Thanks, missä vaiheessa videota edes tuli ilmi synttärit?Nyt vasta kattelen tätä teidän selkäreeni videoo Killen kanssa. Eli onneks olkoo Mike, tällei vähä jälkikäteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Thanks, missä vaiheessa videota edes tuli ilmi synttärit?Nyt vasta kattelen tätä teidän selkäreeni videoo Killen kanssa. Eli onneks olkoo Mike, tällei vähä jälkikäteen.
Siin melkein alussa ku mutsis soitti. Kohdassa 6:12Thanks, missä vaiheessa videota edes tuli ilmi synttärit?
Kun 50 on mittarissa niin aiotko sen kunniaks ostaa mitään merkittävää? Esim. Ferrari takin
No ei paljoa kiinnosta miettiä. Mä en tule koskaan menemään ennakkoasetusten ja odotusten mukaan, vaan sillai miltä itsestä tuntuu.Kun 50 on mittarissa niin aiotko sen kunniaks ostaa mitään merkittävää? Esim. Ferrari takin
Juu ja en mäkään pahalla tarkoittanut, kunhan vähän yritin hauska olla.Kyllä 50 vuotta hieno ikä on, elämänkokemusta kerrakseen. saa alkaa jo mieheksi kutsumaan.
Thanks, missä vaiheessa videota edes tuli ilmi synttärit?
Nyt vasta kattelen tätä teidän selkäreeni videoo Killen kanssa. Eli onneks olkoo Mike, tällei vähä jälkikäteen.
Voin väsätä semmoisen jos se on helppo, esim valmis leiska, sitten saa sen valita jos haluaa. Katon torstaina sitä.Mikä video?
Ps. Mike saisko foorumille dark moden?
Mikä video?
Ps. Mike saisko foorumille dark moden?
No tota en kyllä itse tuottanut, olin vain mukana. Mutta kiitos.Olipa taas aivan loistava video! Ei kyllä voi liiaksi kiittää Mikeä, että laatumateriaalia tuottaa meidän iloksi
Omaan silmään nykyinen kuosi hienompi
Toi väritys vai? Mun mielestä koko valkeena parempi, ehkä katto vois olla musta mut ei enempää.