OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musk kertoi että auton kulmikkuus johtuu siitä että siinä käytettyä terästä ei voi stanssata.

Onhan se ruma mutta tulee varmaan myymään ihan hyvin.

Yksi asia tuossa Teslan uudessa autossa ihmetyttaa ja se on etta ne teki siita niin perkeleen kovan. Autossahan pellit ja metallirakenteet tehdaan tarkoituksella "pehmeaksi" etta kolarin sattuessa liike-energia menee metallin vaantymiseen eika matkustajan kroppaan. Ei hirveasti lohduta jos kolarin sattuessa Tesla vahingoittuu vahemman mutta oma kroppa on pillun pareina. Kuolinvuoteella voi sitten olla ylpea siita etta autoa voi lyoda moukarilla eika jaa lommoa.

Viimeksi muokattu:
Makuasioita hyvinkin.

Tässä Japanin myydyin auto, mun mielestä järkyttävän ruma ja varmaan suurimman osan länsimaalaisten mielestä mutta japsit tykkää 😁
katso liitettä 163930
Noi on käytännöllisiä Japanissa Siellä tajuaa tarkoituksen kun ahtaassa ajavat,eikä se livenä ole laisinkaan erityisen ruma. Noita siellä näkyy Tokiossa valtavasti ja käteviä siellä ilmeisesti.

Piti just tulla kommentoimaan käytännöllisyyden puolesta. Mä ajaisin ihan mielelläni vaikka tota Multiplaa tai japsien suosikki-Hondaa, jos ne olis mun tarpeisiin käytännöllisimmät. Pidän kyl hienoista autoista, mut käytännöllisyys on tärkeintä ja heti perässä hinta/kulut. Mun mielestä on lähinnä epävarmuuden merkki, jos joutuu miettii ulkonäköä - sikshän naisetki meikkaa.

Omasta mielesta rumin auto joita nakee liikenteessa on Fiat Multipla. En voi ymmartaa henkilon makua jolla allaoleva auto nousee ykkosvalinnaksi.

Fiat_Multipla-1024x682.jpg
Tuosta kuvasta tuli oikein kylmät väreet ja oksennusrefleksi. Kauhean näköinen auto !

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että cybertruck on ruma. Ja ikkunoiden kanssa mokasivat, eivät olleet testanneet niitä autossa kiinni ollessa, vaan tuettuna jossain testipenkissä.
Mutta on aika aivotonta tai provosoivaa silti väittää kyseessä olevan täysi paskakasa. Aiemmat teslat on tainneet olla suorituskyvyn ja turvallisuuden osalta siellä viiden tähden sarjassa. Eiköhän tämäkin ole, vaikka ruma onkin.
Tietysti uutisissa joskus ollut juttua kun tesla syttynyt tuleen, mutta yhtä lailla (ja varmaan enemmänkin) muitakin autoja palaa tien sivuun joskus. Tai muuten vaan hajoaa jotenkin. Niistä vaan ei uutisoida, koska ketä se nyt kiinnostaisi.

Ja kun käytännöllisyydestä oli puhetta, niin eikö teslan cybertrukki sitten ole? Siinä ei tarvitse paljoa lommoja ja naarmuja pelätä. Onhan toi nyt sen näköinen auto, että se on tehty käytettäväksi johonkin hyödylliseen, eikä mihinkään muotinäytökseen hienoilla maalauksilla ja sentin vahakerroksella.

Nyt sen vasta tajusin, että täällähän on porukka vain kateellisia, kun "puppelipoika" panee Amber Heard tasoisia naisia, löytyy enemmän rahaa kuin pakkislaisilta yhteensä eikä varmasti ajele millään kusisella Nissanilla tai Audilla. Pakkiksen perinteinen kateuskortti, jolla voitetaan aina automaattisesti kaikki väittelyt, käytetty. Checkmate.

4300AB7800000578-4764558-An_Australian_curse_Amber_Heard_splits_from_Tesla_billionaire_El-a-30_1501983270715.jpg

Kylla tuosta Tesla autosta olisi voinut tehda pelkistetyn/kulmikkaan ja retrohenkisen - esim. Delorean tyylisen auton joko on tosi hieno ainakin mun mielesta. Mutta nyt se nayttaa auttamatta lapsen piirrokselta.

Delorean-Prototype.jpg

Piti just tulla kommentoimaan käytännöllisyyden puolesta. Mä ajaisin ihan mielelläni vaikka tota Multiplaa tai japsien suosikki-Hondaa, jos ne olis mun tarpeisiin käytännöllisimmät. Pidän kyl hienoista autoista, mut käytännöllisyys on tärkeintä ja heti perässä hinta/kulut. Mun mielestä on lähinnä epävarmuuden merkki, jos joutuu miettii ulkonäköä - sikshän naisetki meikkaa.
Mut kun nyt tais olla pelkästään siitä ulkonäöstä kyse eikä käytännöllisyydestä.

Tota mä en ymmärrä että jos auton hankinnassa yksi kriteeri (muiden joukossa) on ulkonäkö niin miten se kielii epävarmuudesta? 😁 Jos naisten meikkaus on merkki epävarmuudesta niin onko lihasten hankinta myös sun mielestä?

Ja kun käytännöllisyydestä oli puhetta, niin eikö teslan cybertrukki sitten ole?
Olikos se 5,6 metriä pitkä :D Niinkuin miten käytännöllinen? Ehkä jossain landella, jossa taas ei sitten ole latauspistokkeita missään. Tosi kätevä auto, suurimalle osalle pickupit on aivan liian isoja ja kömpelöitä. Mä en ole ihan varma onko kaikilla täällä edes ajokorttia, jos kerran luulee, että massiivinen pickup, oli sitten Raptor tai Tesla, olisi käytännöllinen. Ne on yhtä epäkäytännöllisiä mitä hummer.

Olikos se 5,6 metriä pitkä :D Niinkuin miten käytännöllinen? Ehkä jossain landella, jossa taas ei sitten ole latauspistokkeita missään. Tosi kätevä auto, suurimalle osalle pickupit on aivan liian isoja ja kömpelöitä. Mä en ole ihan varma onko kaikilla täällä edes ajokorttia, jos kerran luulee, että massiivinen pickup, oli sitten Raptor tai Tesla, olisi käytännöllinen. Ne on yhtä epäkäytännöllisiä mitä hummer.
Hohhoijaa taas...........Esitätkö nyt tyhmää oikeasti? Luuletko että tarkotin käytännöllistä jollekkin kaupunkilaiselle tosiaan? No en.

Syy miksi tuommoisen joku ostaa on että se erottuu massasta räikeästi. Jossain punaisen maton kupeessa paparazzien valokeilassa millään muulla ei välttämättä ole merkitystä ja normaali super-/luksusautot ovat arkipäivää. Lisäbonuksena saa vielä "vihreän" statuksen kun ajelee "ekologisella" sähköautolla. Mielummin tuollaisella varmasti kruisailee kuin Priuksella.

800km yhdellä latauksella ja 0-100kmh alle 3s.
Menee varmaan missävaan maastossa.
Kelpais mulle, ei haittaa ulkonäkö eikä koko.
Ainoo mikä tökkii niin sisusta, toivois muutakin kun tablettinäytön sinne.
Vai onkohan siinä idea että itse tuunataan, tai ehkä toi ei vielä se myyntiin tuleva malli.

Nyt sen vasta tajusin, että täällähän on porukka vain kateellisia, kun "puppelipoika" panee Amber Heard tasoisia naisia, löytyy enemmän rahaa kuin pakkislaisilta yhteensä eikä varmasti ajele millään kusisella Nissanilla tai Audilla. Pakkiksen perinteinen kateuskortti, jolla voitetaan aina automaattisesti kaikki väittelyt, käytetty. Checkmate.

Unohdat kuitenkin, että suurin osa pakkislaista penkkaa enemmän kuin Musk. Kateuskortti ei siis toimi tässä tapauksessa.

Hohhoijaa taas...........Esitätkö nyt tyhmää oikeasti? Luuletko että tarkotin käytännöllistä jollekkin kaupunkilaiselle tosiaan? No en.
No kelle sitten? Ei niitä latauspisteitä missään persereiässä ole jos et tiennyt.

No kelle sitten? Ei niitä latauspisteitä missään persereiässä ole jos et tiennyt.

Ensin ongelma oli että susiruma, sitten liian iso, ja nyt se että on sähköauto eikä sitä voi ladata kaupungin ulkopuolella. Tiekkö maalla aika monella omat latauspisteet niin ei se nyt sillä tavalla ongelma... Harvemmin varmaan kerrostalossa omat latauspisteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom