OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tämä kuvailemasi ongelma on todellinen, mutta ainoastaan tilanteessa jossa on todella hidas verkkoyhteys. Esim. Ulkomailla.
Suomessa löytyy aika vähän paikkoja missä ko. Ongelmaan törmäisi.

Eli vika ei ole pakkiksessa vaan käyttämässäsi verkossa.
Ja sama hyppiminen hitaalla nettiyhteydellä tapahtuu kaiken ulkoisesti ladatun sisällön kohdalla kuten upotetut videot, upotetut kuvat jne. Eikä ne ole mainoksia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En osaa kyllä sanoa mikä ton aiheuttaa, mulla ei hypi minnekään, vaan mainosten paikat on ikäänkuin tyhjiä ruutuja joihin vain tulee sitten mainos. Onko tässä taas kyse Applen paremmasta toiminnasta?
Täytyy testata työluurilla joskus, se on Apple 8 plus. Verkosta eio kiinni, 100/100 ja viiveet alhaiset, wlan purkki luurin vieressä. Selainta voi syyttää, käytän jotain miljoonista chromepohjaisista selaimista, mutta en perus chromea.

Edit. Joo toimii paremmin default chromella.
 
Kerrankin en mutennut tota twitchiä, vaan pistin lujemmalle, niin vastaus kysymykseen: thaikuissa hianon hotellin gymillä otin vähän videoo ihan vaan puhelimella ja tuli karju koputtelemaan olkapäälle et ei ole sallittua. Sanoin sori, laitetaan puhelin pois, niin ei ollut ihan riittävä toimenpide. Ukko halus kattoa kun deletoin sen videon. Siis ihan vaan keskellä salia pyörin hieman ja otin yleiskuvaa 15s.
Ehkäpä Mayors yrittää poliitikoiden ja raharikkaiden saliksi ja pistää sääntöjä sen mukaan?
 
Missä vika kun douppi puolella yritän vaihtaa seuraavalle sivulle nii ei onnistu ellei lataa ensin samaa sivua uudestaan, sen jälkee kyllä pystyy sivua vaihtaa, mutta seuraavalla sivulla taas pakko ladata sivu uudelleen jos meinaa sivua vaihtaa. Ongelma ainoastaa douppi puolella muuten foorumia pystyy hyvin selata. Tätä jatkunut varmaa muutaman vkon.
 
Missä vika kun douppi puolella yritän vaihtaa seuraavalle sivulle nii ei onnistu ellei lataa ensin samaa sivua uudestaan, sen jälkee kyllä pystyy sivua vaihtaa, mutta seuraavalla sivulla taas pakko ladata sivu uudelleen jos meinaa sivua vaihtaa. Ongelma ainoastaa douppi puolella muuten foorumia pystyy hyvin selata. Tätä jatkunut varmaa muutaman vkon.
Kappas. Luulin että mulla ollu vaan bitti poikittain. Ei onnistu mullakaan kun kokeilin erikseen. Android käytössä
 
Mulla on tässäkin ketjussa siten, että tämä nykyinen sivu, jossa nyt näkyy vain muutama viesti, on aktiivinen,
mutta kun menen edelliselle sivulle, niin sitä täytyy päivittää jos siitä haluaa jonnekin päin päästä. Chromella selailen.

Sama juttu kun ottaa New posts, jos on koko sivullinen uusia viestejä, niin siitä ehtii saada muutaman viestin auki ja sivua on päivitettävä, että saa ne loputkin.
 
Ei helvetti kun en mä saa tota akaiseksi. Mä dellaan sieltä yhden viestin, niin kerro onnistuuko sitten päästä kakkossivulle.

Poistikko jo? Ei taaskaa pääse toiselle sivulle syntholan ketju siis

Jos scrollaan sivun takas ylös ja sieltä painaa seuraava sivu se toimii ja sitten jatkossa toimii muissaki ketjuissa sivun alalaidassa oleva seuraava sivu nappi. Jos loggaa ittensä ulos ja takas sisään nii sama homma alusta muute ei pelaa
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom