Juu se on hirveempi mut ajaisitko tollakaan?
Olen tuollaisen livenä itseasiassa nähnyt, ei se nyt niin kauhealta näyttänyt vaikka hieman omalaatuinenhan se on.
En ehkä itse kyllä ostaisi. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu se on hirveempi mut ajaisitko tollakaan?
Noi on käytännöllisiä Japanissa Siellä tajuaa tarkoituksen kun ahtaassa ajavat,eikä se livenä ole laisinkaan erityisen ruma. Noita siellä näkyy Tokiossa valtavasti ja käteviä siellä ilmeisesti.Makuasioita hyvinkin.
Tässä Japanin myydyin auto, mun mielestä järkyttävän ruma ja varmaan suurimman osan länsimaalaisten mielestä mutta japsit tykkää
katso liitettä 163930
Tuosta kuvasta tuli oikein kylmät väreet ja oksennusrefleksi. Kauhean näköinen auto !Omasta mielesta rumin auto joita nakee liikenteessa on Fiat Multipla. En voi ymmartaa henkilon makua jolla allaoleva auto nousee ykkosvalinnaksi.
Mut kun nyt tais olla pelkästään siitä ulkonäöstä kyse eikä käytännöllisyydestä.Piti just tulla kommentoimaan käytännöllisyyden puolesta. Mä ajaisin ihan mielelläni vaikka tota Multiplaa tai japsien suosikki-Hondaa, jos ne olis mun tarpeisiin käytännöllisimmät. Pidän kyl hienoista autoista, mut käytännöllisyys on tärkeintä ja heti perässä hinta/kulut. Mun mielestä on lähinnä epävarmuuden merkki, jos joutuu miettii ulkonäköä - sikshän naisetki meikkaa.
Olikos se 5,6 metriä pitkä :D Niinkuin miten käytännöllinen? Ehkä jossain landella, jossa taas ei sitten ole latauspistokkeita missään. Tosi kätevä auto, suurimalle osalle pickupit on aivan liian isoja ja kömpelöitä. Mä en ole ihan varma onko kaikilla täällä edes ajokorttia, jos kerran luulee, että massiivinen pickup, oli sitten Raptor tai Tesla, olisi käytännöllinen. Ne on yhtä epäkäytännöllisiä mitä hummer.Ja kun käytännöllisyydestä oli puhetta, niin eikö teslan cybertrukki sitten ole?
Hohhoijaa taas...........Esitätkö nyt tyhmää oikeasti? Luuletko että tarkotin käytännöllistä jollekkin kaupunkilaiselle tosiaan? No en.Olikos se 5,6 metriä pitkä :D Niinkuin miten käytännöllinen? Ehkä jossain landella, jossa taas ei sitten ole latauspistokkeita missään. Tosi kätevä auto, suurimalle osalle pickupit on aivan liian isoja ja kömpelöitä. Mä en ole ihan varma onko kaikilla täällä edes ajokorttia, jos kerran luulee, että massiivinen pickup, oli sitten Raptor tai Tesla, olisi käytännöllinen. Ne on yhtä epäkäytännöllisiä mitä hummer.
Auto on ruma ku perkele, eikä sitä varmaan koskaan edes myyntiin asti tule, kukaan tervepäinen ei tota osta.
Nyt sen vasta tajusin, että täällähän on porukka vain kateellisia, kun "puppelipoika" panee Amber Heard tasoisia naisia, löytyy enemmän rahaa kuin pakkislaisilta yhteensä eikä varmasti ajele millään kusisella Nissanilla tai Audilla. Pakkiksen perinteinen kateuskortti, jolla voitetaan aina automaattisesti kaikki väittelyt, käytetty. Checkmate.
No kelle sitten? Ei niitä latauspisteitä missään persereiässä ole jos et tiennyt.Hohhoijaa taas...........Esitätkö nyt tyhmää oikeasti? Luuletko että tarkotin käytännöllistä jollekkin kaupunkilaiselle tosiaan? No en.
800km kun yhdellä latauksella ajaa niin se riittää useimmille että lataa vain yön yli kotona. Kyllä maalla sähköt kuitenkin on.No kelle sitten? Ei niitä latauspisteitä missään persereiässä ole jos et tiennyt.
No kelle sitten? Ei niitä latauspisteitä missään persereiässä ole jos et tiennyt.