje toisiaan pois.
Mika Poutalan kyykkytulos on tietääkseni kovempi kuin sulla tai mulla. Ei Mika Poutalakaan sano, että ateistien pitäis muuttaa vakaumustaan sen takia kun se itse kyykkää enemmän.

No mitä paskaa nyt?
 
No mitä paskaa nyt?
Annoin vain palautetta Mikelle aiheesta uskovaisten dissaaminen. Ei tällä tavalla tuu streameille yhtään kuuntelijaa lisää, mutta ainakin 20 prosenttia yleisöstä se ketuttaa (minuakin). Ei vain tästä yhestä kommentista äsken siis kyse.
 
Tilannetta tarkemmin tuntematta epäilisin, että ainakin täysin pyytämättä on tuo pelastusyritys tullut.
No se kuuluu uskonnonvapauden piiriin meidän yhteiskunnassamme, että vakaumusta saa vapaasti julistaa kaduilla, ovilla, somessa ym.
Ei voi vaatia itselleen oikeutta välttyä tältä lähetystyöltä, kuten ei voi vaatia itselleen oikeutta olla näkemättä bussipysäkeillä mainoksia. Eikö ne kaupalliset mainostajatkin lähesty ihmisiä pyytämättä pyrkien luomaan halun ostaa tuotteita, joita ei välttämättä tarvitsisi?
 
No se kuuluu uskonnonvapauden piiriin meidän yhteiskunnassamme, että vakaumusta saa vapaasti julistaa kaduilla, ovilla, somessa ym.
Ei voi vaatia itselleen oikeutta välttyä tältä lähetystyöltä, kuten ei voi vaatia itselleen oikeutta olla näkemättä bussipysäkeillä mainoksia. Eikö ne kaupalliset mainostajatkin lähesty ihmisiä pyytämättä pyrkien luomaan halun ostaa tuotteita, joita ei välttämättä tarvitsisi?
Jos kokee tekevänsä lähetystyötä, pitää valmistautua myös palautteeseen, joka ei aina ole korrektia. Kyllä minäkin vittuilen avoimesti puhelinmyyjille ja Jehovat lakkasivat käymästä ovella kun kerroin odottavani Väinämöisen toista tulemista.
Mutta lopetan tähän. Uskovaisten kanssa keskustelu kun tuppaa jatkumaan turhan pitkään, ja aina yhtä hedelmättömänä.
 
No se kuuluu uskonnonvapauden piiriin meidän yhteiskunnassamme, että vakaumusta saa vapaasti julistaa kaduilla, ovilla, somessa ym.
Ei voi vaatia itselleen oikeutta välttyä tältä lähetystyöltä, kuten ei voi vaatia itselleen oikeutta olla näkemättä bussipysäkeillä mainoksia. Eikö ne kaupalliset mainostajatkin lähesty ihmisiä pyytämättä pyrkien luomaan halun ostaa tuotteita, joita ei välttämättä tarvitsisi?
En ole ikinä ymmärtänyt miksi joku haluaa julistautua pedofiiliin uskovaksi, ei vaan käy järkeen, vähän sama kuin palvoisi jotain Jammusetää.
 
Tuohan oli hauska läppä Mikeltä.

Vielä meillä sivistysvaltioissa uskovaisia löytyy mutta onneks se on koko ajan vähenemään päin ja etenkin nuoret ymmärtää jättää riparit välistä tai heti 18v eroavat kirkosta.
 
Jokainen uskokoon tai olkoon uskomatta. Sanottakoon nyt kuitenkin, että ateismiaan tuputtavat tai julistavat ovat ihan samaa sorttia kuin Jeesus tulee -huutelijat.
Joo, mutta ateisteilla ei yleensä ole agendana alkaa meuhkaamaan uskovaisille, vaan toisinpäin.
 
Ennen vanhaan toi uskonto homma tuppas harmittamaan,mutta ei enää ja syyhän on yhteiskunnan yleinen vapautuminen.Joskus kauan sitten uskonnollisina pyhinä telkkari ja radio toisti sitä samaa soopaa pyhien ajan lisäks oli kaikenlaisia tanssikieltoja sekä raflat kiinni.Se oli semmonen maailma että nykynuori olis ihmeissään.
 
Oman kokemukseni kautta uskovaiset on aika veikeää porukkaa. Raamattua siteerataan ja kerrotaan miten hyvissä väleissä ollaan jumalan kanssa. Kaikki on lähdössä kuoleman jälkeen taivaaseen. Alkoholin käytöstä saarnataan, vaikka itse käytetään alkoholia jopa enemmän kuin ei-uskovat, esiaviollinen seksi on ehdottomasti ei, mutta itse panevat pitkin ja poikin ollessaan naimisissa ja uskollisuus ei kuulu kuvioon. Huumeitakin kokeillaan ja käytetään. Talousrikoksiakin tehdään. Eli tehdään ihan samaan syntiä kuin ei-uskovaiset ja joista ei-uskovaisia tuomitaan, mutta kun muistaa itse joka ilta pyytää jumalalta anteeksiantoa, niin päivällä voit tehdä mitä haluat :ROFLMAO: Joo joo, en yleistä, kunhan vain kerron omista kokemuksistani.
 
Oman kokemukseni kautta uskovaiset on aika veikeää porukkaa. Raamattua siteerataan ja kerrotaan miten hyvissä väleissä ollaan jumalan kanssa. Kaikki on lähdössä kuoleman jälkeen taivaaseen. Alkoholin käytöstä saarnataan, vaikka itse käytetään alkoholia jopa enemmän kuin ei-uskovat, esiaviollinen seksi on ehdottomasti ei, mutta itse panevat pitkin ja poikin ollessaan naimisissa ja uskollisuus ei kuulu kuvioon. Huumeitakin kokeillaan ja käytetään. Talousrikoksiakin tehdään. Eli tehdään ihan samaan syntiä kuin ei-uskovaiset ja joista ei-uskovaisia tuomitaan, mutta kun muistaa itse joka ilta pyytää jumalalta anteeksiantoa, niin päivällä voit tehdä mitä haluat :ROFLMAO: Joo joo, en yleistä, kunhan vain kerron omista kokemuksistani.
Nyt veit sanat suusta :D
 
Jos uskontoa opetetaan lapsille, pitaisi myos ateismia opettaa vaihtoehtona - tai ei kumpaakaan ja antaa yksilon valita. Mielestani aika sairasta etta tuollainen on lapsille opetusohjelmassa. Tavallaan aivopesun muoto lapselle joka ei viela kykene itsenaisesti ajattelemaan.
 
Back
Ylös Bottom