- Liittynyt
- 16.7.2012
- Viestejä
- 1 207
- Ikä
- 34
Pakko nyt sanoa tää ääneen, että miun mielestä tuo Teslan Cybertruck näyttää joka kerta vähän paremmalta. Alkuun se oli todella ruma, mut nyt ku silmä tottuu siihen niin... Kyllä tolla vois ajella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai tiesit että on muunkinlaisia paikkoja kuin syrjäseudut ja Helsinki? Joo ei ehkä kannata Helsingin keskustaan eikä Ivaloon mut onhan tää maa täynnä paikkoja joiden keskustoissa pystyis tolla autolla ajamaan ja latauskin onnistuuOn, mutta kun meillä Suomessa tommoisen auton käytännöllisyys kusee kaupungissa ja on omiaan syrjäseuduilla, joissa taas lataus on ongelma. Eli sähköinen pickup on todella epäkäytännöllinen Suomessa, jenkeissähän ne on trendi oikein. Kun taas joku pikkukippo sähköllä kaupungissa on jopa fiksu valinta. Mutta että valtavan kokoinen järjettömän ruma iso pickup kaupunkiin, ei helvetti. Jollain meidän salilla on Raptor ja se on massiivinen vekotin kadulla. Vie kaksi paikkaa joka tarkoittaa, että myöskään parkkia ei keskustassa kovin helpolla saa.
Sulla nyt jatkuvasti tuntuu unohtuvan se ominaisuus, että se menee yhdellä latauksella 800km. Ja ihan sama vaikka todellinen lukema olisi 600km, se on silti ihan helvetisti. Moniko nyt oikeasti ajaa 10h päivässä? Vaikka olisi missä syrjäseudun hevonperseessä, niin silti sähköt löytyy niin että voi yöllä latailla autonsa. Joo, ei löydy keskeltä aavikkoa, mutta ei löydy ABC:n asemaakaan.syrjäseuduilla, joissa taas lataus on ongelma.
Norjassa polttomoottoriautot maksaa ihan sikana, mutulla heitän että verot on sähköautoissa inhimillisiä. Siellä myös on paikkoja jossa saa ajaa vaan sähköllä.Norjassa näkyy aivan järkyttävän paljon Tesloja. Mistähän mahtaa johtua?
Tiedätkö mitä akkujen varaukselle käy kylmässä seisottaessa? Sun 800km on pelkkää unta.Sulla nyt jatkuvasti tuntuu unohtuvan se ominaisuus, että se menee yhdellä latauksella 800km. Ja ihan sama vaikka todellinen lukema olisi 600km, se on silti ihan helvetisti. Moniko nyt oikeasti ajaa 10h päivässä? Vaikka olisi missä syrjäseudun hevonperseessä, niin silti sähköt löytyy niin että voi yöllä latailla autonsa. Joo, ei löydy keskeltä aavikkoa, mutta ei löydy ABC:n asemaakaan.
Lennot Japaniin kesäkuulle juhannuksen yli hommattu.
Niin sun mielestä.Japsit tulee juhannukseski suomeen ja sä menet sinne. Neki ymmärtää hyvän päälle. Menee kyllä juhannus hukkaan.
Niin, se voi olla muille, mutta ei ehkä suomalaisille, varsinkaan jos on nähnyt yli 40 tuhannusta.No nyt on kyl melkoset suomilasit päässä jos ajattelee et juhannus on joku vuoden kohokohta. :D
Pakko nyt sanoa tää ääneen, että miun mielestä tuo Teslan Cybertruck näyttää joka kerta vähän paremmalta. Alkuun se oli todella ruma, mut nyt ku silmä tottuu siihen niin... Kyllä tolla vois ajella
Ei paljoa tartte palomiesten ihmetellä, heittää kivellä vaan niin lasi paskana. Hajoaa helpommin mitä normaali lasi. Tesla koittaa tehdä ruumisarkkua, jonne ei pääse raivausmiehet sisään onnettomuudessa. Luodinkestävät lasithan etenkin Suomessa on hyvin tarpeellisia, tiedä koska joku ampuu.Mitenkähän tässä "luodinkestävin" lasein varustetussa mallissa mahtaa olla hätätilanteet huomioitu?
