OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kyllä on bassoa, mutta miksaus on aika tukkoinen ja low/mid alueen soundi. Olisin toivonut terävämpää soundia kuten esim Icaros levyllä.

En tajua, mutta kokonaan mennyt ohi tuo Diablon uusi. Just aloin kuuntelemaan, thanks. Vähän tukkonen miksaus ja vähän tulee mieleen Metallican vaiheet kun alkoivat tekemään oudosti miksattua kamaa. Toivottavasti koko levy ei ole tolla soundilla tehty. Ensiferiumia en ole muutenkaan kuunnellut kun semmoinen folk-metalli ei koskaan ole napannut.

Ei taida Karmila olla tuottamassa tota uutta diabloo niin johtunee siitä. Mies kun on alallaan huippuluokkaa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on pakko kysyä, saiskos mitenkään screen recordia siitä selaamisesta koska en tajua? Mä voin nauhottaa itse ja sitten kysyn, että mikä se ongelma on siinä? Mä kun en ymmärrä. Sulavaa selaamista eikä mitään ihmeellistä. Eli sori jos kysyn, mutta tahtoisin esimerkin kun en ymmärrä.

mulla on varmaan liian huono puhelin vaan koska ei nämä maksa kuin 200-300e. tai jos tuo ei vaikuta asiaan niin sitten en tiedä.
 
mulla on varmaan liian huono puhelin vaan koska ei nämä maksa kuin 200-300e. tai jos tuo ei vaikuta asiaan niin sitten en tiedä.
Itselläni on oma puhelin huollossa ja varaluurina edullisin Android. Lataaminen samalla verkolla on todella paljon hitaampaa ja alussa tuli paineltua vahinkoklikkauksia. Nyt kun sen hitauden on sisäistänyt niin ongelma on poistunut.
 
Tossa kun oli puhetta mainosten hyppimisestä niin tuossa pientä tallennetta.
"Ongelma" on pieni ja ei vaivaa mikäli malttaa muutaman sekunnin odottaa.
Itsehän olen jo tuohon tottunut eikä vaivaa itseäni.

Kuten videolla niin mahdollisesti nopealla painalluksella saattaa myös skipata mainokset, mikäli osuu oikeaan paikkaan.

Ongelma ilmenee ilmeisesti ainoastaan androideilla, sillä itsellänikin sellainen on mallia Huawei Mate 10 pro.
Ohessa myös internetin nopeustesti ja ei pitäisi nopeudestakaan olla kyse.
 

Liitteet

  • SVID_20200712_162203_1.mp4
    1,9 MB
  • Screenshot_20200712_162414_org.zwanoo.android.speedtest.jpg
    Screenshot_20200712_162414_org.zwanoo.android.speedtest.jpg
    56,7 KB · Katsottu: 86
Mike millasia kässäreitä ollu pystypunnerruksessa parhaimmillaan?
Mä en männä vuosina ollenkaan tehnyt pystäriä kässäreillä kun voimat oli sellaisella tasolla, että se oli aivan hasardia niillä tehdä. Nykyään teen bout 30-40kg.
 
Mä en männä vuosina ollenkaan tehnyt pystäriä kässäreillä kun voimat oli sellaisella tasolla, että se oli aivan hasardia niillä tehdä. Nykyään teen bout 30-40kg.
Otappa joku maltillinen pystäriproggis tangolla, jos rinta sen sallii? Vois olla hauska seurata miten lähtee nouseen
 
Otappa joku maltillinen pystäriproggis tangolla, jos rinta sen sallii? Vois olla hauska seurata miten lähtee nouseen
Kyllä rinta kestää tangolla punnertaa, istuen sen voisin tehdä. Ehdottakaa jotain. Eli vapaa tanko istuen tuettuna ihan pystysuoralla penkillä.
 
Ostin jenkeistä jokunen kuukausi sitten Switchpodin, eli kätevä jalusta kameralle tai valolle. No se hajosi kelvottomaksi valmistusvirheen takia. Hinta oli 99 dollaria ja postarit 40 dollaria, tullit ja alvit päälle. Lähettivät sitten mulle uuden ja sama 40 dollaria postareita, tullit ja alvit päälle. Meneekö toi jenkeissä tosiaankin niin, että ton 100 taalan vehkeen hinta on mulle nyt yli 200 taalaa?

Periaatteessa firma saa päättää itse postarit ja hinnoittelun, eli laittaa vaikka 60 dollaria ja todellinen postikulu 30 dollaria. Lähettää sitten kiviä asiakkaalle ja asiakas maksaa 60 dollaria, voittoa 30 dollaria. Asiakas valittaa ja firma lähettää oikean tuotteen, ottaa taas 60 euroa postareita ja tekee voittoa toiset 30 dollaria.
 
Back
Ylös Bottom