OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Voi kristus, ehkä sun olisi parempi hengailla hyvä terveys-sivustolla kuin pakkotoistolla? Esim. mun seniori ikäinen isäukko on treenannut 6 eri vuosikymmenellä ja viihtyy edelleen ahkerasti salilla. On harrastanut liikuntaa monipuolisesti muutenkin koko ikänsä, eikä ole löysäilemässä vaikka taisteluarpia alkaa jo olemaan.
Joka on saatanan hienoa että se kipinä kantaa noinkin pitkälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvästelen pakkiksen nyt. En aio tuhlata nuoruuttani täällä (olen 22v).
Hyvää jatkoa Mike. Pidä keskustelut kuumina ja lyö löylyä kiukaalle, että tulee keskustelua lisää, mikäli jos haluat elättää tällä palstalla itsesi vielä eläkepäiviin asti.
HÄHÄÄ :LOL::LOL::LOL: :ROFLMAO: :LOL:

Hyvästelen pakkiksen nyt. En jaksa tuhlata nuoruuttani täällä (olen 22v).
Hyvää jatkoa Mike. Pidä keskustelut kuumina ja lyö löylyä kiukaalle, että tulee keskustelua lisää, mikäli jos haluat elättää tällä palstalla itsesi vielä eläkepäiviin asti.
Totta helvetissä pidän ja tuon sisältöä tänne. Onnea jatkoon.

Kiitos samoin. Muista, että ilman keskustelua ei ole liikennettä. Provosoi jengiä jos siltä tuntuu, se tietää liikennettä ja massia :oujee:Muista olla kuitenkin edes vähän oma itsesi.

No nyt ei tee mieli edes häipätä kun Mike onkin mukava :cry:
No jään taustalle ja kirjoittelen jos siltä tuntuu. Vilpittömästi, kaikkea hyvää sinulle Mike.

Joka on saatanan hienoa että se kipinä kantaa noinkin pitkälle.

Kyllä, on hyvin kilpailuhenkinen, itse taas en ole kovinkaan. Vastikään oli ollut jossain Vertin seminaaria kuuntelemassa, ja treeniäkin oli vedetty. Aina kuulemma oppii jotain uutta pikku juttua, eli oppia ikä kaikki pitänee paikkansa.

800_5612.jpg

Aattelin että toi 2020vuosi ois ollu joko ihan pentu tai vähän pimeän puoleinen keski-ikänen. Olikin (jos ei valehtele) 22. Hauskaa.

Kukin elää tavallaan. Pidemmälle tähtääminen on hyvä asia mutta jos ei ele myös hetkessä, jää paljon tekemättömiä asioita. Toisaalta, eihän sitä kukaan tiedä milloin se lähtö tulee.
eikä ne bodatut tumput oikeesti ketään kiinnostaneet.
Tässä menet metsään ja pahasti. Jos elät elämääsi siten mikä muita ihmisiä kiinnostaa niin on parantamisen varaa. Sitten kun elät itseäsi varten niin teet just sitä mistä tykkäät. Eli jos tykkäät kasvattaa lihasta niin kasvatat sitä. Ei siinä enää kysellä mikä muita kiinnostaa.

Varmaan ennenkin kysytty ja vastattu mut mistä tämä kp:een katkeruus pakkista ja Mikeä kohtaan kumpuaa?
Siis KP on kontrollifriikki, tosin tehnyt valtavan hienon työn lajin eteen ja komeat messut. Mutta hän haluaa aina pitää narut kädessä ja ei yksinkertaisesti kestä jos joku menee ja menestyy ilman hänen apuaan. Otetaan esimerkkinä Maija Lehtonen, EM2 sekä Ms. Olympia pronssia, ei jutun juttua lehdissä, ei näkyvyyttä KP:n taholta. Samaan aikaan Pauliina Talus taas paistatteli KP:n lehdissä ja oli kisoissa aika heikompi mitä Maija, kahdessa viimeisessä kisassaan viimeisenä. Tai oli Maija kerran lehden numerossa, jossa esiteltiin vuoden parhaat. Maija oli siinä listassa, ei tosin parhaan naiskehonrakentajan nimissä, vaan "Vuoden paras kilppariratsastaja", jossa Maija oli jossain kuvassa kilpikonnan muotoon valetun betoniporsaan päällä. Näin sitä kunnioitettiin yhtä kovinta kehonrakentajaa Suomessa koskaan. Pakkotoisto taas on ollut riippumaton KP:sta aina ja se on sitten ollutkin kivenä siellä kengässä niin kauan kuin muistan.

KP kerran joku reipas 10 vuotta sitten antoi mulle Kultsalla palkinnon lajin eteen tehdystä työstä ja sitä tultiin kyselemään multa "mistäs nyt tuulee, onko helvetti jäätynyt". Tuota ennen jo oli se lehtijuttu ollut. Sikäli tää on niin typerää, että Pakkotoisto ajoi lajin näkyvyyttä eikä ollut millään tapaa ristiriidassa KP:n toiminnan kanssa, niin sitä monasti ihmettelin, että miksi se yhteistyö on niin saatanan yksisuuntaista.

Ja se touhu oli semmoista täysin lapsenomaista ignooraamista. Voitteko kuvitella, että mies lanseerasi nettisivut ja teki sinne haastattelun ja videon jostain nevö hööd fitnesstytöstä. Sen videon se julkaisi tyyliin "Tämmöistä ei ole ennen netissä nähty, haastattelu ja treenivideo". Siis tämä oli muutama vuosi takaperin, joka on suorastaan hupaisaa ajatellen paljonko noita videoita oli jo tehty.

Mulle riitti sitten kuvaaminen niissä kisoissa kun sain vippipassin ja menin kuvaamaan kisoja. Tauolla 10 vuoden ajan olen käynyt takahuoneessa moikkaamassa tuttuja ja ottamassa backstage kuvia. Seuraavalla tauolla sitten mut pysäytettiin ja sanottiin, että tänne pääsee vain pressipassilla. Kävin sitten lipunmyynnissä sanomassa, että mulla on väärä passi, että olen pressiä. Sain pressipassin, menin sillä takahuoneeseen. Seuraavalla tauolla mut pysäytettiin uudestaan ja sanottiin että tänne pääsee vain kuvaajat, näytin kameraa ja pressipassia, vastaus oli "Siis tänne pääsee vain Bodylehden kuvaajat". Muistaakseni lähdin vittuun sieltä ja sen jälkeen en sen kisoja ole kuvannut.

Nyt kun varmaan taudin sairastanut, niin mielenkiintoista kuulla tuliko tuosta sitten muuta kuin lievää kuumetta ja yskää? Entä oletko yhä samalla kannalla koko taudista tilanteen hieman muututtua viimeisestä (enkä nyt yritä provota, mutta en osaa muotoilla muutenkaan).

Moro,

Tälle keskustelulle taitaa olla oma ketjunsa toisaalla, mutta vastaan tähän ja moderointi voi siirtää.

Onhan tässä jo kaksi viikkoa painettu töitä menemään. Minulla oli kuumetta 3-4 päivää ja sen jälkeen kurkkukipua noin 4 päivää, lievää lihas ja rintakipua. Minulle ei siis ollut yskää, eikä nuhaa/tukkoisuutta sairauden aikana. Kiva oli täydellä palkalla katsella Netflixiä kaksi viikkoa valtion piikkiin 😊.

Tämä jälkimmäinen kysymys onkin vähän hankalampi, kun en oikein ymmärrä mitä sillä koitetaan hakea, mutta kirjoitellaan nyt jotain, kysy vaikka tarkentavasti, jos ammun täysin ohi maalista.

Kulkutauteja on ollut koko ihmisen sivilisaation ajan ja niin kauan, kun tämä väkivaltainen eläinlajimme täällä pörrää tulee näin myös olemaan (mustasurma, isorokko, espanjantauti, aasialainen, ym).

