Kuvia pakkiksen MikestÀ? Q&A

Meta title: đŸ’„ Kuvia Pakkiksen MikestĂ€? – Q&A joka selvittÀÀ onko legenda lihaa, luuta vai pelkkÀÀ foorumimyyttiĂ€

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistĂ€ – kuka mies on ja mitĂ€ haluat tietÀÀ?**

Voi kristus, ehkÀ sun olisi parempi hengailla hyvÀ terveys-sivustolla kuin pakkotoistolla? Esim. mun seniori ikÀinen isÀukko on treenannut 6 eri vuosikymmenellÀ ja viihtyy edelleen ahkerasti salilla. On harrastanut liikuntaa monipuolisesti muutenkin koko ikÀnsÀ, eikÀ ole löysÀilemÀssÀ vaikka taisteluarpia alkaa jo olemaan.
Joka on saatanan hienoa ettÀ se kipinÀ kantaa noinkin pitkÀlle.

HyvÀstelen pakkiksen nyt. En aio tuhlata nuoruuttani tÀÀllÀ (olen 22v).
HyvÀÀ jatkoa Mike. PidÀ keskustelut kuumina ja lyö löylyÀ kiukaalle, ettÀ tulee keskustelua lisÀÀ, mikÀli jos haluat elÀttÀÀ tÀllÀ palstalla itsesi vielÀ elÀkepÀiviin asti.
HÄHÄÄ :LOL::LOL::LOL: :ROFLMAO: :LOL:

HyvÀstelen pakkiksen nyt. En jaksa tuhlata nuoruuttani tÀÀllÀ (olen 22v).
HyvÀÀ jatkoa Mike. PidÀ keskustelut kuumina ja lyö löylyÀ kiukaalle, ettÀ tulee keskustelua lisÀÀ, mikÀli jos haluat elÀttÀÀ tÀllÀ palstalla itsesi vielÀ elÀkepÀiviin asti.
Totta helvetissÀ pidÀn ja tuon sisÀltöÀ tÀnne. Onnea jatkoon.

Kiitos samoin. Muista, ettÀ ilman keskustelua ei ole liikennettÀ. Provosoi jengiÀ jos siltÀ tuntuu, se tietÀÀ liikennettÀ ja massia :oujee:Muista olla kuitenkin edes vÀhÀn oma itsesi.

No nyt ei tee mieli edes hÀipÀtÀ kun Mike onkin mukava :cry:
No jÀÀn taustalle ja kirjoittelen jos siltÀ tuntuu. VilpittömÀsti, kaikkea hyvÀÀ sinulle Mike.

Joka on saatanan hienoa ettÀ se kipinÀ kantaa noinkin pitkÀlle.

KyllÀ, on hyvin kilpailuhenkinen, itse taas en ole kovinkaan. VastikÀÀn oli ollut jossain Vertin seminaaria kuuntelemassa, ja treeniÀkin oli vedetty. Aina kuulemma oppii jotain uutta pikku juttua, eli oppia ikÀ kaikki pitÀnee paikkansa.

800_5612.webp

Aattelin ettÀ toi 2020vuosi ois ollu joko ihan pentu tai vÀhÀn pimeÀn puoleinen keski-ikÀnen. Olikin (jos ei valehtele) 22. Hauskaa.

Kukin elÀÀ tavallaan. PidemmÀlle tÀhtÀÀminen on hyvÀ asia mutta jos ei ele myös hetkessÀ, jÀÀ paljon tekemÀttömiÀ asioita. Toisaalta, eihÀn sitÀ kukaan tiedÀ milloin se lÀhtö tulee.
eikÀ ne bodatut tumput oikeesti ketÀÀn kiinnostaneet.
TÀssÀ menet metsÀÀn ja pahasti. Jos elÀt elÀmÀÀsi siten mikÀ muita ihmisiÀ kiinnostaa niin on parantamisen varaa. Sitten kun elÀt itseÀsi varten niin teet just sitÀ mistÀ tykkÀÀt. Eli jos tykkÀÀt kasvattaa lihasta niin kasvatat sitÀ. Ei siinÀ enÀÀ kysellÀ mikÀ muita kiinnostaa.

Varmaan ennenkin kysytty ja vastattu mut mistÀ tÀmÀ kp:een katkeruus pakkista ja MikeÀ kohtaan kumpuaa?
Siis KP on kontrollifriikki, tosin tehnyt valtavan hienon työn lajin eteen ja komeat messut. Mutta hÀn haluaa aina pitÀÀ narut kÀdessÀ ja ei yksinkertaisesti kestÀ jos joku menee ja menestyy ilman hÀnen apuaan. Otetaan esimerkkinÀ Maija Lehtonen, EM2 sekÀ Ms. Olympia pronssia, ei jutun juttua lehdissÀ, ei nÀkyvyyttÀ KP:n taholta. Samaan aikaan Pauliina Talus taas paistatteli KP:n lehdissÀ ja oli kisoissa aika heikompi mitÀ Maija, kahdessa viimeisessÀ kisassaan viimeisenÀ. Tai oli Maija kerran lehden numerossa, jossa esiteltiin vuoden parhaat. Maija oli siinÀ listassa, ei tosin parhaan naiskehonrakentajan nimissÀ, vaan "Vuoden paras kilppariratsastaja", jossa Maija oli jossain kuvassa kilpikonnan muotoon valetun betoniporsaan pÀÀllÀ. NÀin sitÀ kunnioitettiin yhtÀ kovinta kehonrakentajaa Suomessa koskaan. Pakkotoisto taas on ollut riippumaton KP:sta aina ja se on sitten ollutkin kivenÀ siellÀ kengÀssÀ niin kauan kuin muistan.

