Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin jo viestiä ja laitan aina vain kerran.Kiitos Mike hyvistä videoista! Ota nyt ihmeessä Aholan Jokke rupattelu tuokiolle ja Riku Kiri kans. Varmasti porukkaa kiinnostais.
Meen katsomaan, koska laitoin siihen vain 4 mainosta.Anteeks nyt vaan taas tästä valittamisesta, mutta voisko Mike noita youtube mainoksia rajoittaa? Miulle tulee tuossa Matias photoshoot videossa 2 mainosta videon alussa ja 4 mainosta videon aikana ja kaksi mainosta kerrallaan eli yhteensä 10 mainosta. Ymmärtäisin jos video olisi pitkä mutta tuo on vain 10 minuutin pätkä.
Pitkään aikaan ei ole tullut tänne kirjauduttua mut halusin heittää tähän oman kommentin.Eri asia jos käydään tutustumassa vaikka hienoon arkkitehtuuriin mutta kyllä meidän kylällä oli joulu/pääsiäis/itsenäisyys jne. kirkot joihin menivät kuuntelemaan sitä "Jeesus tätä, jeesus tuota. Saatte synnit anteeksi..".
Ei kysytty että ketkä haluaa vaan kaikki sinne vietiin.
Paitsi me muutamat ketkä ei kirkkoon kuuluttu
Mikäs tässä hankinnan syynä? Muistan, kun striimissä noita kattelit ja totesit että ei ole sun juttu. Onko tuossa uudessa jotain mikä omaan käyttöösi sopivampaa?Meen taas vuoden tolla 11 proolla. Mut iWatch 6 pitää hommaa.
Ei helvetti. En ymmärrä. Niissä on kanssa 4 laitettu.Omg sihvosen videolla 1 mainos ja heinosen videolla 3 mainosta. Hämärää...
Mä kaivan luuria taskusta niin tuhottoman monta kertaa päivässä että olen kyllästynyt siihen. Se efortti mikä siihen menee, on korvattavissa vain ranteen käännöllä josta vois sitten päätellä onko akuuttia vai ei.Mikäs tässä hankinnan syynä? Muistan, kun striimissä noita kattelit ja totesit että ei ole sun juttu. Onko tuossa uudessa jotain mikä omaan käyttöösi sopivampaa?
Pakko palata vielä tähän. Perusopetuslain mukaan uskonnonopetus ei saa olla vakaumuksellista. Uskonnon harjoittaminen eli esim. rukoilu ei kuulu uskonnon oppitunneille. Koulun tulee kysyä vanhemmilta, osallistuuko lapsi koulussa järjestettäviin uskonnollisiin tilaisuuksiin kuten seurakunnan päivänavauksiin.Aijaa, meillä kuka ruokarukouksessa ei pitänyt käsiä ristissä niin sai nuhtelun.
Ja minkä takia sinne kirkkoon pitää pakottaa koulussa? Siellä sitä aivopesua vasta onkin.
Tai en tiiä käyvätkö enää kuinka usein tänä päivänä
Huoltosoppari, niin ei viitti ronkkia.Ootko Mike ajatellut optimoida sitä Audiasi? Mulla on samanlainen, mutta stage 2:lla ja täytyy sanoa, että sen jälkeen alkaa kulkemaan aika lailla. Vääntöä tulee rajusti lisää ja sen 100hv samalla kaupalla.
Onko SKL:n kisojen perinteinen tulosveikkaus jo käynnissä? Jokaisen sarjan top-3. Alle 70 kg on helppo voittajan osalta. Ron ollut jo viikkoja kisakunnossa ja lisännyt koko ajan kaloreita.
Tää kuva 4 viikon takaa.
View: https://www.instagram.com/p/CB6OI5vh7uh/?igshid=b0s3gymeuunf
Mä kaivan luuria taskusta niin tuhottoman monta kertaa päivässä että olen kyllästynyt siihen. Se efortti mikä siihen menee, on korvattavissa vain ranteen käännöllä josta vois sitten päätellä onko akuuttia vai ei.