OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
117A7809.jpg
 
Entäs shortseissa?
Oon koittanut shortseja, en tiedä mikä mun kropassa on vikana, mutta nekään ei näytä hyvältä. Muutenkin tää kroppa on melko paskaa. Kapeet hartiat. Selkä kookas, kädet hyvät, loput ihan kuraa ja kokonaisuus aika epäedustava lähes millä tahansa vaatetuksella. Mut ohan meitä lihavia ja laihoja ja sitten tämmöisiä joihin on lätkitty lihaksia epätasaisesti. En oo kisaamaan menossa, koska ei tällä ruholla päästäis edes puolivälin yli, niin treenataan nyt ku se on kivaa.
 
Oon koittanut shortseja, en tiedä mikä mun kropassa on vikana, mutta nekään ei näytä hyvältä. Muutenkin tää kroppa on melko paskaa. Kapeet hartiat. Selkä kookas, kädet hyvät, loput ihan kuraa ja kokonaisuus aika epäedustava lähes millä tahansa vaatetuksella. Mut ohan meitä lihavia ja laihoja ja sitten tämmöisiä joihin on lätkitty lihaksia epätasaisesti. En oo kisaamaan menossa, koska ei tällä ruholla päästäis edes puolivälin yli, niin treenataan nyt ku se on kivaa.
Silti 99,95% vastaantulijoista kattoo että jumalauta kun on lihaksikas jätkä.
Mut meitä kaikkia ei ole varustettu hyvällä itsetunnolla
 
Kenen tahansa itsetunto vois saada lommoja ku kuvaa ja myös treenailee maamme parhaiden kehonrakentajien kanssa.Ku ajattelee et Mike myös julkaisee noita kimppatreenejään ni ei hänellä taida mitään varsinaisia henkisiä "vaurioita" olla.

Leikisästi sanottuna liian hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset saattaa päätyä esittelemään kehoaan kuukauden idiootti ketjuun.
 
Back
Ylös Bottom