KP kerran joku reipas 10 vuotta sitten antoi mulle Kultsalla palkinnon lajin eteen tehdystÀ työstÀ ja sitÀ tultiin kyselemÀÀn multa "mistÀs nyt tuulee, onko helvetti jÀÀtynyt". Tuota ennen jo oli se lehtijuttu ollut. SikÀli tÀÀ on niin typerÀÀ, ettÀ Pakkotoisto ajoi lajin nÀkyvyyttÀ eikÀ ollut millÀÀn tapaa ristiriidassa KP:n toiminnan kanssa, niin sitÀ monasti ihmettelin, ettÀ miksi se yhteistyö on niin saatanan yksisuuntaista.

Ja se touhu oli semmoista tÀysin lapsenomaista ignooraamista. Voitteko kuvitella, ettÀ mies lanseerasi nettisivut ja teki sinne haastattelun ja videon jostain nevö hööd fitnesstytöstÀ. Sen videon se julkaisi tyyliin "TÀmmöistÀ ei ole ennen netissÀ nÀhty, haastattelu ja treenivideo". Siis tÀmÀ oli muutama vuosi takaperin, joka on suorastaan hupaisaa ajatellen paljonko noita videoita oli jo tehty.

Mulle riitti sitten kuvaaminen niissÀ kisoissa kun sain vippipassin ja menin kuvaamaan kisoja. Tauolla 10 vuoden ajan olen kÀynyt takahuoneessa moikkaamassa tuttuja ja ottamassa backstage kuvia. Seuraavalla tauolla sitten mut pysÀytettiin ja sanottiin, ettÀ tÀnne pÀÀsee vain pressipassilla. KÀvin sitten lipunmyynnissÀ sanomassa, ettÀ mulla on vÀÀrÀ passi, ettÀ olen pressiÀ. Sain pressipassin, menin sillÀ takahuoneeseen. Seuraavalla tauolla mut pysÀytettiin uudestaan ja sanottiin ettÀ tÀnne pÀÀsee vain kuvaajat, nÀytin kameraa ja pressipassia, vastaus oli "Siis tÀnne pÀÀsee vain Bodylehden kuvaajat". Muistaakseni lÀhdin vittuun sieltÀ ja sen jÀlkeen en sen kisoja ole kuvannut.

Nyt kun varmaan taudin sairastanut, niin mielenkiintoista kuulla tuliko tuosta sitten muuta kuin lievÀÀ kuumetta ja yskÀÀ? EntÀ oletko yhÀ samalla kannalla koko taudista tilanteen hieman muututtua viimeisestÀ (enkÀ nyt yritÀ provota, mutta en osaa muotoilla muutenkaan).

Moro,

TÀlle keskustelulle taitaa olla oma ketjunsa toisaalla, mutta vastaan tÀhÀn ja moderointi voi siirtÀÀ.

Onhan tĂ€ssĂ€ jo kaksi viikkoa painettu töitĂ€ menemÀÀn. Minulla oli kuumetta 3-4 pĂ€ivÀÀ ja sen jĂ€lkeen kurkkukipua noin 4 pĂ€ivÀÀ, lievÀÀ lihas ja rintakipua. Minulle ei siis ollut yskÀÀ, eikĂ€ nuhaa/tukkoisuutta sairauden aikana. Kiva oli tĂ€ydellĂ€ palkalla katsella NetflixiĂ€ kaksi viikkoa valtion piikkiin 😊.

TÀmÀ jÀlkimmÀinen kysymys onkin vÀhÀn hankalampi, kun en oikein ymmÀrrÀ mitÀ sillÀ koitetaan hakea, mutta kirjoitellaan nyt jotain, kysy vaikka tarkentavasti, jos ammun tÀysin ohi maalista.

Kulkutauteja on ollut koko ihmisen sivilisaation ajan ja niin kauan, kun tÀmÀ vÀkivaltainen elÀinlajimme tÀÀllÀ pörrÀÀ tulee nÀin myös olemaan (mustasurma, isorokko, espanjantauti, aasialainen, ym).