Tällä hetkellä, kun maailmassa lähestytään 8 miljardin ihmisen rajapyykkiä, en usko, että kyseiset tartuntataudit ovat ainakaan vähentymässä, vaan frekvenssi tulee ajan kuluessa vain kiihtymään. Tämän päivän lukema Koronaan kuolleita muistaakseni on noin 50 000 ihmistä, sen kun laskee tuosta 8 miljardista, niin prosentti on vielä Todella pieni. Korona on kyllä viekas virus leviämään, koska yli puolella Koronan omaavalla henkilöllä tauti ei aiheuta oireita ja on siksi tehokkaasti levinnyt ympäri maailman. Ja jos tarkastellaan tuota 50 000 ihmistä, niin maailmassa 3-4 miljoonaa ihmistä SYÖ itsensä hengiltä vuosittain ja sehän on kiva pukea ”keho positiivisuuden” piikkiin, mutta tietysti itsensä hengiltä syöminen on ”oma valinta” ja virus taas saattaa viedä sut hautaan ihan kyselemättä. Vuonna 2015 aliravitsemukseen kuoli päivässä 25 000 ihmistä ja luku on tuosta tuskin pienentynyt, joten kahdessa päivässä sama tulos kuin Koronalla. Nälänhätä on siitä hyvä, että sitä voi kontrolloida eikä se leviä länsimaiseen eliittiin, mutta nyt kun meillä on virus, joka leviää salakavalasti ”terveenkin” mukana ei Valtioiden johto, eikä vaikuttajat olekaan, niin turvassa ja kun tarkastellaan useiden maiden valtion johtoa sekä vaikuttajia löytyy sieltä suuri osa jo iältään riskiryhmästä, jos painetaan kevytfoliohattu päähän hetkeksi voisiko siitä löytyä syy seuraus laajoille nopeasti annetuille kielloille ja rajoituksille 😊.

Ja jos näin ehkä rumasti saa sanoa on tässä viruksessa se hyvä puoli, että vie hautaan lähinnä iäkästä väestöä ja pitkäaikaissairaita, sekä muutamia geenipoolilta heikompia yksilöitä, mutta näin se aina evoluutiossa mennyt.

Mielestäni iltapäivä lehtien pitäisi lopettaa tästä taudista se ylimääräinen pelon mielikuvan lietsominen ja yleisen paniikin luominen. Iltasanomat on nykyään synkempää luettavaa, kuin Alibi 😊.

Ensi maanantaina taitaa Kirra täällä Helsingissä aueta kokonaan Korona sairaalana ja saadaan lisää tehohoitopaikkoja, käsittääkseni ovat saanet koko Kirurgisen muutettua viikonlopun jälkeen.

Se kyllä Koronassa yllätti, että se aiheutti näin rajut maailmanlaajuiset karanteenit/eristykset/rajoitukset, siihen en uskonut ja jos olisin uskonut olisi salkku pörssissä vähän kivemman näköinen 😊. Pahoin pelkään, että tämä Korona tulee olemaan talouden kautta meille paljon rajumpi pommi, kuin mitä se tulee kuolonuhreina aiheuttamaan. Talouden kestävyydestä olen eniten huolissani, niin valtion kuin henkilötasolla.

Lopuksi jos täytyisi valita sairastaisinko omalla kohdalla kausi influenssan vai tämän Koronan, niin ottaisin tämän Koronan uudestaan, sillä oli omalla kohdalla, niin paljon kevyempi.

Nämä olivat minun mietteitäni, eikä niillä ole tarkoitus ketään provosoida. Eri mieltä saa olla ja tuleekin olla.

@Mike oiskohan tuota ”uudet viestit” nappulaa mahdollista saada silleen, että olet missä tahansa foorumilla, niin se olisi aina sivun ylälaidassa keskustelun yläpuolella? Hiukan hankalaa puhelimella (ios) kun aina pitää palata ”alkuun” ennen kun nappula tulee esille.

Ja jos tätä on jo kysytty, niin pahoittelut, on menny sitten ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom