OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tervehdys Mike. Onko mitään protipsiä kolestroliarvojen laskemiseen, lääkitys ei ole vaihtoehto.

Tälleen korkean kolesterolin alentajana niin tähän auttanee parhaiten ruokavalio ja mahdollisesti lisäravinteet. Googlaamalla löytyy erinäisiä lisäravinteita millä kolesterolia alentava vaikutus.

Tervehdys Mike. Onko mitään protipsiä kolestroliarvojen laskemiseen, lääkitys ei ole vaihtoehto.
Ei sitä kukaan lääkkeillä haluakaan alentaa. Tärkeintä on puhdas ruokavalio ja sitten on paljon kiisteltyjä lisäravinteita joista saattaa olla etua kuten B3. Niasiini vain on äärimmäisen perseestä käyttää, vaaraton mutta todella kiusallinen sivari ei ole mukava juttu.

Mulla on kyllä paljon koettua tietoa käytännössä treenistä ja paljon ajatuksia treeneistä ylipäätänsä, liikejärjestyksistä ja oikeanlaisesta erikoistekniikoiden käytöstä, mutta niitä en täällä ole kauheammin viitsinyt rupatella kun yleensä se menee melkoiseksi panetteluksi aika nopeaan. Sitten kun kisaajille teen treenejä, niin niille selitän perinpohjaisesti aina miksi jotain tehdään missäkin järjestyksessä.

Oletko ajatellut, että jos tuotteistaisit tietotaitosi? Sinulla on tieto ja sinulla on taito tehdä laadukasta videomateriaalia. Lisäksi sinulla on oma kanava materiaalin julkaisemiseen. Tekisit jokaisesta lihasryhmästä perinpohjaisen "Mike training methods" tyyppisen videokokonaisuuden. Hinnoittelemalla nämä tuotteet sopivasti poistaisit melkoisella varmuudella mainitsemasi panettelijat. Uskoisin, että oikeasti aiheesta kiinostuneet olisivat valmiit muutaman roposen tällaisesta materiaalista maksamaan. Think about that...

Täältäkin iso kiitos Mikelle 🤝 Yhdeksän päivän kuluttua tulee näköjään minun 10-vuotis merkkipäivä pakkotoistolla ja päivääkään en vaihtaisi pois. Kuten monella muullakin, jokainen aamu alkaa kahvilla ja pakkiksella.

En ole Mike mutta itselläni toimi seuraava resepti. Ruokavalio kuntoon, riittävä uni kokonaispalautumisen varmistamiseksi, matalasykkeisen aerobisen liikunnan (kävely yms) lisääminen punttijumpan lisäksi ja stressin hallinta. Näillä opeilla kokonaiskolet tippuivat vuodessa arvosta 5.8 arvoon 4.2.

Jäsenenä vuodesta 2006. Jos tuosta tähän päivään olisi aktiivisesti urheillut, niin voisihan sitä olla jossain kunnossakin.. Mutta hyvin täällä on lähes joka päivä saanut aikaa kulutettua, vaikka olisi tullut pidempiäkin treenikatkoja. Kilpailijoita en jaksa somessa tai heidän henkilökohtaisilla kanavoillaan stalkata, mutta täältä on mukava lukea keskitetysti uutisia.

Eniten kiitollinen olen siitä, että pakkiksen kautta (pääasiassa miiteissä) olen tavannut liudan upeita ihmisiä tässä matkan varrella. Osa hävinnyt sinne tänne, kuten elämässä käy, mutta mukavia muistoja on jäänyt kosolti.

Kiitti, Mike!

Avaatko tuota kofeiinin ottamista treenin ympärillä? Jostain luin että suht isoihin määriin olet mennyt ja ne parissa osassa ettei tule sivareita. Miten sitten kokonaiskofeiini vuorokaudessa? Muistelin että olet hyvän kahvin ystävä, niin joutuuko tinkimään kahvista ja keskittää kofeiini vain treenipäiville ja ennen treeniä?

Avaatko tuota kofeiinin ottamista treenin ympärillä? Jostain luin että suht isoihin määriin olet mennyt ja ne parissa osassa ettei tule sivareita. Miten sitten kokonaiskofeiini vuorokaudessa? Muistelin että olet hyvän kahvin ystävä, niin joutuuko tinkimään kahvista ja keskittää kofeiini vain treenipäiville ja ennen treeniä?

Tossa mun protokolla.

En saa oireita vaikka sitten otan vielä esim striimeissä kupin kahvia ja yhden Noccon vaikka olisin paukuttanut treenin aikana sen 500mg kahvia.

Tossa mun protokolla.

En saa oireita vaikka sitten otan vielä esim striimeissä kupin kahvia ja yhden Noccon vaikka olisin paukuttanut treenin aikana sen 500mg kahvia.
Miten nopeasti tuon jälkeen saat sitten unenpäästä kiinni ? Mulla tuppaa valvottamaan huomattavasti pienemmätkin kofeiiniannokset. Nocconen iltakuudelta niin saan aamunpuolelle pyöriä vaikka en todellakaan haluaisi valvoa.

Miten nopeasti tuon jälkeen saat sitten unenpäästä kiinni ? Mulla tuppaa valvottamaan huomattavasti pienemmätkin kofeiiniannokset. Nocconen iltakuudelta niin saan aamunpuolelle pyöriä vaikka en todellakaan haluaisi valvoa.
Mulla on aika raskaita päiviä monasti, esim tuplatreenejä tai paljon henkisesti vaativaa duunia, niin sitten mua ei kofeiini valvota mitenkään. Voin vetää kupin ja mennä nukkumaan.

Mulla on aika raskaita päiviä monasti, esim tuplatreenejä tai paljon henkisesti vaativaa duunia, niin sitten mua ei kofeiini valvota mitenkään. Voin vetää kupin ja mennä nukkumaan.
Täytyy olla myös hyvät hermot ja elämä mallillaan, ettei tuommoset päivät valvota 👍

Käsittääkseni se kofeiini voi häiritä silti unen laatua vaikka ns. Unen päästä saisi kiinni nopeasti.

Itellä ei mitään toivoa päästä illalla nukkumaan, jos edes treenaa iltapäivällä, vaikka tekisi sen ilman boostereita tai kofeiinia.

Tän takia joutuukin lähes suoraan sängystä juokseen salille ennen työpäivää :sleep:

Käsittääkseni se kofeiini voi häiritä silti unen laatua vaikka ns. Unen päästä saisi kiinni nopeasti.

Itellä ei mitään toivoa päästä illalla nukkumaan, jos edes treenaa iltapäivällä, vaikka tekisi sen ilman boostereita tai kofeiinia.

Tän takia joutuukin lähes suoraan sängystä juokseen salille ennen työpäivää :sleep:
Toi on jännä koska itsellä taas treenin jälkeen väsyttää, ei siis heti eikä tunnin päästäkään mut jos 17.00 oon treenannu niin 20.00 oon jo valmis nukahtamaan. Tai 10.00 jos treenaan niin 12-13 väliin päikkärit ennen iltavuoroa, muuten ei tuu työnteosta mitään.
En käytä kofeiinia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom