OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Niin ne vaan mielipiteet jakaantuu. Monia kuriirifirmoja käyttäneenä ja kymmeniä paketteja tilanneena tasan nolla huonoa kokemusta. Aina on saanu sovittua milloin tuovat tai jättävät oven taakse.
Kai se asuinpaikkakin vaikuttaa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ne vaan mielipiteet jakaantuu. Monia kuriirifirmoja käyttäneenä ja kymmeniä paketteja tilanneena tasan nolla huonoa kokemusta. Aina on saanu sovittua milloin tuovat tai jättävät oven taakse.
Kai se asuinpaikkakin vaikuttaa?
DHL:n tai UPS:n kanssa ollut ikinä mitään ongelmia. Ja tilannut siis useampia kymmeniä paketteja viime vuosina. Aina onnistunut toimitus esim. työpaikan aulaan - missä ei ole itse tarvinnut olla, lähimpään noutopisteeseen (alle 100 metrin päässä kotoa), tai sitten ihan vaan kotiovelle. No problems.

Ja toimitusajat ovat myös pitäneet kutinsa.
 
Joo, muuttakaa stadiin, jossa on porttikongit ja sitten vielä rapun ovi. Ne käy vaan katsomassa, että portti on kiinni ja lähtevät takaisin. UPS ei soita koskaan, mikä on järjetöntä. Kaukokiito soittaa sentään. Eilen oli neljä lavaa noccoa sisäpihalla ulkona kun tulin kotiin. Sanoin kyllä että jätä rappuun oven eteen.
 
Neljä lavaa! Aika paljon.
Nus. nus.
tää on kyllä 3rd world problems. Itseäkin häiritsee.
Kysehän on siis levystä, ei lavasta. Vatanenkin mainosti miten sai Tehoa 5 lavaa, vaikka kyseessähän oli levyä.
Lavojahan on siis EUR tai FIN lavat suomessa käytössä (no ok myös PAN - joka on EUR kokonen).

Esimerkkinä 0,5l tölkki olutta menee ns. täyteen lavaan (EUR) 1080 tölkkiä.

nus. nus. loppu.
 
Voi itku.
Se että sä puhut muiden kanssa väärillä termeillä ei liene mun ongelma.
Sitäpaitsi Maikin tapauksessa toi olis voinu olla jonkun lisäravinnepuljun kautta vaikka joku kamppis tjms. Varsinkin kun oli sisäpihalle jätetty. Siitä se kuva mulle ehkä mieleen tulikin?
Lavaa käytetään joo paljon. Ite puhun laatikoista.
 
Voi itku.
Se että sä puhut muiden kanssa väärillä termeillä ei liene mun ongelma.
Sitäpaitsi Maikin tapauksessa toi olis voinu olla jonkun lisäravinnepuljun kautta vaikka joku kamppis tjms. Varsinkin kun oli sisäpihalle jätetty. Siitä se kuva mulle ehkä mieleen tulikin?
Lavaa käytetään joo paljon. Ite puhun laatikoista.
Mua ärsyttää suunnattomasti kun porukka puhuu tupakkatopasta! Aski se on jumalauta! Toppa on toppahousut tai toppatakki.

!1!
 
Pitää alkaa sanomaan itekin laatikko, vaikka ei se laatikko ole. Mikähän ton oikea termi on?
Levy. Laatikko. kpl määräinen packi (esim. 24-pack).
Onhan noita. Ei kait tolla nyt mitään virallista termiä ole.
Kaikki varmaan tajuaa kuitenkin, että harva saa 4 lavaa sitä ovelle. Jos puhutaan lavasta. :D
 
Kysykää keltä tahansa alkoholin suurkuluttajalta mikä se 24-pack on. Se on lava 😁

Joojoo lavalla yleisesti tarkoitetaan kuormalavaa. Juomista puhuttaessa muut kuin varastomiehet yleensä kutsuu 24-packia lavaksi.
Väärin käytettyjä termejä on maailma pullollaan
 
Vihta ja vasta on saman asian synonyymejä. Askin kutsuminen topaksi on taas eri asioiden kutsumista (virheellisesti) samalla termillä. Eli ei ollenkaan sama kuin.
 
Levy. Laatikko. kpl määräinen packi (esim. 24-pack).
Onhan noita. Ei kait tolla nyt mitään virallista termiä ole.
Kaikki varmaan tajuaa kuitenkin, että harva saa 4 lavaa sitä ovelle. Jos puhutaan lavasta. :D
Ennen vanhaan oli helpompaa kun oli lasipullot niin puhuttiin korista/kopasta ja kaikki tiesi että se on 24 pulloa kaljaa.
 
Back
Ylös Bottom