Napsahtaako tulipalon sattuessa Argon-panos kajuutassa? Heittoistuin?
en oo kyllä nähnyt juhannuksessa mitään erikoista koskaan. Perus suomalainen "vedä pää täyteen" viikonloppu, niinku kaikki muutkin "juhlat" tuntuu olevan.Niin, se voi olla muille, mutta ei ehkä suomalaisille, varsinkaan jos on nähnyt yli 40 tuhannusta.
Itselle Juhannuksen idea on se että lyöttäydytään perheen/kavereiden kanssa mökille viettämään vapaita. Herkutellaan hyvän ruuan merkeissä ja saunotaan. Joku siellä voi myös juopotella, kalastaa, pelata mökki pelejä, tai tehdä ihan mitä vaan. Tärkeintä on et ollaan yhdessä. Noita päiviä kun on todella vähän että kaikki pääsevät paikalle niin Juhannus on siihen täydellinen kun kaikki paikat on kiinni.en oo kyllä nähnyt juhannuksessa mitään erikoista koskaan. Perus suomalainen "vedä pää täyteen" viikonloppu, niinku kaikki muutkin "juhlat" tuntuu olevan.
Itsekkin mielummin lähtisin japaniin juhannukseks, kun olisin suomessa missä mikään paikka ei ole auki.
Norjassa valtio tukee melko isolla kädellä sähköautojen hankintaa ja niitä tosiaan myydään siellä ihan helvetisti. Niin öljyvaltio kuin onkin. Aika paljon fiksumpaa meininkiä siellä, mitä täällä Suomessa tähän ilmastohömpötykseen pakottaminen.Tuskin kukaan käytännöllisyyden takia Teslaa hankki, enemminkin brändin takia. On muuten jännä, kun monet Suomessa sanoo että ei ne Teslat voi olla hyviä talviautoja, mutta silti esim. Norjassa näkyy aivan järkyttävän paljon Tesloja. Mistähän mahtaa johtua?
No tota, mähän olin 10v ilman mitään lääkintää, edes testoa, en treenannut niin kovaa mitä nykyään, enkä syönyt niin hyvin. Kävin sitten ottamassa 1000 eurolla verikokeet, jossa mitattiin kaikki vitamiinit, testot, omegagt jne. Mulla ei kaikesta huolimatta ollut mitään muuta epänormaalia kuin alhainen sinkki ja korkea rauta. Mun mielipide on se, että jos ei treenaa helvetin kovaa ja rasittavasti tai ole kovalla dieetillä, niin lisävitamiineille ei ole tarvetta.Tärkeimmät vitamiinit/kivennäisaineet Miken mielestä?
Kyllä niitä vain katotaan ja Jonnet pistää rahansa sileeksi sitten kun luulevat että palautusprossalla 97 voi muka voittaa. Ei voi, aina jää häviölle ja jos voittaa, pitäis lopettaa heti forever.
Ompa outo, että maailman innovatiivisin ihminen ei vedä myyntipuhetta niin kuin stereotyyppinen myynti- ja markkinointi-ihminen. Ainakin on aito oma itsensä eikä ole mikään täysin ulkoa opeteltu näytelmä. Niitä vasta puuduttavaa onkin katsoa, jos tajuaa milloin robottimaisesti vain laitetaan sanoja sanojen perään. Suurin osa ei tajua.
Niin ne Nokiallakin johtoportaassa nauroivat insinööreille, kun kävivät ehdottamassa kosketusnäyttöjä kännyköihin. Sitten pari vuotta myöhemmin tuli Apple. Helppoa se on myöhemmin hypätä voittajan kelkkaan. Toki Teslan kohdalla puhutaan ihan eri mittakaavan innovaatioista kuin Applen tapauksessa. Vaatii enemmän aikaa ja rahaa.
Noiden lisäksi Nokian kaatoi erityisesti paskamainen pelolla johtaminen ja jatkuva YT-neuvottelukierre.Nokia oli pioneeri kosketusnäytöissä. Nokialla oli kosketusnäyttöjä 2000-luvun alkupuolella 5 vuotta ennen Applea.
Nokian kaatoi paska softa ja käyttäjäkokemus