TĂ€llĂ€ hetkellĂ€, kun maailmassa lĂ€hestytÀÀn 8 miljardin ihmisen rajapyykkiĂ€, en usko, ettĂ€ kyseiset tartuntataudit ovat ainakaan vĂ€hentymĂ€ssĂ€, vaan frekvenssi tulee ajan kuluessa vain kiihtymÀÀn. TĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n lukema Koronaan kuolleita muistaakseni on noin 50 000 ihmistĂ€, sen kun laskee tuosta 8 miljardista, niin prosentti on vielĂ€ Todella pieni. Korona on kyllĂ€ viekas virus leviĂ€mÀÀn, koska yli puolella Koronan omaavalla henkilöllĂ€ tauti ei aiheuta oireita ja on siksi tehokkaasti levinnyt ympĂ€ri maailman. Ja jos tarkastellaan tuota 50 000 ihmistĂ€, niin maailmassa 3-4 miljoonaa ihmistĂ€ SYÖ itsensĂ€ hengiltĂ€ vuosittain ja sehĂ€n on kiva pukea ”keho positiivisuuden” piikkiin, mutta tietysti itsensĂ€ hengiltĂ€ syöminen on ”oma valinta” ja virus taas saattaa viedĂ€ sut hautaan ihan kyselemĂ€ttĂ€. Vuonna 2015 aliravitsemukseen kuoli pĂ€ivĂ€ssĂ€ 25 000 ihmistĂ€ ja luku on tuosta tuskin pienentynyt, joten kahdessa pĂ€ivĂ€ssĂ€ sama tulos kuin Koronalla. NĂ€lĂ€nhĂ€tĂ€ on siitĂ€ hyvĂ€, ettĂ€ sitĂ€ voi kontrolloida eikĂ€ se leviĂ€ lĂ€nsimaiseen eliittiin, mutta nyt kun meillĂ€ on virus, joka leviÀÀ salakavalasti ”terveenkin” mukana ei Valtioiden johto, eikĂ€ vaikuttajat olekaan, niin turvassa ja kun tarkastellaan useiden maiden valtion johtoa sekĂ€ vaikuttajia löytyy sieltĂ€ suuri osa jo iĂ€ltÀÀn riskiryhmĂ€stĂ€, jos painetaan kevytfoliohattu pÀÀhĂ€n hetkeksi voisiko siitĂ€ löytyĂ€ syy seuraus laajoille nopeasti annetuille kielloille ja rajoituksille 😊.

Ja jos nÀin ehkÀ rumasti saa sanoa on tÀssÀ viruksessa se hyvÀ puoli, ettÀ vie hautaan lÀhinnÀ iÀkÀstÀ vÀestöÀ ja pitkÀaikaissairaita, sekÀ muutamia geenipoolilta heikompia yksilöitÀ, mutta nÀin se aina evoluutiossa mennyt.

MielestĂ€ni iltapĂ€ivĂ€ lehtien pitĂ€isi lopettaa tĂ€stĂ€ taudista se ylimÀÀrĂ€inen pelon mielikuvan lietsominen ja yleisen paniikin luominen. Iltasanomat on nykyÀÀn synkempÀÀ luettavaa, kuin Alibi 😊.

Ensi maanantaina taitaa Kirra tÀÀllÀ HelsingissÀ aueta kokonaan Korona sairaalana ja saadaan lisÀÀ tehohoitopaikkoja, kÀsittÀÀkseni ovat saanet koko Kirurgisen muutettua viikonlopun jÀlkeen.

Se kyllĂ€ Koronassa yllĂ€tti, ettĂ€ se aiheutti nĂ€in rajut maailmanlaajuiset karanteenit/eristykset/rajoitukset, siihen en uskonut ja jos olisin uskonut olisi salkku pörssissĂ€ vĂ€hĂ€n kivemman nĂ€köinen 😊. Pahoin pelkÀÀn, ettĂ€ tĂ€mĂ€ Korona tulee olemaan talouden kautta meille paljon rajumpi pommi, kuin mitĂ€ se tulee kuolonuhreina aiheuttamaan. Talouden kestĂ€vyydestĂ€ olen eniten huolissani, niin valtion kuin henkilötasolla.

Lopuksi jos tÀytyisi valita sairastaisinko omalla kohdalla kausi influenssan vai tÀmÀn Koronan, niin ottaisin tÀmÀn Koronan uudestaan, sillÀ oli omalla kohdalla, niin paljon kevyempi.

NÀmÀ olivat minun mietteitÀni, eikÀ niillÀ ole tarkoitus ketÀÀn provosoida. Eri mieltÀ saa olla ja tuleekin olla.

HyvÀ ja asiallinen sekÀ kiihkoton kirjoitus StidiltÀ, kiitos siitÀ. ItsellÀ melko samankaltaiset ajatukset taudin ympÀriltÀ. Sairastanut en ole(vielÀ), mutta olen siinÀ ns. "eturintamassa" duunissa, ettÀ eiköhÀn tuo tartu jossain vaiheessa.

@Mike oiskohan tuota ”uudet viestit” nappulaa mahdollista saada silleen, ettĂ€ olet missĂ€ tahansa foorumilla, niin se olisi aina sivun ylĂ€laidassa keskustelun ylĂ€puolella? Hiukan hankalaa puhelimella (ios) kun aina pitÀÀ palata ”alkuun” ennen kun nappula tulee esille.

Ja jos tÀtÀ on jo kysytty, niin pahoittelut, on menny sitten ohi.

Back
Ylös Bottom