OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kiitos Mike hyvistä videoista! Ota nyt ihmeessä Aholan Jokke rupattelu tuokiolle ja Riku Kiri kans. Varmasti porukkaa kiinnostais.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AC501800-7908-4B44-AF32-5440612BAC18.jpeg
 
Anteeks nyt vaan taas tästä valittamisesta, mutta voisko Mike noita youtube mainoksia rajoittaa? Miulle tulee tuossa Matias photoshoot videossa 2 mainosta videon alussa ja 4 mainosta videon aikana ja kaksi mainosta kerrallaan eli yhteensä 10 mainosta. Ymmärtäisin jos video olisi pitkä mutta tuo on vain 10 minuutin pätkä.
 
Anteeks nyt vaan taas tästä valittamisesta, mutta voisko Mike noita youtube mainoksia rajoittaa? Miulle tulee tuossa Matias photoshoot videossa 2 mainosta videon alussa ja 4 mainosta videon aikana ja kaksi mainosta kerrallaan eli yhteensä 10 mainosta. Ymmärtäisin jos video olisi pitkä mutta tuo on vain 10 minuutin pätkä.
Meen katsomaan, koska laitoin siihen vain 4 mainosta.

edit:

Ei siinä pitäis olla kuin 4 kuten sanoin. Miten se sulle voi näyttää noin monta? En missään nimessä laittais mitään kymmentä.

Screenshot 2020-08-26 at 9.59.28.png
 
874BEA5C-D7CA-4022-A0E2-8597DBE796B3.png

Tuli siis myös ennen videota 2 mainosta ja jokaisen tolpan kohalla tuli 2 mainosta. Näköjään videon lopussa on vielä mainos. Eli käytännössä ennen videota katsot mainoksia, menee minuutti ja tulee lisää mainoksia.
 
Eri asia jos käydään tutustumassa vaikka hienoon arkkitehtuuriin mutta kyllä meidän kylällä oli joulu/pääsiäis/itsenäisyys jne. kirkot joihin menivät kuuntelemaan sitä "Jeesus tätä, jeesus tuota. Saatte synnit anteeksi..".
Ei kysytty että ketkä haluaa vaan kaikki sinne vietiin.
Paitsi me muutamat ketkä ei kirkkoon kuuluttu
Pitkään aikaan ei ole tullut tänne kirjauduttua mut halusin heittää tähän oman kommentin.
Itse kuulun uskoviin. En niin perusta raamatusta enkä etenkään suomen ankeista kirkoista. Oma uskominen on enemmänkin hengellistä ja tärkeimpiä pointteja ainakin mulle henk.koht on miten muita kohdellaan/otetaan huomioon.

Mulla ei ole mitään tarvetta tuputtaa uskon asioita ja suurin osa mun kavereista on ateisteja. Oma tytär sanoi taannoin ettei tiedä uskooko mihinkään. Totesin että sillä oikeus olla sitä mieltä. Itse olen hengellisyyteni löytänyt aikuisuuden kynnyksellä enkä mistään uskonnontunneilta saati kirkosta.

Mulle tärkeintä on yrittää kohdella muita hyvin ja joka oikeasti musta merkitsee lopulta enemmän kuin yksikään kirkkosunnuntai. Monet uskonryhmät sisältävät niin sairaita elementtejä että pahaa tekee ja sieltä on tultu mun mittakaavalla todella kauan niistä pääpointeista.

Se mitä mä tunnen/koen on mun omia kokemuksia enkä pysty niitä todistamaan taikka perustelemaan minkään tieteen kautta. Sen takia mulla ei ole tarvetta kinata niistä kenenkään kanssa.

Jokaisella on oikeus uskoa tai olla uskomatta. Mä uskon että tää elämä on eräänlainen etappi joka täytyy yrittää elää parhaalla mahdollisella tavalla.

Aikoihin en ole kirjautunut sisälle mut säännöllisesti käynyt lukemassa etenkin tätä Miken ketjua. Täällä on todella hyviä keskustelu vaikkakin toisinaan aika kärjistettyjä :-)
 
Mikäs tässä hankinnan syynä? Muistan, kun striimissä noita kattelit ja totesit että ei ole sun juttu. Onko tuossa uudessa jotain mikä omaan käyttöösi sopivampaa?
Mä kaivan luuria taskusta niin tuhottoman monta kertaa päivässä että olen kyllästynyt siihen. Se efortti mikä siihen menee, on korvattavissa vain ranteen käännöllä josta vois sitten päätellä onko akuuttia vai ei.
 
Livenä karheen näkönen tuo RS3:n.
Sain tänään stadissa sivuprofiilinäytteen, kun seisoskelin valoissa (autolla) ja siitä kurvasi ohi komea RS3:n.
 
Mikelle iso kiitos yhteisestä treenistä, antoi hyvää uutta näkemystä tasoon, jolla treenit tulisi suorittaa. Hieman eri asia katsoa videolta, kuin suorittaa. DOMSeja odotellessa
 
Aijaa, meillä kuka ruokarukouksessa ei pitänyt käsiä ristissä niin sai nuhtelun.

Ja minkä takia sinne kirkkoon pitää pakottaa koulussa? Siellä sitä aivopesua vasta onkin.
Tai en tiiä käyvätkö enää kuinka usein tänä päivänä
Pakko palata vielä tähän. Perusopetuslain mukaan uskonnonopetus ei saa olla vakaumuksellista. Uskonnon harjoittaminen eli esim. rukoilu ei kuulu uskonnon oppitunneille. Koulun tulee kysyä vanhemmilta, osallistuuko lapsi koulussa järjestettäviin uskonnollisiin tilaisuuksiin kuten seurakunnan päivänavauksiin.
 
Ootko Mike ajatellut optimoida sitä Audiasi? Mulla on samanlainen, mutta stage 2:lla ja täytyy sanoa, että sen jälkeen alkaa kulkemaan aika lailla. Vääntöä tulee rajusti lisää ja sen 100hv samalla kaupalla.
 
Ootko Mike ajatellut optimoida sitä Audiasi? Mulla on samanlainen, mutta stage 2:lla ja täytyy sanoa, että sen jälkeen alkaa kulkemaan aika lailla. Vääntöä tulee rajusti lisää ja sen 100hv samalla kaupalla.
Huoltosoppari, niin ei viitti ronkkia.
 
Mä kaivan luuria taskusta niin tuhottoman monta kertaa päivässä että olen kyllästynyt siihen. Se efortti mikä siihen menee, on korvattavissa vain ranteen käännöllä josta vois sitten päätellä onko akuuttia vai ei.

Tämä on kyllä juuri "äkykellon" ylivoimaisesti tärkein ominaisuus.
 
Back
Ylös Bottom