OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Sanoinkin jo tosta mutta toistetaan vielä, itellä Android ja tekee samaa. Ite korjannu siten että toiselta välilehdeltä luen jotain muuta juttua ja sen jälkeen kun palaan niin ei enää jumita 😁
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aukaisin otsikosta ketjun ja aukesi uusimman lukemattoman viestin kohdalta, joka oli makkarapötkyn (#45 150) ja siihen tökkäsi (kuvakaappauksen kohtaan). Kuva liikkui muutaman millin suuntaansa vaikka minne veteli, juuri niinkuin aiemmassa videossa.

Menin ketjusta takaisinpäin kilpailijat ja juorut-sivulle ja aukaisin tämän ketjun uudestaan otsikosta. Nyt uusin viesti olikin Miken viesti (#45 151), eikä tökkimistä tullut. Sama automainos molemmilla kerroilla makkarapötkyn viestin perässä. 🤔

Tämä androidilla. En tiedä onko tästä apua, mutta kirjottelin kuitenkin😊

Screenshot_20200801-123209.jpg
 
Tossa automatkalla salille ajattelin että striimaan ilman varusteita sikakyykyn. Aikaisemmin se jäi 170x6 ja sitten meni läpi. Varusteet oli vyö ja 7mm titaanit polvissa.

Nyt vedin aika vaivatta 190x3 läpi ja jätin siihen fiksuna kun alkoi riskit tulemaan mieleen kun olen itseni saanut kuntoon. Eipä paljon vyötä tartte mun kyykyssä käyttää.

Titaanit polvissa toi olis mennyt heittämällä. 1h7min meni aikaa tossa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos.
On kyllä oikeesti hienoa että foorumin ylläpitäjää kiinnostaa käyttäjien ongelmat, ja niitä korjataan aktiivisesti👍👍

Voi saatana.

Eikös se ole itsestäänselvyys, että foorumin ylläpitäjä eli se joka foorumin omistaa ja siitä rahaa saa on kiinnostunut käytön ongelmista? Ja korjaa niitä? Joku Pälkäneen Tommiko sen asian yleensä foorumeiden ylläpitäjien sijasta hommat tekee?

Voi saatana.
 
Voi saatana.

Eikös se ole itsestäänselvyys, että foorumin ylläpitäjä eli se joka foorumin omistaa ja siitä rahaa saa on kiinnostunut käytön ongelmista? Ja korjaa niitä? Joku Pälkäneen Tommiko sen asian yleensä foorumeiden ylläpitäjien sijasta hommat tekee?

Voi saatana.

Itsestään selvyys sen pitäisikin olla, mutta nykyään valitettavan usein näin ei ole.
Joten on oikeen mukavaa huomata että täällä asia hoituu, niinkuin kuuluukin.
 
Vetikö Vanha Pantteri toiselle osoitetuista kehuista herneen vähän liian syvälle omaan nokkaansa :D

On meilläkin firmassa lupauksena ensiluokkainen palvelu, silti saadaan välillä palautetta hyvästä palvelusta. Pitäiskö niille suuttua, että "Voi saatana. Tottakai meillä on hyvä palvelu kun me niin luvataan. Voi saatana öyh vöyh".
 
Kotikaupungin lehdessä oli aika rehellistä puhetta poliisin resursseista ihan johtavan poliisin sanomana. Tuli heti mieleen se teikäläisen auton naarmutus keissi. Täällä esim väkivalta rikoksen tutkinta-aika on puoli vuotta ja alle tonnin omaisuusrikoksiin noi ei lähde ajelemaan ollenkaan. On kyllä melkoseksi mennyt maailma. Eli jos teet siististi ilman turhaa ilkivaltaa sopivan kokoisen keikan niin se kiinnostaa vain uhria.
 
Mulla on alkanut tuo video pyorimaan itsestaan tuossa sivun ylalaidassa. Ei aina, mutta joskus. Erityisesti luurilla se on arsyttava kun se pitaa pysayttaa joka sivulla, ja tietty syo dataa myos. Ehka olen ainoa kun ei kukaan muu ole maininnut sita.
 
Back
Ylös Bottom